پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹

آن روز که خداوند بزرگ انسان را آفرید ، رهبری و مدیریت را به حضرت آدم سپرد تا وی مسوولیت هدایت امت خود را به عهده داشته باشد و ازآن زمان تا بعثت آخرین پیامبر رحمت ، حضرت محمد (ص) همواره انسان ها از وجود نعمت پیامبران بهره مند بوده اند و پس از پیامبر خاتم (ص)  این هدایتگری به عهده امامان معصوم (ع) واگذار شده است . 

پیامبران الهی ، و ائمه معصومین ماموریت داشتند تا راه و رسم زندگی را به انسان ها بیاموزند و به امت های خود یادآوری کنند که خدایی جز خدای یگانه را نپرستند و تنها  او را مالک و مدبًر جهان و جهانیان بدانند.  اما در طول تاریخ همواره ظالمان و مستکبران که منافع خود را در خطر دیده اند ، با ترویج افکار توحیدی مخالفت کرده اند و با پیامبران الهی و ائمه اطهار به جدال و ستیزه پرداخته اند و گاهی آنان را به ناحق به قتل رسانده اند ( وَيَقْتُلُونَ النَّبِيِّينَ بِغَيْرِ حَقٍّ – آل عمران  21) که در تاریخ نمونه های بسیاری را می توان دید .

در این رویایی هرگاه پیروان حق ، گوش به فرمان ولی و امام خود بوده اند بر باطل غلبه کرده اند و دوری جستن و تمرًد از توصیه های برزگان، باعث حاکمیت طاغوت ها و مستکبران شده است. البته برخورد حق و باطل قطعی و از قضای الهی است و خداوند می خواهد حق و باطل به جدال بپردازند تا مومنان در مشکلات به اخلاص دست یابند و از هر عیبی پاک شوند . (وَلِيُمَحِّصَ اللّهُ الَّذِينَ آمَنُواْ - آل عمران۱۴۱﴾      

در زمان معاصر و در دوران غیبت حضرت ولی عصر (عج) ندای اسلام خواهی و عدالت طلبی و تشکیل حکومت اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) در فضای ایران برخاسته شد و با لیبک مردم به این ندا ، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید ، اما مستکبران و ظالمان همچون گذشته ی تاریخ ، تاب و تحمل این انفجار نور را نداشته و ندارند و مرتب در حال توطئه بر علیه این موج اسلام خواهی در ایران و سایرکشور ها می باشند .

نقل است که فوکویاما پژوهشگر و تاریخ نگار ژاپنی و تبعه امریکا در کنفرانسی در اورشلیم در باره اندیشه سیاسی شیعه گفته است که شیعه پرنده ای است که دو بال دارد ، یک بال سبز و یک بال سرخ . بال سبز این پرنده ریشه در اعتقاد به مهدویت و عدالت خواهی دارد و چون شیعه امیدوار است،  شکست ناپذیراست . بال سرخ شیعه شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد که باز او را مقاوم و شکست ناپذیر کرده است . شیعه با این دو بال ، افق پروازش خیلی بالا است  و تیرهای زهرآگین سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی و ... به آن نمی رسد و این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری دارد که آن ها را شکست ناپذیر نموده است. پس اگر توانستید ولایت فقیه را بزنید پرنده شیعه افت می کند و سقف پروازش کاهش می یابد و تیرهای شلیک شده ، به راحتی به او می خورد و فنا ناپذیری او را از بین می برد.

آری ، امروز جمهوری اسلامی ایران که منادی توحید و اسلام ناب محمدی است در خیمه گاه حق ، و استکبار جهانی که سرستیز با حق و حقیقت دارد در خیمه گاه باطل است و برماست که که با پیروی از ولایت فقیه که ادامه و استمرار راه انبیاست و با حضور در خیمه گاه حق به جدال با افکار و توطئه های باطل بپردازیم و با زبان ، مال و جان از دین ، ایمان و اعتقادات خود پاسداری کنیم ، تا وعده الهی که پیروزی حق بر باطل است محقق شود و زمینه ظهور عدالت گستر جهان مهیا گردد.

خمینی کبیر(ره) چه زیبا فرمودند: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد." و اگر امروز ما با فرمانبرداری از امام و رهبرخود بر اعتقادات و ارزش های اصیل خود پافشاری کنیم ، به یقین پیروز میدان خواهیم بود ، چرا که این انقلاب با خون پاک شهیدانی آبیاری شده است که همه از رهروان راه شهیدان کربلا ومنتظران امام عصر (عج) بوده اند .  وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ﴿ اعراف -۱۲۸﴾

نویسنده: محمد بارونی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸