پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۱
در روزی که شهر سلمان به رنگ قدس درآمد؛
کازرون در روزی که همه آمده بودند، یکصدا فریاد آزادی قدس سر داد و پرشور تر از همیشه زن و مرد، پیر و جوان و خردسال را به صحنه آورد تا ثابت کند مردم شهر سلمان فارسی لبیک یا رسول الله را فراموش نکرده‌اند.
به گزارش کازرون نما به نقل از تنویر، کازرون در روزی که همه آمده بودند، یکصدا فریاد آزادی قدس سر داد و پرشور تر از همیشه زن و مرد، پیر و جوان و خردسال را به صحنه آورد تا ثابت کند مردم شهر سلمان فارسی لبیک یا رسول الله را فراموش نکرده اند.

راهپیمایی روز قدس در در کازرون و مراکز بخش های این  شهرستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 10:30 با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.


گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس

راهپمیایی امسال در حالی در گرمای بالای 40 درجه سانتی گراد در جای جای شهرستان کازرون برگزار می شد که مردم روزه‌ دار سومین شب قدر را پشت سر گذاشته و قلب‌های خود را با نور الهی منور ساخته بودند.

راهپیمایان کازرونی بعد از تجمع در میدان شهدای این شهر، در حالی که در دستان خود مقوا نوشته، پلاکارات و پرچم های ایران، فلسطین و پارچه های حاوی جملاتی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین را در دست داشتند از خیابان شهدای جنوبی، خیابان امام خمینی و خیابان حضرتی گذر کردند و به مصلای نماز جمعه که محل برگزای مراسم بود، رسیدند.

 گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس

امسال نیز همه آمده بودند

امسال نیز همه آمده بودند؛ پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر و .... . حضور طبقات مختلف جامعه در راهپیمایی روز قدس در کازرون بیش از همه بر این مطلب استوار بود که امت غیور و انقلابی این شهر  همچون دیگر مردم ایران، آزادی قدس را اولویت اول جهان اسلام می دانند. 

گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس

حضور مسئولان در میان مردم 

مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده مرکز آموزش 07، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مدیران و مسئولان شهرستان با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس به خیل هزاران نفری مردم کازرون پیوستند و بر سر اسرائیل جنایت کار فریاد کشیدند.

گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس

 

پلاکارت های در دست مردم

راهپیمایان ضمن اینکه شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس را سر می‌دادند پلاکاردهایی را به دست گرفته بودند که هشداری به قدرت‌های امپریالیستی بود.

راهپیمایان کازرونی با دست گرفتن پلاکاردهایی خطاب به سران غربی تاکید کردند که روز قدس روز هشدار به ابرقدرت‌هاست.

در این پلاکاردها با استناد به جمله امام خمینی‌(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خطاب به ابرقدرت‌ها نوشته شده بود «روز قدس روز هشدار به ابرقدرت‌هاست».

برخی نیز با به دست گرفتن پرچم و پلاکاردهای «ما تا آخر ایستاده‌ایم» بر استقامت خود در راه آرمان‌ها، انقلاب و اسلام تأکید کردند.

برخی نیز فرزندان کم سن و سال خود را در دست و در آغوش گرفته و به راهپیمایی آورده بودند تا همدردی خود را با کودکان مظلوم فلسطین به نمایش گذاشته باشند.

راهپمایان کازرون در مسیر راهپیمایی پرچم های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند و انزجار خود را اعلام کردند.

راهپیمایان کازرون همچنین پرچم‌های سه‌رنگ کشور عزیزمان و کشور فلسطین را در دست داشته و شعارهایی درباره انزجار از رژیم اشغالگر قدس سر می‌‌دادند.

برخی نیز با در دست داشتن پلاکارتی که بر روی آن نوشته بود، «با توافق بد موافق نیستیم»، فرازی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص خطوط قرمز مذاکرات هسته ای را به نمایش گذاشته بودند.


گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس

 

اهدای هدایای نقدی به مستضعفان یمن و فلسطین

مردم روزه دار کازرون در مسیر راهپمیایی تا میعادگاه نمازجمعه، با اهدای هدایای نقدی خود به یاری مستضعفان شتافتند برخی از راهپیمایان در صندوق‌های تعبیه‌شده به مردم مستضعف یمن و فلسطین نیز کمک‌های نقدی خود را اهدا کردند.


گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس

 

سکوت در برابر جنایات اسرائیل جایز نیست

پدر یکی از کودکان که با دختر خردسالش به راهپیمایی پا نهاده بود، با اعلام حمایت مالی و جانی از ملت های مظلوم اظهار داشت: ظلم مگر چیست؟ آیا کودک کشی تحصین برانگیز است که برخی حکام عرب و غرب برای پیشی گرفتن در جنایت ائتلاف تشکیل می دهند؟ کودکانی همچون دختر خردسال من، زیر شدیدترین بمباران ها و قحطی ها قرار دارند، آنوقت ما باید سکوت کنیم؟! مرگ بر آل سعود و آل یهود.

 

چرا وجدان کسانی که برای طب کردن سگشان عزا می گیرند، به درد نمی آید؟!

زنی که شعار "ما به عشق ولایت زنده ایم تا پای جان رزمنده ایم" را سر می داد، از خواب زمستانی نهاد های بین المللی و حقوق بشری و حکام مدعی دموکراسی اظهار تعجب کرد و با تاکید بر ناکارآمدی سازمان هایی که وظیفه دفاع از حقوق مظلوم را بر عهده دارند بیان داشت: چرا وجدان کسانی که برای طب کردن سگشان عزا می گیرند، به درد نمی آید؟! وقتی انسان ها را زنده زنده به آتش می کشند و کودکان را به دیوار میخ کوب می کنند؟! اینها فرزندان همانانند که در جنگ های صلیبی به هر شهر و روستایی رسیدند فجیع ترین اعمال و جنایات را مرتکب شدند.

 

ظلم اسرائیل پایدار نیست و فلسطین آزاد خواهد شد

پدری که همراه فرزندش در رهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود با تاکید بر پایدار نبودن ظلم، از آزادی سرزمین های اشغالی سخن گفت و با یادآوری توطئه چینی های مشرکین مکه، اظهار داشت: خداوند متعال وعده داده است که مکرشان را به خودشان بر خواهد گرداند و باید دست الهی را در اشغال لبنان،عراق،جنگ سوریه و یمن دید، چون استکبار برای محاصره کردن ایران و جلوگیری از نفوذ ایران دست به جنگ و خونریزی زد،آنها هزینه کردند! ولی ملت های کشورهای ستمدیده عاشق ایران اسلامی شدند.

 

وقتی تصاویر کشته شدن کودکان مظلوم فلسطینی را می بینم قلبم به درد می آید

پیرمرد هفتاد و چند ساله در حالی که پلاکارت حاوی جمله «مرگ بر اسرائیل» را حمل می کرد و آن را مقابل دوربین گرفته بود، در واکنش به این سئوال که چرا با این سن و سال در این روز گرم به خیابان آمده ای پاسخ داد: این آدم کش ها زورشان به کودکان و زنان بی دفاع رسیده؟! وقتی تصاویر کشته شدن کودکان مظلوم فلسطینی را می بینم قلبم به درد می آید.


گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس

 

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، بیانگر همدلی و همزبانی دولت و ملت است

فرماندار کازرون در حاشیه این راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه روز قدس روز اسلام و پیروزی مستضعفان است، اظهار داشت: در این روز امت های اسلامی و مردم مستضف جهان با محوریت جمهوری اسلامی، در برابر زیاده خواهی های استکبار می ایستند.

حمیدرضا گرامی حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در این گرمای طاقت فرسا را بیانگر حمایت مردم ایران از آرمان مردم فلسطین دانست و تصریح کرد: ملت ایران، موضوع فلسطین را مهمترین موضوع جهان اسلام می داند و تا  تا آزادی کامل فلسطین از چنگال صهیونیسم به حمایت خود از این ملت ادامه می دهد. 

وی همچنین حضور مردم را راهپیمایی امسال را مصداقی از همدلی و همزبانی دولت و ملت عنوان کرد و گفت: با توجه به همزمانی روز قدس امسال با مذاکراین حضور پرشور مردم، دلگرمی بزرگی برای تیم مذاکره کننده است.


 گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس


روز قدس روز نمایش اقتدار مسلمین جهان است

فرمانده سپاه کازرون نیز، روز قدس را روز نمایش اقتدار مسلمین جهان دانست و با تاکید بر وحشت صهیونیزم جهانی از عمق نفوذ آرمان قدس در میان ملل آزاده دنیا اظهارداشت: استکبار عملا مشاهده می کند فرمان حضرت امام(ره) پس از سال ها باعث حرکت عظیم ضد صهیونیستی در سرتاسر جهان می شود و این روز عامل فراموش نشدن مظلومیت بزرگ ملت فلسطین است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی به اهمیت روز قدس برای متحد ساختن مسلمانان اشاره کرد و عنوان داشت: این روز یادآور هشداری برای امت اسلامی است که اگر هوشیار نباشیم، مساله قدس در عراق، سوریه و یمن نیز تکرار خواهد شد. 

شرفی به ادامه و پیگیری آرمان قدس شریف تا آزادی قبله اول مسلمین از حصارهای رژیم غاصب اسرائیل اشاره و خاطرنشان کرد: اسرائیل حق دارد تمام توانش را برای تغییر نظام اسلامی در ایران بکارگیرد چون هرلحظه کابوس محو اسرائیل بیشتر به واقعیت نزدیک می شود و هرکجا امکان تنگ کردن حصار جهت نابودی اسرائیل برایمان فراهم شود به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در پایان حضور گسترده ملت روزه دار ایران و مسلمانان سرتاسر جهان در روز قدس را نشان از زنده بودن تفکر ناب امام راحل دانست و به سخنان برخی از افراد در خصوص امکان از سرگیری روابط با آمریکا و بازگشایی لانه جاسوسی ایالات متحده اشاره کرد و عنوان داشت: مردم ما تحت هیچ شرایطی دست از آرمانشان برنمی دارند و «شعار مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جزو لاینفک تفکر ملت ماست و هیچ مذاکره و توافقی باعث نمی شود ما با مستکبر کنار بیایم و آقایانی که از ادامه راه امام(ره) خسته شده اند حق ندارند از جانب ملت ایران سخن بگویند و هرکس می خواهد نظر مردم را بداند روز جمعه به خیابان های ایران سری بزند.

گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس


در مسیر ورود به مصلای نماز جمعه، توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) میز که بر روی آن تصاویر کودکان بی سرپرست و بدسرپرست گذاشته بود و و شرکت کنندگان در راهپیمایی با انتخاب یک یا چند فرد، ماهیانه با واریز مبلغ 200000 ریال حدیث جوانمردی و عطوفت را ساری و جاری ساختند .

یکی از کودکان حاضر در مصلی نماز جمعه، بر پلاکارتی که تصویر نوزادی خون آلود همراه با سه گرگ بر آن نقش بسته بود، خیره شده بود. بر روی پلاکارت نوشته شده بود: «مرگ بر سه قاتل کودکان، آل سعود، اسرائیل و آمریکا».


گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس

 

قرائت قطعنامه و فریادهای الله اکبر

راهپیمایان روز جهانی قدس در پایان راهپیمایی خود ضمن صدور قطعنامه‌ای خواستار اتخاذ مواضع قاطع و عملی از سوی سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای برای جلوگیری از اجرای توطئه‌های خطرناک رژیم صهیونیستی شدند.
در بخشی از این قطعنامه آمده است: ملت روزه‌دار و انقلابی ایران اسلامی، آزادی بیت‌المقدس - قبله نخستین مسلمین - و رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز حضرت امام راحل(ره) و خَلف صالح و حکیم ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله‌العالی) برای جهان اسلام و رمز دستیابی به وحدت آحاد مسلمین دانسته و تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های مادی و معنوی خود را مشتاقانه و فداکارانه در حمایت و پشتیبانی از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی به کار خواهد گرفت
.
در بند دیگر این قطعنامه آمده است: ملت ظلم‌ستیز ایران، جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی و تلاش شیطانی برای یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی و نابودی نمادهای هویت ملی و تاریخی فلسطین که متأسفانه در شرایط پرچالش امروز منطقه در سکوت و بی‌توجهی محض و مضاعف مجامع جهانی مدعی حقوق ملت‌ها و همراهی خیانت‌بار و خباثت‌آمیز برخی دولت‌های عربی - اسلامی صورت می‌پذیرد را شدیداً محکوم نموده و از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای اتخاذ مواضعی قاطع و عملی برای جلوگیری از اجرای توطئه‌های خطرناک رژیم صهیونیستی را خواستار می‌باشد
.
در این قطعنامه همچنین تاکید شده است: ملت موحد و متحد ایران، فتنه داعش و تروریست‌های تکفیری در عراق، سوریه، لیبی و جنایات وحشیانه رژیم متجاوز آل سعود علیه مردم مظلوم یمن را جنگ‌های نیابتی و نقشه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه برای ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمین و امنیت‌سازی برای رژیم صهیونیستی اسرائیل دانسته و اعلام می‌دارد که امت اسلامی با تبعیت از تعالیم قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) و ایستادگی در برابر اینگونه توطئه‌های شیطانی، اجازه نخواهند داد تا دشمنان اسلام با مسئله‌سازی‌های انحرافی، ظرفیت‌های انقلابی جهان اسلام را قربانی منافع صهیونیست‌های خبیث و قدرت‌های استکباری نمایند
.


گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس


امت اسلام متحد باشد، شاهد مرگ اسرائیل خواهیم بود

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس کازرون، به سخن حضرت امام(ره) که فرمود:«اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد» اشاره و خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی پیش بینی آن مرد خدا محقق شده است و بیداری اسلامی لرزه بی سابقه ای بر اندام این رژیم نامشروع انداخت که البته با توطئه های دشمنان، انقلاب های منطقه به انحراف کشیده شد اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ این تازه اول کار است و ملت ها بیدار شده اند.


گرمای سوزان هم مانع حضور مردم انقلابی کازرون نشد/ مردم نشان دادند عاشق مبارزه با صهیونیسم‌اند + عکس


حسینی علت پیروزی حزب الله و حماس در جنگ با اسرائیل را مسلح بودن رزمندگان مقاومت به سلاح ایمان دانست و تاکید کرد: اگر امت اسلام متحد شون می شود با ایمان و اتکال به خداوند تبارک و تعالی شاهد مرگ اسرائیل باشیم.

وی جنایات تکفیری ها را علیه مسلمین و به نفع صهیونیست ها دانست و عنوان داشت: در این مدت که تکفیری ها حمام خون به راه انداخته اند فقط مسلمانان به خاک و خون کشیده شدند اما شما نمی بینید یک یهودی کشته شده باشد و از آن طرف شاهدیم که مجروحین گروه های تروریستی در بیمارستان های رژیم اشغالگر قدس درمان می شوند. 

سخنران پیش از خطبه های کازرون به هزینه های سنگین آمریکا و همپیمانانش برای نفوذ در عراق، یمن و سوریه اشاره و ابراز داشت: آن ها لشکر کشی کردند تا به خیال خام خود هم به منابع طبیعی عراق دست پیدا کنند و هم با نفوذ در منطقه اهداف شوم خود را پیش برند اما امروز همگان شاهدند که حضور معنوی ایران در کشور عراق، سوریه و یمن توطئه آنان را خنثی کرد و بیش از پیش پیوند برادری این ملت ها با جمهوری اسلامی مستحکم شد.
نویسنده: سرویس خبر
منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
2
0
همش که ریس وروسان که مجبورن بیان حرف مردم عام بزن
مردم دلشو بیشتراز مردم فلسطین خونن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷