پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰
خطیب جمعه کازرون:
حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کازرون با انتقاد از نمادی که در وسط میدان شهدای شهر ساخته‌شده، اظهار داشت: این نماد نشان‌ دهنده چه چیزی است؟ و کاش این میدان را حداقل به همان شکل پیشین خود برمی‌گرداندند

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کازرون از حضور عموم مردم این شهرستان در بزرگداشت لیالی قدر که حضور جوانان در آن‌ها بسیار مشهود بود تقدیر کرد.

وی گفت: روز قدس روز اسلام است و به‌خاطر اینکه فلسطین اولویت نخست امت اسلامی است در صدر مطالبات امت اسلام قرار دارد و روز قدس متعلق به تمام محرومان عالم ازجمله ملت سوریه، بحرین و مردم مظلوم یمن است اما استکبار حفظ حرمت ماه رمضان را نیز نکرد درصورتی که در دوران مشرکان، ماه‌های حرام جنگ تعطیل می‌شد.

خرسند اضافه کرد: آل سعود که درواقع آل یهود است حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را نکرد و می‌بینید کودکان، زنان و مردان روزه‌دار با زبان روزه به شهادت می‌رسند که امیدواریم خداوند هرچه زودتر نصرت خود را شامل حال امت اسلامی بفرماید و قبله اول مسلمین از شر صهیونیست‌ها نجات پیدا کند.

خطیب جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نمادی که در وسط میدان شهدا ساخته‌شده، اظهار داشت: این نماد نشان‌دهنده چه چیزی است و کاش این میدان را حداقل به همان شکل پیشین خود برمی‌گرداندند چراکه حداقل تعدادی درخت داشت و افراد مسافر و درراه مانده زیر سایه این درختان قرار می‌گرفتند و امیدوارم شورای اسلامی شهر و شهرداری نسبت به این امر توجه کنند و میدان مرکزی شهر با نمادی که متناسب با جامعه اسلامی، شیعی و یک شهر یک‌هزار و 100 شهید داده است مزین شود.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به 21 تیرماه روز عفاف و حجاب و سالروز حمله دژخیمان رضاشاه به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم در سال 1314 گفت: عفت زن وسیله‌ای برای تعالی و تکریم اوست و حجاب به زن ارزش و شخصیت می‌دهد و بی‌حجابی و بدحجابی مقدمه بی‌عفتی و بی‌بندوباری است.

وی افزود: چرا قانون حجاب و عفاف در این دولت و دولت‌های گذشته اجرا نشده و نمی‌شود درحالی‌که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب‌ شده و آیا غیر از این است که برای رأی چند روشن‌فکر غرب‌زده که هنگامی به خارج از کشور می‌روند کشف حجاب می‌کنند و با صحنه‌های بسیار مستهجن خودشان را عرضه می‌دارند باید قانونی که از ضرورت اسلام است در جامعه اسلامی ما مسکوت بماند.

خرسند در ادامه گفت: آمریکایی‌ها باز دبه درآورده‌اند و بهانه‌گیری‌های جدیدی را آغاز کرده‌اند که ضمن احترام به هیئت مذاکره‌کننده و تلاش خوب و مجاهدتی که داشتند اما ما ذره‌ای به آمریکا اعتماد نداریم زیرا که امام (ره) فرمودند آمریکای حیله‌گر اگر لااله‌الاالله نیز بگوید ما باور نمی‌کنیم.

امام جمعه کازرون خاطرنشان کرد: تیم هسته‌ای با شجاعت و غیرت مردانه ایستاده‌اند و از حقوق ملت دفاع می‌کنند اما این مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه نرسد در هر دو صورت عزت جمهوری اسلامی را در پی دارد.

 

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
2
البته میدان شهدا داراری ایرادهای هست..از جمله نبود ایستگاه مناسب برای اتوبوس و تاکسی ها، وروردی نامناسب بازارها، نبود استراحتگاه موقت برای عابران و ....اما این بدلیل کامل اجرا نشدن طرح فعلی است...نماد فعلی میدان شهدا از نظر زیبایی درخور توجه است..باید با همین نماد آن را تکمیل کرد و قابلیت های لازم را بدان افزود نه آن را تخریب کرد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
من هم فک میکنم نماد فعلی نماد خوبیه،
فقط به طور صحیح و اصولی اونه درس کنن تا ایرادهای فعلی برطرف بشه،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳