پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
مسابقات هندبال نونهالان قهرمانی فارس با حضور 9 تیم و به میزبانی شهرستان کازرون و هیات هندبال کازرون برگزار شد و تیم نونهالان کازرون به مقام سوم دست یافت.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار ورزشی کازرون نما، در طی این دوره از مسابقات که از روز 1394/04/27 لغایت 1394/04/30 در شهر کازرون برگزار گردید، نونهالان و آینده‌سازان هندبال کازرون علاوه بر اینکه میزبانی شایسته بودند، توانستند مقام سوم را به خود اختصاص دهند.

هندبالیست های نونهال کازرون مقام سوم فارس را بدست آوردند.

عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون با حضور در سالن مسابقات و تماشای رقابت‌های پایانی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری مسابقات و نونهالان قهرمان کازرون، تشکر ویژه‌ای از  اعضاء و مسئولین هیات های هندبال فارس و کازرون به ویژه مهندس نکویی رئیس هیات هندبال کازرون داشت و به منظور توسعه بیشتر هندبال در رده نونهالان و سنین پایه، مبلغ پانصد هزار تومان را به این هیات اختصاص داد.

نویسنده: علیرضا گلچین
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷