پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۷۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
حمیدرضا گرامی خبرداد:
فرماندار شهرستان کازرون از تخصیص ۱۶ میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و شهرسازی این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی خبر داد

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، از اختصاص 16 میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و شهرسازی شهرستان کازرون از محل اعتبارات تملک دارایی خبر داد و اظهار داشت: 12 میلیارد ریال اعتبار نیز به بنیاد مسکن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه امسال 70 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شهرستان کازرون اختصاص یافته است افزود: اعتبارات تملک دارایی این شهرستان امسال نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش یافته است.

فرماندار کازرون با اشاره به اجرای 128 پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان کازرون خاطرنشان کرد: بیشترین میزان اعتبارات تملک دارایی این شهرستان به حوزه مسکن، راه و شهرسازی، آب و کشاورزی تعلق گرفته است.

شهرستان کازرون از جمله شهرستان‌های استان فارس است که با بحران آب روبه‌رو است و به گفته گرامی در حاضر به 35 روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود و در برخی روستاهای نیز آب جیره‌بندی شده و احتمال نوبت‌بندی آب در شهر کازرون نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در برنامه‌های توسعه استان‌ها و تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه نقش مهمی دارد و افزایش سهم شهرستان‌های استان فارس به ویژه شهرهای بزرگ مانند کازرون نقش مهمی در عمران این شهرستان‌ها دارد

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
اقای فرماندار سهم هر بخش را بطور مجزا اعلام بفرمایید.
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
0
لطفاٌسه راه حادثه خیز حاجی آباد در اولویت قرار گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴