پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۷۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
فرمانده سپاه کازرون در واکنش به سخنان توهین آمیز اوباما:
شرفی به سخنان اوباما مبنی بر توانایی آمریکا در نابودی کامل ارتش ایران اشاره و تاکید کرد: اگر آن ها می خواهند قدرت نظامی ایران را بسنجند ما آمادگی داریم برای نشان دادن گوشه ای از قدرت سپاه و ارتش جمهوری اسلامی، خاک آمریکا را شخم بزنیم.

به گزارش کازرون نما، فرمانده سپاه کازرون در واکنش به اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پس از توافق برجام هسته ای در مصاحبه با خبرنگار تنویر خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بارها و بارها نامه های محرمانه ای برای رهبر معظم انقلاب فرستادند و آمادگی خود را برای مذاکره و همکاری برای حل بحران های منطقه اعلام کردند اما از ابتدا هم دست چدنی این گرگ بد ذات در زیر پارچه مخملی نمایان بود.


ژست ابرقدرتی غرب مختص دوربین هاست

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی رویکرد آمریکایی ها را غلط توصیف کرد و عنوان داشت: آن ها مدت هاست در منجلاب خودساخته منطقه گیر کرده اند و خوب متوجه شده اند که برای رهایی از این منجلاب باید به قدرت برتر منطقه که جمهوری اسلامی است احترام بگزارند اما در عین حال نمی خواهند وجهه خود را از دست بدهند برای همین فقط در جلسات و نامه هایشان اعتراف می کنند ولی در مقابل دوربین ها ژست ابر قدرتی می گیرند.

 

شخم زدن خاک آمریکا تنها گوشه ای از قدرت سپاه و ارتش است

شرفی به سخنان اوباما مبنی بر توانایی آمریکا در نابودی کامل ارتش ایران اشاره و تاکید کرد: اگر آن ها می خواهند قدرت نظامی ایران را بسنجند ما آمادگی داریم برای نشان دادن گوشه ای از قدرت سپاه و ارتش جمهوری اسلامی، خاک آمریکا را شخم بزنیم.

غنی سازی بیش از 90 درصد، پاسخ جمهوری اسلامی به تهدیدهای غرب

وی سخنان رئیس جمهور آمریکا را نشان دهنده این دانست که آمریکایی ها به هیچ عنوان قابل اطمینان نیستند و با تاکید بر پیگیری پرقدرت آرمان ها توسط مسئولین و مردم تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، سیاست ما در مقابل آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد و اگر بخواهند با زبان تهدید با ایران سخن بگویند، مسیر هسته ای را پرشتاب تر از گذشته ادامه خواهیم داد و غنی سازی را تا بیش از 90 درصد پیش می بریم.


نمایندگان مجلس به وظیفه تاریخی خود عمل کنند

این مقام مسئول کاهش توان نظامی و ایجاد محدودیت در برنامه موشکی را خط قرمز جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: توافق انجام شده باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد و تا زمانی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده است هیچ رسمیتی نخواهد داشت و نمایندگان مجلس باید با عمل به وظیفه تاریخی خود حقوق ملت را حفظ کنند.

 

تجربه لیبی، کره شمالی و عراق در ایران تکرار نمی شود

وی با قدردانی از تلاش های ریاست محترم جمهور و تیم مذاکره کننده اظهار داشت: ما شاهد ماه ها تلاش مسئولین برای خارج کردن حربه تحریم از دست دشمنان و ثابت کردن حقانیت جمهوری اسلامی به جهانیان بودیم اما با تمام وجود به طرف مقابل بی اعتمادیم و اجازه نخواهیم داد تجربه لیبی، کره شمالی و عراق اینبار در کشور ما اتفاق بیفتد.                                   

قلع و قمع کردن سربازان آمریکایی راحت تر از درو کردن خوشه های گندم است

شرفی در پایان تهدیدهای غرب را توخالی و غیر واقعی ارزیابی کرد و با اشاره به ضعف آمریکا و متحدانش در مقابله با جبهه مقاومت اظهارداشت: وقتی کشوری نمی تواند با تمام امکانات و تجهیزات نظامی و بسیج کردن شرق و غرب عالم از پس گروه های مقاومت در سوریه، یمن، لبنان و فلسطین برآید آیا قدرت رویارویی با کشور 80 میلیونی ایران را دارد؟! قلع و قمع کردن سربازان بزدل آمریکایی برای ما راحت تر از درو کردن خوشه های گندم است.

نویسنده: سرویس سیاسی
منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
2
0
البته ما به قدرت نظامی سپاه بخصوص نیروی زمینی و دریایی وهپایی اعتماد کامل داریم ولی متاسفانه... کارهاشون شکل سیاسی و بازی های جناحی .... داریم بتونیم ...کنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
0
ادبیات برره ای ... که گفت اسرائیل را نابود می کنیم شما هم امریکا را شخم می زنیدلابد ... هم بذر ... می کارد و ... هم باداس درو می کند . بابااین حرف های ... را رها کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳