پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۶۹۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱
رئیس اداره ورزش و جوانان کازرون خبر داد:
در روز شنبه مورخ 13/04/94 طبق توافق انجام گرفته بین اداره ورزش و جوانان و اداره راه و شهرسازی جهت تسطیح زمین چمن شماره 3 کازرون عملیات آن آغاز گردید

عملیات تسطیح زمین چمن شماره 3  شهر کازرون آغاز شد.

در روز شنبه مورخ 13/04/94 طبق توافق انجام گرفته بین اداره ورزش و جوانان و اداره راه و شهرسازی جهت تسطیح زمین چمن شماره 3 کازرون عملیات آن آغاز گردید.

عملیات تسطیح سازی زمین چمن شماره 3  شهر کازرون آغاز شد/اکید بر شفافیت مالی در دخل و خرج ورزش

حسین پور رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت جناب مهندس نکویی برای در اختیار گذاشتن امکانات راه سازی آن اداره بیان کردند : با تکمیل عملیات ساخت این زمین ورزشی می توان پاسخگویی مناسبتری به نیازهای ورزشی جوانان و  ورزشکاران شهرستان کازرون داشت.  


توجه به اخلاق اسلامی در ورزش امری واجب و ضروری ست.

عباس حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در دومین حضور خود در جمع شطرنج بازان کازرون و همزمان با برگزاری رقابت های نهایی جام رمضان 94 که در تاریخ 12/4/94 برگزار گردید علاوه بر بازدید از نحوه ی اجرای مسابقات در آیین اختتامیه مسابقات ضمن قدردانی از زحمات آقای محمودی رئیس هیات شطرنج کازرون بیان کردند:توجه به اخلاق اسلامی و ایجاد فضای معنوی و آرام از اولویت های برنامه ای اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی شهرستان است.

عملیات تسطیح سازی زمین چمن شماره 3  شهر کازرون آغاز شد/اکید بر شفافیت مالی در دخل و خرج ورزش

در پایان به نفرات برتر مسابقات از سوی هیات شطرنج کازرون و موسسه ی نور جوایز نفیسی به نفرات برتر اهداء گردید.

 

شفافیت مالی در دخل و خرج ورزش

عباس حسین پور در راستای پایه ریزی صحیح برنامه های مدیریتی خود در دومین حضورشان به عنوان سکان دار امور ورزش شهرستان کازرون به بررسی موشکافانه امور مالی و میزان دخل و خرج ورزش کازرون پرداختند.

در این بررسی که در قالب جلسه ای چند ساعته در روز جمعه مورخ 12/4/94 با معاونت اداره ورزش و جوانان برگزار گردید کلیه امور مالی جامعه ورزش و تحت نظارت اداره ورزش و جوانان کازرون به همراه موضوعاتی مانند وضعیت اماکن ورزشی و مزایده ی سالنهای ورزشی در سال جاری مورد بررسی قرار گرفتند.



 

نویسنده: علیرضا گلچین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
شهروند نودانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
1
2
جناب آقای حسین پور
باسلام
احتراما بصورت موشکافانه مسئله تخصیص 21 میلیون تومان هزینه تعمیر سالن های شهر و بخش کوهمره نودان را هم مشخص کنید تا دخل و تصرفی در آن صورت نگیرد وگرنه مجبور به رسانه ای کردن آن خواهیم شد.

باتشکر
دهداری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
2
0
بازگشت نیروهای دولت پاکدست را به چرخه مدیریت کازرون به عموم مردم شهرستان کازرون تبریک عرض می کنم .امیدوارم مردم داستان ایشان و فرماندار سابق و ... را فراموش کرده باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
2
میگم این آقا چیزی هم از ورزش میدونه؟!
آخه یه روانشناس چه کمکی میتونه به ورزش بکنه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
1
می گویند فقط یک هفته بعد از نصب کامیاب مدیر ورزش فارس توسط ... ، عباس حسین پور وارد صحنه می شود چون ... فقط و فقط به جمع آوری رای توسط ورزشکاران فکر می کند و این وسط هر کسی را پله قرار می دهد و از آن بالا می رود تا در صحنه قدرت و ... بماند، اما قافل از اینکه مردم این دفعه کاملا هوشیار هستند و به قول احمدی نژاد این ممه را گولو برده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
1
سلطان عکس و فیلم و تبلیغات وارد می شود
... ، فقط در نقش ..... کارگردان ...
دفعه قبل 13 ماه ، این دفعه خدا می داند ، و هر چند بار هم عزل و نصب صورت بگیرد اصلا برای ... مهم نیست. زیرا وی فقط به ... بودن فکر می کند و عکس گرفتن در کنار مسئولین شهرستان!! به اندازه ای که تبلیغات می کند کار انجام نمی دهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
1
فرماندار شهرستان کازرون
بهتر است محترمانه استعفا داده و از مدیریت ارشد دولت در کازرون کنار رفته و شخص دلسوز دیگری را که در رکاب دولت است بر سر کار بیاید تا بلافاصله کسانی که با آمدن شما سر کار آمده اند هم برچیده شده حتی انتصاب اخیر سرپرست ورزش و جوانان کازرون و غیره. چون ما ورزش جناحی نمی خواهیم بلکه ورزشکار واقعی می خواهیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
1
جناب آقای گرامی فرماندار محترم شهرستان کازرون
لطفا جواب درست و حسابی به مردم کازرون و بنده بدهید که چرا آقای عباس حسین پور که قبلا یک دوره یک ساله و اندی به عنوان مسئول اداره ورزش و جوانان کازرون بوده و در همان دوره به علت عملکرد ضعیف او را کنار گذاشته اند و بعد بعنوان نماینده شورای شهر کاندید شده بود که بلافاصله در همان اول کار بدون هیچ حق اعتراضی او را تایید نکردند و دوباره به عنوان مسئول ورزش کازرون معرفی نموده اید. مگر چقدر باید این شهرستان چوب بی مدیریتی فرماندار قبلی (کاووس رییسی) که بعد از رفتن از کازرون بابت این انتخاب غلط ... کرد و اکنون توسط شخص شما را بخورند. چرا به شعور مردم توهین می کنید، اگر ایشان صلاحیت داشتند که برای شورای شهر انتخاب و تایید می شدند ،ولی چرا الان به عنوان یک مسئول اداره معرفی شدند! کجای کار غلط است، شما یا مسئولین انتخابات شهرستان کازرون مگر از یک سوراخ چند بار باید مردم کازرون گزیده شوند.
لطفا مردم کازرون را در این باره مطلع نمایید چون وقت انتخابات است و دکتر محمد صادقی رای می خواهد.
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
1
سلام
با احترامی که یرای ایشان قایلم , ایشان روانشناس هم نیستند . مشاور مدرسه هستند .
تو همین چند روز خبرنگار کازرون نما کلی خبر از ایشان تهیه کرده . در مورد کارهایی که خواهند کرد !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
1
عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در زمان مدیریت اقای حسین پور بسیار ضعیف و. ناکارامد بوده است و ایشان جهت اجرای ... آمده است
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
1
0
من نمیدونم چرا هرچی میشه پای کازرون نما رو میارن وسط آخه برادر وظیفه کازرون نما اطلاع رسانیه نه تبلیغ . روابط عمومی اداره قوی تر شده اخبار رو میرسون کازرون نما اینا هم هم ثبت می کنن.چرا همش گیر دادین به کازرون نما ...
واقعا به عقل خیلیاتون باید شک کرد ...
چرا ما همش دیدمون باید دید انتخاباتی باشه ولله کازرون نما از کسی حمایت نمیکنه. تازه این کار ها داره تو چشم خودتون انجام میشه این کجاش تبلیغه ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳