پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰
با حضور فرماندار کازرون؛
فرماندار شهرستان کازرون در جلسه کمسیون امور بانوان کازرون گفت: استقبال بی‌نطیر مردم تهران در تشییع شهدا پشتیبانی قوی برای تیم مذاکراه کننده ایران رقم زد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری کازرون، حمیدرضا گرامی در جلسه کمیسیون امور بانوان این شهرستان بیان کرد: انتهای امسال با دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رو به رو هستیم. وی افزود: امسال علاوه بر مسائل انتخابات مسائل سیاسی مذاکرات نیز در حال انجام است که در جهت ادامه روند مذاکرات، تیم مقتدر دستگاه دیپلماسی ما در مقابل کشورهایی که خود را مدعی کدخدای دنیا می‌دانند، تدابیر رهبری و دولت در مذاکرات دنبال می‌کنند.

فرماندار کازرون خاطرنشان کرد: از طرفی ما مواجه هستیم با مسائل اجتماعی از جمله خشکسالی و بیکاری و روند رو به رشد شبکه‌های اجتماعی در قالب فضای مجازی که مقابله با برخی از موضوعاتی که مخل کانون خانواده و اجتماع می‌شود نیاز به هنر مدیریتی و باور دینی و قلبی دارد.

جلسه کمیسیون امور بانوان این شهرستان برگزار شد

گرامی عنوان کرد: زنان جامعه ما در طول تاریخ 36 سال گذشته انقلاب این را به اثبات رسانده‌اند که عناصری مفید و تاثیر گذار در پیشرفت انقلاب و اهداف ان بوده و هستند و حرکت‌های هوشمندانه انها در طول تاریخ پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف نیز نشان از این بوده که همانند دیگر اقشار دست از اهداف و آرمان‌های انقلاب برنداشته‌اند وی در خاتمه با تاکید بر پرهیز از تکبر در دستگاه‌ها، یان کرد: هر جا که منیت باشد شکست حاصل خواهد شد.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳