پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۸۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
خرسند در تشریح عملکرد هشت‌ساله خود در کسوت امام‌جمعه کازرون:
حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های این هفته نماز جمعه به تشریح عملکرد هشت‌ساله خود در کسوت امام‌جمعه کازرون پرداخت و بیان داشت: در طول این مدت که بنا به تکلیف در خدمت مردم متدین این شهر هستم در موضع‌گیری‌های خود جز قصد خدمت به مردم هیچ‌گاه منافع شخصی و جناحی را مدنظر نگرفته‌ام.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کازرون، با گرامی‌داشت پنجم مردادماه سالروز نخستین اقامه نماز جمعه با حکم حضرت امام (ره) توسط مرحوم آیت‌الله طالقانی (ره) در سال 1358 در سخنانی اظهار داشت: نماز جمعه پایگاه معنویت و مقاومت و حافظ ایمان مردم و نیز آگاهی‌بخشی به مردم یک شهر و دیار و کشور است  و نماز جمعه را پایگاه هدایت و رهبری و سنگر دفاع معنوی مؤمنان در مقابل دشمنان اسلام دانست.

امام‌جمعه کازرون بابیان اینکه برکات و فضایل نماز جمعه باید بیش‌ازپیش در جامعه افزون شود اضافه کرد: امروزه دشمنان با به‌کارگیری تمام امکانات و رسانه‌های تبلیغاتی خود سعی در تضعیف تأثیرگذاری نماز جمعه در جامعه هستند.

خرسند در ادامه یاد و خاطره ائمه جمعه و جماعات پیشین شهرستان کازرون که در قید حیات نیستند به‌ویژه شهید دانشجو که با زبان روزه به دست منافقان به فیض شهادت رسید را گرامی داشت و نیز برای آیت‌الله ایمانی و آیت‌الله بنیادی ائمه جمعه پیشین کازرون آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

وی به تشریح عملکرد هشت‌ساله خود در کسوت امام‌جمعه کازرون پرداخت و بیان داشت: در طول این مدت که بنا به تکلیف در خدمت مردم متدین این شهر هستم در موضع‌گیری‌های خود جز قصد خدمت به مردم هیچ‌گاه منافع شخصی و جناحی را مدنظر نگرفته‌ام.

خطیب نماز جمعه کازرون بابیان اینکه در تصمیمات مهم و مواقع حساس با افراد صاحب‌نظر و اقشار گوناگون مشورت می‌کنم تصریح کرد: از هرگونه نقد و پیشنهاد سازنده استقبال می‌کنم گرچه تاکنون این‌گونه بوده است.

خرسند گفت: در عزل و نصب‌ها باوجود برخی شایعات هیچ‌گاه دخالت نکرده‌ام و شاید برخی مسئولان نظر بخواهند اما گاهی بوده حتی خلاف نظرم کسی انتخاب‌شده و عصبانی و ناراحت نشده‌ام.

وی از برخی رسانه‌ها و افکار عمومی و فضای مجازی که حتی بعضی کارهای جزئی را نیز به امام‌جمعه نسبت می‌دهند انتقاد کرد و گفت: اولویت اصلی امام‌جمعه مسائل فرهنگی و اعتقادی و تقویت حوزه علمیه و مساجد بوده که در این زمینه کارهای ارزشمندی صورت گرفته است.

امام‌جمعه کازرون ادامه داد: برای توسعه حوزه علمیه این شهرستان برنامه‌های خوبی در پیش داریم و از افراد متمکن و خیر این شهر دعوت می‌شود که همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

خرسند در بخش دیگر سخنان خود انتصاب استاندار جدید فارس را تبریک گفت و بیان داشت: گرچه در هفته‌های پیش در شیوه انتصاب استاندار این استان انتقادی داشتم اما درحال‌حاضر استاندار جدید نماینده دولت است و از ایشان حمایت می‌کنم.

وی افزود: باوجود دلگیری، نمایندگان مردم فارس در مجلس که به نظر آنان و نماینده ولی‌فقیه در فارس و علمای این استان بی‌توجهی شد در معارفه استاندار جدید شرکت کردند اما توسط عده‌ای که معلوم نبود چگونه هدایت ‌شده‌اند در جلسه همگی مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

امام‌جمعه کازرون گفت: در حضور وزیر کشور و مسئولان این استان به 18 نماینده مردم فارس در مجلس توسط عده‌ای بی‌احترامی شد اما این عمل توسط هیچ‌کس حتی محکوم هم نشد.

خرسند از استاندار جدید این استان درخواست کرد که هرچه زودتر عاملان هتک حرمت به نمایندگان فارس را شناسایی و با آنان به‌شدت برخورد کند تا در آینده فضای این‌چنینی در این استان رخ ندهد.

نویسنده: سرویس سیاسی
برچسب ها: کازرون ، نمازجمعه
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
جمعی از طلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
7
0
باسلام
بنده به نوبه ی خودم وجمعی از رفقای طلبه شهرستان وظیفه خود می بینیم که ازامام جمعه محترم شهرستان تقدیر وتشکر می کنیم وازخداوند متعال توفیق روز افزون برای حاج آقا مسئلت داریم .
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
واگذارت به رسول الله اگه غیر از اینی که گفتی بوده باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
آیا در مورد دانشگاه آزاد هم پاسهی دارید???? چطور سالهاست میگویید رییس دانشگاه آزاد را قبول ندارید ولی ... ، که یه کارمند جز در دانشگاه آزاد است، همه کاره دانشگاه شده....همه می دانند که این کارمند به قدرت خودش، هیچ هیچ هیچ توانی ندارد ولی چطور همه کاره است...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
5
بخصوص تو حمایت از رئیس جمهورتو انتخابات در سطح شهر همراه با حزب موتلفه.خخخخ
خدا ابادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
5
"در طول این مدت که بنا به تکلیف در خدمت مردم متدین این شهر هستم در موضع‌گیری‌های خود جز قصد خدمت به مردم هیچ‌گاه منافع شخصی و جناحی را مدنظر نگرفته‌ام"
لطفا خود حضرتعالی با خدای خودتون خلوت کنید واین جمله ای که فرمودید چند باری مرور کنید .ممنون از انصاف شما
طلبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
بزگوار خداآبادی شمانمی توانید در مورد اشخاص قضاوت کنید چون کسی که بااطمینان چنین بیاناتی راذکر می کنن قطعا ... علم میفرمایند.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
3
با سلام خذمت سایت خوب کازرون نما و کاربران محترم سایت

من یه سوال دارم چرا همیشه شما تکلیف رو در بودن و گرفتن پست می بینید!!!
نمیشه یک بار هم تکلیف رو در رفتن بدونید؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
طلبه محترم جو نگیرتت . اولا خطیب جمعه عضو فعال حزب مو تلفه نیست که هست مدارکش موجوده .اصلا دور برش نگاه کن ببین چه طیفی دورش هست . ثانیا توی موضع گیریاش خدایش باید قسم حضرت عباس باور کنیم یا دمب خروس
؟ اینم مدارکش موجود هست .حال نمیدونم چرابه این بنده خدا تهمت زدی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
من قول میدم ... ... ... رو کنار بزاره موج پیشرفت شهر باز میشه .
میتونید از مردم آمار بگیرید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
یله این یه حقیقتیه .ماهم هیچی نمیگیم تا کسی متوجه نشه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
0
ما دانشگاهییان با دقت اخبار ر ا مطالعه و تحلیل می کنم. با خواندن تیتر این خبر جز ابراز افسوس و تاسف حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴