پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
توسط بسیج دانشجویی و حوزه امام علی(ع) صورت گرفت:
دانشجویان و جوانان جهادگر بسیجی کازرون پس از زیارت قبور شهدای گمنام کازرون به روستاهای باغدشت، سیریزجان و درونک بخش جره و بالاده اعزام شدند و در همین حال دور اول اردوهای جهادی در سال جاری به اجرا درآمد.

به گزارش کازرون نما، دانشجویان و جوانان جهادگر بسیجی کازرون پس از زیارت قبور شهدای گمنام کازرون به روستاهای باغدشت، سیریزجان و درونک بخش جره و بالاده اعزام شدند و در همین حال دور اول اردوهای جهادی در سال جاری به اجرا درآمد.

اعزام گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی به بخش جره و بالاده

بر اساس همین خبر مراسم افتتاحیه اردوی جهادی همزمان در روستاهای مذکرو با حضور دانشجویان بسیجی جهادگر و اهالی روستا و مسئولین محلی برگزار شد.

مسئول گروه جهادی روستای سیریزجان در افتتاحیه حرکت های جهادی این روستا، با اشاره به سخن حضرت امام که مردم را ولی نعمتان انقلاب می دانست، اظهارداشت: یکی از اهداف اردوهای جهادی احیاء حرکت سازندگی در مناطق محروم است که متاسفانه در مقطعی به دست فراموشی سپرده شد.

اعزام گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی به بخش جره و بالاده

زارع خفری حضور در گروه های جهادی را برای دانشجویان و جوانان فرصتی طلایی و سرشار از تجربه های ناب دانست و خاطرنشان کرد: اردوی جهادی باعث می شود دانشجویان و جوانانی که بناست در آینده مسئولین کشور شوند، محرومیت ها و رنج و مشقت مردم در مناطق دور افتاده و کمتر توسعه یافته را لمس کنند و در تصمیم گیری هایشان رسیدگی به این مناطق را در اولویت قرار دهند و یادشان باشد کسانی که حضرت امام یک تار مویشان را با کاخ نشینان معاوضه نمی کرد در چه سطحی از رفاه زندگی می کنند. 

اعزام گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی به بخش جره و بالاده
مسئول گروه جهادی در روستای باغدشت نیز با یادآوری جنگ تحمیلی و استقامت جانانه ملت در برابر چند ده کشور که در مقابلش صف آرایی کرده بودند عنوان داشت: رزمندگان با اخلاص به جبهه های جنگ شتافتند و مردم نیز با یاری آنان از نفوذ دشمن به خاک ایران اسلامی جلوگیری کردند تا تمام دنیا بفهمد اگر ملتی هرچند با امکانات اندک، با ایمان راسخ به خداوند متعال، در مقابل ظالم از بن دندان مسلح بایستد و جهاد را پیشه خود کند، قطعا پیروز خواهد بود.

اعزام گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی به بخش جره و بالاده

زارع در پایان با دعوت از اقشار مختلف روستا و بخش برای شرکت در برنامه های گروه جهادی بیان داشت: حضور پررنگ مردم موجب دلگرمی خادمین شما خواهد شد و امیدوارم این ایام هم برای ما و هم برای اهالی این بخش خاطره انگیز شود.

قرار است در اردوی جهادی امسال آموزش قرآن، معارف اسلامی و احکام، مشاوره های مذهبی و اجتماعی،  نمایش فیلم و مستند، شب خاطره باشهدا به همراه دیدار با خانواده معظم شهیدان روستا، مسابقات و جشنواره فرهنگی، اردوی نیم روزه فرهنگی خاص نوجوانان و جوانان روستا برنامه های ورزشی، رصد آسمان در شب با تلسکوپ، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ویژه بانوان و کودکان، پالایش سلامت اهالی روستا توسط تیم پزشکی و همچنین معاینه طیور و دام توسط تیم دامپزشکی، مسائل بهداشت و تولید مواد غذایی، آموزش هنرهای تجسمی و مشاغل خانگی، آموزش امداد و نجات، دیوارنویسی و… برگزار گردد.

اعزام گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی به بخش جره و بالاده

در عرصه عمرانی نیز ساخت مسجد روستای درونک که تا کنون فاقد مسجد بوده است و همچنین ساخت حمام محرومین با مشارکت کمیته امدادامام خمینی(ره) انجام خواهد شد.

این اردو به مدت۱۲ روز و توسط گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی بسیج دانشجویی و حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) کازرون در نیمه اول مردادماه در حال اجرا است.

اعزام گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی به بخش جره و بالاده

در این حرکت ارزشمند فرماندار محترم کازرون، مدیران دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی کازرون بویژه دانشگاه آزاد اسلامی، بخشداری و شهرداری و مدیریت آموزش و پرورش بالاده همچنین دهیاران و شورای روستاهای باغدشت، درونک و سیریزجان همکاری های خوبی با بسیج دانشجویی داشته اند.

اعزام گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی به بخش جره و بالاده

نویسنده: سرویس خبر
منبع: تنویر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸