پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
فردي كه با انتشار تصاوير شخصي يكي از همكلاسي هاي خود در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي موجب آبروريزي وي شده بود، توسط پليس فتا شهرستان "كازرون” شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان كازرون استان فارس با بيان اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت دختري جوان مبني بر اينكه فردي در يكي از شبكه هاي مجازي اجتماعي صفحه اي ايجاد نموده و در آن تصاوير شخصي وي را همراه با مطالب غيراخلاقي درج نموده است ، لذا بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت. سرهنگ مهرداد "مشوق " افزود :كارشناسان پليس فتا با بررسي پروفايل ايجاد شده و انجام اقدامات فني و تخصصي موفق به شناسايي و دستگيري متهم شدند. سرهنگ "مشوق” افزود : متهم كه از دوستان و همكلاسي هاي شاكيه مي باشد در مواجه با مدارك و مستندات اين پليس صراحتا به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را حسادت و انتقامجويي عنوان داشت.فرمانده انتظامي كازرون با اشاره به اينكه متهم به دادسرا معرفي شد به شهروندان توصيه نمود: عكس و فيلم هاي خصوصي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران حتي نزديكان و اقوام خود قرار ندهيد و همچنين اجازه فيلم برداري و عكس برداري از مجالس خصوصي خود را به ديگران نداده و از ذخيره كردن اطلاعات خصوصي نظير فيلم و عكس بر روي تلفن همراه،تبلت و لپ تاپ پرهيز نماييد.‌
برچسب ها: پلیس فتا ، هتک حیثیت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷