پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
خطیب جمعه قائمیه:
خطیب جمعه قائمیه گفت: پدیده مواد مخدر به‌عنوان یک زلزله خاموش و جنگ بدون مرز در دنیاست

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این بخش به بیانات حکیمانه و صریح مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و کارگزاران در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: هر کس بخواهد منصفانه و بدون تعصب و غرض در امور کشور نقش ایفا کند و در مسائل اجتماعی اظهارنظر کند باید بیانات حضرت آقا را به‌عنوان ملاک و معیار خوبی برای اظهارنظرهای خود قرار دهد.

وی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دو بخش ازجمله مسائل هسته‌ای و همچنین و مدیریت کلان کشور، اقتصاد مقاومتی و چالش‌های درونی و بیرونی و نحوه اداره و برخورد با این چالش‌ها بود.

امام‌ جمعه قائمیه به پدیده شوم و خانمان‌سوز مواد مخدر در دنیای امروز اشاره کرد و متذکر شد: مواد مخدر امروز یکی از عوامل مهم در بحران‌های جهانی به شمار می‌رود و کمتر کشوری است که با این بحران مواجه نباشد.

عباسی افزود: استکبار جهانی از افزایش فشار بر جمهوری اسلامی از حربه مواد مخدر استفاده فراوان می‌کند.

وی ادامه داد: مواد مخدر به‌عنوان یک زلزله خاموش، جنگ بدون مرز و هم‌چنین به‌عنوان بزرگ‌ترین منکر عصر حاضر پیامدهای مخربی ازجمله طلاق، فوت، ناامنی، قتل، دزدی، فحشا و ... را به دنبال دارد.

امام‌ جمعه قائمیه به بررسی صلح امام حسن (ع) اشاره کرد و گفت: نگاه عبرت‌آمیز به این واقعه و الگوگیری از آن می‌تواند روشنی‌بخش چراغ مبارزه ملّت و دولت اسلامی باشد علیه استکبار جهانی و درس‌آموزی از این صلح تحمیلی است که رهبر انقلاب در سال 1379 به‌صراحت بیان فرمودند.

وی در پایان سالروز وفات بانوی اسلام حضرت خدیجه (س) نخستین زن مسلمان را گرامی داشت و گفت: امروز زنان مسلمان و عالم باید از حضرت خدیجه در همسرداری نمونه، مادر نمونه و ولایت‌مدار بودن الگو بگیرند و به کمالات انسانی برسند.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
1
باتشکر از امام جمعه محترم قائمیه دوعبارت (مواد مخدرجنگ بدون مرز )و(زلزله خاموش )انصافا تعابیر بسیارمتناسب وجالب واموزنده بودند کهبیان شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳