پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
پنجمین جلسه اداری اداره ورزش و جوانان روز شنبه مورخه 1394/05/03 برگزار شد و اقدامات اساسی برای مصرف بهینه انرژی در چند ماه باقی مانده از فصل گرما ، رعایت شئونات اسلامی و عفاف و حجاب و رعایت نظم و مقررات از جمله محورهای مباحث این جلسه بود.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار کازرون نما، عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون  ضمن قدردانی از حضور پرشور ورزشکاران و جوانان و پیشکسوتان در مراسم بزرگداشت مرحوم حاج محمد جعفر رافت، با برشمردن خصایص و فضایل اخلاقی ایشان بیان کرد: حاج رافت یادی ماندگار در ورزش کازرون و در اذهان مردم شریف کازرون است و این نام نیک به سبب همدلی و همزبانی ایشان با مردم و مجموعه تحت مدیریت‌شان بود.

پنجمین جلسه اداری اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون برگزار شد.

در ادامه این جلسه موضوعاتی مانند برنامه ریزی صحیح برای مصرف بهینه انرژی در محیط اداری و کلیه اماکن ورزشی، تقویت مناسب و بهینه ی روشنایی مجموعه ورزشی شهدا کازرون، ارتقاء سطح امنیت فیزیکی اماکن ورزشی برای بانوان ورزشکار، تنظیم آیین‌نامه جدید انضباطی و گوشزد نمودن حدود عفاف و رعایت عفت و اخلاق اسلامی و رعایت حدود مقررات و ضوابط قانونی از سوی پرسنل اداری و کلیه هیأتهای ورزشی از اصلی‌ترین موضوعات مورد بحث بود که درمورد هرکدام تصمیمات لازم اخذ شد.

لازم به ذکر است هدف از این جلسات مدیریت امور ورزشی - برنامه ریزی جهت امور ویژه جوانان و تنظیم اقدامات  لازم قانونی  در راستای تحقق اهداف مشخص شده از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون  می‌باشد.

نویسنده: علیرضا گلچین
برچسب ها: کازرون ، ورزش ، حجاب و عفاف
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳