پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۷۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰
خطیب جمعه قائمیه:
امام جمعه قائمیه گفت: در طول دوران بابرکت انقلاب شاهد توسعه شایسته و درخور ظرفیت فارس نشده‌ایم که یکی از عوامل مهم آن تنش‌های ناشی از سهم‌خواهی‌های سیاسی است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام‌ قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این بخش به اهمیت روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: روز قدس نمایش اتحاد و انسجام جهان اسلام در برابر استکبار جهانی است و همان‌طوری که می‌خواهند با اسلام‌هراسی و فرقه‌سازی اسلامی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان، اسلام را زشت جلوه دهند، ملت‌های مسلمان نیز باید با یکدیگر متحد و منسجم باشند و نقشه استکبار را خنثی کنند.

وی افزود: راهپیمایی‌های روز قدس تقویت روحیه مقاومت در مبارزان فلسطین را ایجاد می‌کند چراکه مردم فلسطین و مبارزان فلسطینی نباید احساس تنهایی کنند و همان‌گونه که استکبار جهانی از اسرائیل که یک کشور جعلی و بدون هویت تاریخی و اجتماعی است حمایت می‌کند نجات فلسطین به‌منزله نجات اسلام است و امت‌های اسلامی باید متوجه این حقیقت داشته باشند یک دشمن مشترک دارند که اسرائیل است.

عباسی حجاب و عفاف را یکی از ضرورت‌های مهم اسلام برشمرد و ازجمله آثار مخرب بی‌حجابی را از بین بردن فرهنگ عفت به سست کردن پایه‌های اعتقاد دینی و ترویج فرهنگ بی‌بندوباری، بالا بردن هزینه خودآرایی و زینت‌پروری در زندگی به‌عنوان مدگرایی و مدسازی، عدم بی‌اعتمادی بین جوانان پسر و دختر در تشکیل خانواده، عدم انگیزه و نیاز به ازدواج در جوانان و افزایش سن ازدواج، شدت یافتن اختلافات خانوادگی و از بین رفتن استحکام بنیان خانواده، بروز بلوغ جنسی زودهنگام، رو به افزایش بودن آمار طلاق و ... دانست.

امام‌جمعه قائمیه گفت: دولت تدبیر و امید باید به شعار اعتدال‌گرایی خود ملتزم باشد چراکه ایجاد بستر برای به قدرت رسیدن اصحاب فتنه نه به منفعت دولت است و نه با شعار اعتدال‌گرایی دولت سازگاری دارد و نه موجب حل معضلات و مشکلات معیشتی مردم و تحکیم پایه‌های امنیت که امروز یکی از نیازهای اساسی کشور با توجه به آشوب‌های منطقه است می‌شود.

وی افزود: یکی از عوامل عقب‌ماندگی فارس از فرصت‌های توسعه‌یافتگی، زدوبندهای سیاسی و ملتهب کردن فضای سیاسی این استان است، چراکه سهم‌خواهی‌ها در مدیریت و عدم توجه به شایسته‌سالاری در مدیریت کلان این استان باعث عقب‌ماندگی در زمینه‌های مختلف توسعه آن شده است.

عباسی گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری، توانمندی‌های فرهنگی، هم‌جواری و قابل‌دسترس بودن این استان به خلیج‌فارس، توان علمی و مدیریتی، سابقه تمدن و فرهنگ و ... ما در طول دوران بابرکت انقلاب شاهد توسعه شایسته و درخور ظرفیت فارس نشده‌ایم چراکه یکی از عوامل مهم آن همین تنش‌های ناشی از سهم‌خواهی‌های سیاسی است.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
1
با سلام
همانطور که استانداران در کار ایمه جمعه دخالت نمی کنند بهتر است ایمه جمعه هم در کار انتخاب استانداران و استانداران دخالت نکنند و فقط نظارت کرده و تذکر دهند. انتخاب استاندار حق دولت است. مگر اینها زمان احمدی نژاد سکوت مکرده بودند. باتشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
1
اگر خودتان سهم خواه نیستید و اعتدال گرا هستید چرا در دولت احمدی نژادسکوت کرده بود وآنها مملکت را به یغما می بردند . فردای قیامت مردم یقه اتان را خواهند گرفت . شما باندی قضاوت می کنید واین حق نیست .
علی آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
1
نمایندگان به دنبال سهم خواهی هستند واین غیر قانونی است برای آنها که دم از قانون وقانون گرایی می زنند . آقای امام جمعه یک تذکری هم به نمایندگان بدهید لطفا .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸