پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) صورت گرفت:
روز جمعه مورخ 1394/04/12 مصادف با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام تعدادی از روحانیون خواهر و برادر حوزه علمیه شهرستان درطرح همدردی آسمانی که توسط گروه فرهنگی تبلیغی سلمان فارسی و طرح تابستانی "سلوک معنوی" برنامه ریزی شده بود از بیماران بستری در بیمارستان ولی عصر (عج) عیادت کردند
به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، مصادف با میلاد با سعادت کریم آل طاها امام حسن مجتبی علیه السلام تعدادی از روحانیون خواهر و برادر حوزه علمیه شهرستان درطرح همدردی آسمانی که توسط گروه فرهنگی تبلیغی سلمان فارسی  و طرح تابستانی "سلوک معنوی" برنامه ریزی شده بود با حضور در بیمارستان ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به عیادت از بیماران و دلجویی از آنان در بخش های اطفال، زنان، جراحی، بستری اتفاقات، ccu، اورژانس، درمانگاه، داروخانه و ENT مبادرت ورزیدند.

عیادت از بیماران توسط روحانیون حوزه علمیه خواهران و برادران کازرون

این امر پسندیده برکات روحی و معنوی هم برای عیادت کنندگان و هم برای بیماران و همراهان آنها داشت و از سوی روحانیون محترم عیادت کننده احادیثی در فضیلت صبر بر بیماری و مصیبت و ثواب پرستاری و مراقبت از بیمار ذکر شد و مایه امیدواری و دلگرمی آنان شد؛ به گونه ای که در چشمانشان قطرات اشک حلقه بست و گاه این حلقه با دستانشان بر کمر عیادت کنندگان گره خورد و همراه با لبخندی از سر رضایت، بدرقه جمع را به همراه داشت.

در این عیادت حدود 240 بسته فرهنگی به نیت مولود نیمه ماه مبارک رمضان، در بین پرسنل و بیماران توزیع شد که 40 بسته آن به درمانگاه شبانه روزی امام سجاد (سلام الله علیه) اختصاص یافت.

نویسنده: علی گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸