پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۶
به مناسبت ایام الله ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت مدیریت مجتمع 180 واحدی مسکن مهر قدس برای اولین بار در کازرون اقدام به برپائی مراسم های مذهبی اعم از تولدها ، شهادت ها و ... نمودند .
به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، در این خصوص مدیریت این مجتمع آقای موذنی عنوان داشت که ما با همکاری مدیر بلوکها و بلخصوص ساکنین این مجتمع برآن شدیم تا به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) طرح ضیافت افطار را همراه با برنامه های متنوعی از جمله نماز جماعت ، قرائت قرآن ، مولودی خوانی ،تواشیح و سخنرانی و صرف افطار به ساکنین مجتمع ، پیاده کنیم که خوشبختانه با استقبال چشمگیری روبرو شد .موذنی در گوشه ای دیگر از گفتگوی خود عنوان داشت که هدف از برپائی چنین مراسمهائی بالا بردن سطح فرهنگ عمومی مردم در خصوص آپارتمان نشینی و آشنائی با سیره اهل بیت (ع) بوده است و هزینه هایی که این مراسم در برداشته است همگی از کمکهای مردمی می باشد به طوری که در حال حاضر حدودا 650نفر جمعیت در این مجتمع 180 واحدی وجود دارد و ما انشااله مراسمها را به طور هفتگی اجرا خواهیم کرد .موذنی در پایان گفتگوی خود ضمن تشکر از کلیه دستندرکاران این برنامه و بلخصوص گروه تواشیح مهدویت و رئیس دفتر امام جمعه محترم حاج آقا شریفی ، از کلیه های مجتمعی که در سطح شهرستان می باشند پیشنهاد برپائی چنین برنامه هائی را داد .

البته در حاشیه این مراسم بنده جا دارد به عنوان یک خبرنگار برخی گلایه های ساکنین این مجتمع را که عبارت بودند از روشنائی معابر و آسفالت محدوده اطراف و ... را به گوش مسئولین برسانم که انشااله مدیرین اداره برق و شهردار محترم در این مسائل دخالت نموده و هرچه سریعتر نسبت به حل مسئله اقدام نمایند .

در پایان کلیه حضار شرکت کننده مهمان سفره افطار کریم اهل بیت شدند .

نویسنده: علی گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴