پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
عباس حسین‌پور در حاشیه بازدید از بخش‌های تابع کازرون:
عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون به منظور بازدید از وضعیت انجام برنامه‌های اوقات فراغت ورزشکاران و بررسی طرح‌های عمرانی و ورزشی در بخش‌های تابعه شهرستان، از بخش‌های چنارشاهیجان، کوهمره نودان و کنارتخته و کمارج بازدید کرد

عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون به منظور بازدید از وضعیت انجام برنامه‌های اوقات فراغت ورزشکاران و بررسی طرح‌های عمرانی و ورزشی در بخش‌های تابعه شهرستان، این هفته با همراهی حامد محمدی مسئول امور باشگاه‌ها به بخش‌های چنارشاهیجان و کوهمره نودان رفتند و از نزدیک به رصد حسن اجرای برنامه‌های تنظیم شده پرداختند و از امکانات زمین چمن قائمیه بازدید کردند.

بازدید از بخشهای تابعه شهرستان به صورت منظم  انجام خواهد شد.

مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون سپس در راستای تنظیم برنامه‌های مدیریتی حوزه ورزش در بخش‌های تابعه، پس از انجام بازدید از چنارشاهیجان و کوهمره نودان، به بخش کنارتخته و کمارج رفت.

بازدید از بخشهای تابعه شهرستان به صورت منظم  انجام خواهد شد.

در خلال این برنامه که در روز سه شنبه 30/4/94 انجام گرفت، از پروژه‌های عمرانی مانند سالن خیرساز کمارج و سالن نیمه تمام روستای کمارج بازدید به عمل آمد. لازم به ذکر است عملیات اجرایی این سالن که از جمله پروژه‌های نیمه تمام شهرستان محسوب می‌شود در سه سال پیش و در دوره مدیریت قبلی حسین پور آغاز شد و هم اکنون با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

بازدید از بخشهای تابعه شهرستان به صورت منظم  انجام خواهد شد.

عباس حسین پور پس از بازدیدهای روستایی با همراهی صالح نژاد نماینده افتخاری ورزش در بخش کنارتخته و کمارج، به منظور برگزاری جلسه‌ای در خصوص مسایل و مشکلات ورزش و رفع موانع در بخش کنارتخته به بخشداری این بخش رفتند و پس از جلسه  به بازدید زمین چمن و فنداسیون سالن سرپوشیده  کنارتخته پرداختند و در جمع مردم و مسئولین این بخش با بیان اهمیت توجه ویژه اداره ورزش و جوانان به بخش‌های شهرستان، قول مساعدت و همکاری بیشتر و در حد بضاعت در آینده‌ای نزدیک به آن بخش را داد.

بازدید از بخشهای تابعه شهرستان به صورت منظم  انجام خواهد شد.

حسین‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در حاشیه این بازدیدها تاکید کرد که برنامه بازدید از بخش‌های تابعه شهرستان به صورت منظم انجام خواهد شد.

نویسنده: علیرضا گلچین
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
1
سلام
به یاد یکی از آدمهای مهم چند سال پیش افتادم که خیلی سفر استانی میرفت !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳