پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در خطبه های نماز جمعه از مردم خواست تا کمیته امداد را در کمک به نیازمندان یاری نمایند

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)،امام جمعه کازرون در خطبه های نماز جمعه گفت: در ماه مبارک رمضان نور الهی همه جا گسترده است. همانطور که مردم به فرمان خدا روزه می گیرند، بایستی بر اساس آموزه های دینی و تاکید قرآن کریم و به پیروی از سیره اهل بیت در این ماه ایتام و نیازمندان را فراموش نکنند و کمیته امداد را در کمک به فقرا یاری رسانند.

حجت الاسلام خرسند اظهار داشت: ما باید به سراغ فقرا و نیازمندان برویم نه اینکه منتظر بمانیم تا آنان به سراغ ما بیایند. همان طور که صاحب این ماه، امام علی(ع) شبانه به درب منزل فقرا و نیازمندان می‌رفت و از آنان دستگیری می‌کرد ما هم باید به تأسی از مولایمان این سنت حسنه را ترویج کنیم.

وی افزود ازحضرت رسول نقل شده درماه رمضان نسبت به فقرا و نیازمندان صدقه بدهید که این یک وظیفه همگانی است و ما هم دراین راستا وظیفه داریم و اهمیت موضوع به اندازه‌ای است که خداوند کمک و قرض به فقرا را قرض به خودش دانسته.

ایشان ادامه داد؛ کمک اغنیا به فقرا باعث افزایش مال و آمرزش گناهانشان می‌شود همانطور که سیره ائمه این بود که ازگلوی خود می‌گرفتند و به فقیر می‌دادند.

حجت الاسلام خرسند اضافه کردکه با دادن صدقه و کمک به نیازمند جسم و روح خود را درمان کنیم.

نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳