پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۶۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
امام جمعه کازرون در دیدار مسئولین حوزه بسیج خواهران:
اعضاء شورای حوزه بسیج خواهران الزهرا(س) به مناسبت هفته عفاف و حجاب با امام جمعه کازرون دیدار کردند و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این حوزه، دغدغه ها و مطالبات خود را مطرح کردند.

به گزارش کازرون نما، در این دیدار امام جمعه کازرون به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره و خاطرنشان کرد: اگر این فریضه الهی در جامعه احیاء شود قطعا شاهد ریشه کن شدن بدحجابی و بی حجابی خواهیم بود و حتی افرادی که عناد دارند فضا را برای جولان دادن نا امن می بینند و دست از اعمال خود برمی دارند.

امر به معروف و نهی از منکر احیاء شود، بدحجابی و بی حجابی ریشه کن خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند نقش بسیج در احیاء امر به معروف و نهی از منکر را کلیدی خواند و ابراز داشت: حوزه بسیج خواهران با ساماندهی خواهران خوش برخورد می تواند گروه های خودجوش مردمی راه اندازی کند و در سطح شهرستان به ویژه مکان های شلوغ همچون بازار انجام وظیفه کند.

مسئول حوزه بسیج الزهرا(س) به برنامه های صورت گرفته توسط این حوزه در زمینه عفاف و حجاب اشاره کرد و عنوان داشت: برپایی همایش و نمایشگاه عفاف و حجاب، ارسال پیامک های مرتبط، اهداء ست حجاب به خواهران بدحجاب، اعلام موضع از طریق صدور بیانیه از جمله برنامه های اجرایی این حوزه بوده است.

علیپور در ادامه افزود: حلقه های صالحین یکی از زمینه های فعالیت در خصوص حجاب است و ما در حد توان سعی کردیم این موضوع را به عنوان مسئله ای محوری دنبال کنیم تا شبهات جوانان و نوجوانان برطرف شود.

وی در پایان از حمایت های امام جمعه کازرون قدردانی کرد و بیان داشت: با پشتیبانی مسئولین و دستگاه های مربوطه قادریم قدم های مناسبی در پیش برد اهداف اسلامی و انقلابی برداریم.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
1
جواب سوال ما را بدهید: چرا رویکردتان نسبت به حجاب و عفاف دختران دانشگاه سلمان فارسی دوگانه است؟؟؟؟
چرا از وقتی آقای پولادی آمده دیگر اسمی از این دانشگاه نمی برید و خواستار پوشش حجاب چادر برای دختران نیستید؟؟؟؟
مگر وضع تغییر کرده همین پوشش زمان دکتر خرمایی هم بود و آن زمان انتقاد و اعتراض پشت هم می آمدند....
باید پاسخ بدهید!
pldn
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
1
1
رسیدگی به حجاب و عفاف از ملزومات دین است اما چرا پوشش پسر ها و اقایان مورد بررسی قرار نمی گیرد . چرا بقیه منکر ات در جامعه مورد توجه قرار ممی گیرد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
0
فریضه امر به معروف و نهی از منکر که واجبه، ولی من معتقدم جامعه امروز ظرفیت چنین چیزی نداره. هرکس میخواد وارد این فریضه واجب بشه، باید بدونه که احتمال شهادت یا جانباز شدنش فوق العاده زیاده، تا الان هم چند تا شهید داشتیم تو کشور.
تازه اگه از شهید یا جانباز شدن بگذره، قطعا تمامی خانواده و نوامیستون میشن سیبل برای انواع فحشها و بد و بیراه گفتنها...تو کشور ما الان اکثر بچه های 13 ساله به بالا، یک چاقو یا بهتر بگیم قمه همراهشونه که یکی از کاربرداش برای امران به معروف و ناهیان از منکر هست، میگید نه، امتحان کنید... البته این یکی استثنائا امتحانش مجانی نیست، هزینش بالاست...خیلی بالا...
ضمنا یک نکته مهم اینکه لاتهای قدیم با چاقو فقط خط مینداختن و هدفشون فقط تحقیر طرف مقابلشون بود. ولی نسل جدید و همیشه در صحنه، چاقو رو با قوت تمام و بصورت کامل وارد طحال، کلیه یا ریه طرف مقابل میکنن و هدف مقدسشون هم افقی شدن طرف هست...اره عزیزم،... تو همچین دوره ای داریم زندگی می کنیم.
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
0
سلام
ببخشيد ادمين محترم سايت

من چند تا عكس از مراسم نماز عيد سعيد فطر رو نياز دارم ولي امكان ذخيره وجود نداره.

ميشه خواهشاً راهنمايي كنين كه چطور و توسط چه مرورگري عكس هاي مورد نياز رو ذخيره كنم؟

ممنونم
مدیر پایگاه
با سلام
دوست عزیز با کلیک بر روی هر عکس در گالری و پس از بزرگنمایی، با کلیک راست برروی عکس و انتخاب گزینه ذخیره عکس با همه مرورگرها حتی اکسپلرر به راحتی می توانید تصویر را ذخیره کنید. از این بابت محدودیتی از سوی سایت اعمال نشده ممکن است اشکال از نرم افزارهای سیستم شما باشد
باتشکر - کازرون نما
تیزبین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
1
جناب حاج آقای خرسند! حجاب دختران دانشگاه سلمان!!!!!
توضیح می خواهیم... توضیح!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
1
با سلام خدمت جناب تیزبین کم کاری مسئولین فرهنگی دانشگاه راهرچقدر حاج آقا تذکر بده قابل حل نیست بابافکر آقایان رانمیشه اجباری تغییر داد.درضمن بایدتشکر کنم به نوبه خودم از مسئول بسیج شهرستان که ارتباط خیلی خوبی وهمکاری لازم رابا حوزه علمیه شهرستان و خصوصا باامام جمعه محترم .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
اینکه مسولان فرهنگی دانشگاه کوتاهی می کنند حرفی نیست. سوال این است چرا زمانی خرمایی از وضع حجاب انتقاد می شد و الان سکوت می شود؟؟؟ چرا؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟ حواسمان جمع است حسابی!
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
قیام و انقلاب سرخ حضرت امام حسین(ع) برای جاری شدن امر به معرف و نهی ازمنکر در بین مسلمین بود که نتیجه ان ترویج اسلام با ساختن جامعه سالم بود. مشکل جامعه امروزی بد حجابی یا بی حجابی نیست بلکه فرهنگ حسینی در جامعه از بین رفته و مسئولین برای حفظ منافع خود و ثروتهای باد اورده حاضر به قبول این مهم نیستند. خودسازی کنار گذاشته شده و فقط یاد گرفته اند که به دیگران گیر بدهند. فرهنگ گیردادن توسعه یافته و باعث دوری از اسلام حسینی شده است. اختلاس و رشوه و ویژه خوری و مدیریت و مدیران سفارشی از لیست منکرات حذف شده و جایش را به بدحجابی و بی حجابی داده است. رئیس بانک مرکزی فرمودند ما نمی توانیم با سیستم جدید بانکداری بین المللی کار کنیم زیرا سود بانکی انها 4 تا 6 % است ولی ما 22 تا 28 %. بانکداری با ربا را داریم ولی بانک داری بدون ربا را قبول نداریم. هدف انقلاب حسینی مبارزه با بی عدالتی بود نه با روسری و لباس زنان.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳