پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵
مراسم راهپیمایی روز قدس، صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 10:30 و با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولین بخش کوهمره نودان در این بخش برگزار شد.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما، در این مراسم با شکوه شهروندان متدین و روزه‌دار شهر نودان و بخش کوهمره با شعار "مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا،  مرگ بر داعش"، نفرت و انزجار خویش را از جنایات رژیم اسرائیل و صهیونیست های غاصب  و مزدوران شان علیه مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین، غزه، عراق، سوریه، یمن و بحرین اعلام کردند.

راهپیمایی روز قدس در بخش کوهمره نودان برگزار شد + عکس
همچنین راهپیمایان در این مراسم جنایات داعش در سوریه و عراق، جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین و آل سعود در یمن و کشتار مسلمانان برمه(میانمار) را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، آزادی قدس شریف نخستین قبله مسلمانان و رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین را واجب دینی و انسانی خویش دانسته و آمادگی همه جانبه خود را در راه تحقق آرمان سترگ و والای فلسطین بعنوان جهاد مقدس اعلام کردند.

راهپیمایی روز قدس در بخش کوهمره نودان برگزار شد + عکس

راهپیمایان بخش کوهمره نودان مسیر مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهر نودان به سمت حسینیه کوثر شهر نودان را پیمودند و این راهپیمایی با خواندن قطعنامه توسط برادر بسیجی علی دهداری به پایان رسید. شرکت کنندگان در این راهپیمایی با تایید قطعنامه پایانی، کشتار، نسل کشی، محاصره غیر انسانی، تخریب بناها، یهودی سازی سرزمین اشغال شده و به اسارت گرفتن زنان و کودکان فلسطینی را توسط آدمکشان صهیونیزم محکوم کرده، از جهان اسلام و ملت های آزاده خواسته است که رژیم نامشروع صهیونیستی را تحت هیچ شرایطی به رسمیت نشناسد.
سپس مردم روزه دار با گوش فرادادن به سخنان خطیب جمعه نودان حجت السلام و المسلمین رستمی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش شرکت کردند.

راهپیمایی روز قدس در بخش کوهمره نودان برگزار شد + عکس

سخنران این گردهمایی که به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شده بود پیرامون موضوعات مختلف صحبت نموده و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد و خواهان آزادی هرچه زودتر قدس شریف از دست صهیونیست ها شد.

نویسنده: محمد دهداری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نودانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
0
درود بر مردم باشرف و غیرتمند کوهمره که در همه عرصه ها دوشادوش ملت قدم بر میدارند و به ندای امام خامنه ای لبیک می گویند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴