پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۶۳۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
در تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش، دانشگاه سلمان و بنیاد نخبگان فارس
قرارداد اجرای طرح شهاب در قالب یک تفاهم نامه ی سه جانبه میان دانشگاه سلمان، مدیریت آموزش و پرورش کازرون و بنیاد نخبگان فارس امضا شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، امضای این تفاهم نامه که با حمایت های حمیدرضا گرامی، فرماندار و دکتر رضا پولادی، ریاست دانشگاه سلمان کازرون در محل بنیاد نخبگان شیراز و با حضور، مرتضی دیانتی نسب، مدیر آموزش و پرورش کازرون، دکتر حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان فارس و دکتر پولادی صورت گرفت، به دانشگاه سلمان و آموزش و پرورش این امکان را می دهد که طی یک فرآیند کاملاٌ علمی و معنادار و توسط نیروهای آموزش دیده و نیز با رعایت همه جنبه های عاطفی و روانشناختی، دانش آموزان دارای استعدادهای برتر را شناسایی کرده و با نظارت متخصصین بنیاد نخبگان فارس آنان را به سمت شکوفایی استعدادها و توانمندی های ویژه ی خود هدایت کند.

اجرای طرح شهاب در کازرون کلید خورد

شایان ذکر است در کنار طرح شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر)، طرفین اجرای مدرسه ی تابستانه خلاقیت و ایده پردازی نیز در مردادماه امسال به توافق رسیدند.

مدیریت آموزش و پرورش کازرون از حمیدرضا آذری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، حمیدرضا گرامی، دکتر حبیب شریف و دکتر رضا پولادی به خاطر توجه ویژه به انعقاد این قرارداد در کازرون به عنوان اولین شهرستان در فارس قدردانی می کند.

اجرای طرح شهاب در کازرون کلید خورد

 

نویسنده: ایمان مرتجز
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
1
خیلی زودتر از اینا باید این اتفاق میفتاد. اونم در شرایطی که کازرون این همه رییس دانشگاه کازرونی تو کشور داره و معاون بنیاد ملی نخبگان کشور، دکتر غلامعلی منتظر و رئیس بنیاد نخبگان فارس هر دو کازرونی هستن.
دانشجوی عضو انجمن صنفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
3
طرح جالب و خوبی است. ولی به موارد زیر توجه کنید:
1- رضا پولادی سرپرست دانشگاه هست نه رییس که در این متن به اشتباه از رییس دانشگاه نام برده شد. البته دوره سرپرستی وی به اتمام رسیده و در حال برکنار شدن هم هست.
2- در دانشگاه سلمان عمده افراد به ویژه اساتید با تجربه ناراضی هستند و به هیچ یک از طرحهای این آقا پاسخ مثبت نمی دهند.
3- رکود موجود در یکسال اخیر این دانشگاه مانع هر نوع استعدادیابی و شکوفایی استعداد شده است.
پاسخ ها
عضو هیات علمی علوم انسانی
| United States |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
با تشکر از دانشجوی هوشیار و واقف به امور دانشگاه سلمان، ضمن تایید موارد ذکر شده در نظر این دانشجوی عزیز خواستم به عرضتان برسانم که در دو سال گذشته هیچ کدام از طرحهاای که سرپرست این دانشگاه در آن مشارکت داشته به دلیل اختلافات موجود در دانشگاه سلمان هرگز مورد حمایت اساتید هیات علمی قرار نگرفته و راکد مانده است.
در ضمن آقای رضا پولادی حکم سرپرستیشان به اتمام رسیده ( بیش از یک سال است) و تمدید هم نخواهد شد. لذا این اعلام حمایت از طرح شهاب یا هر چیز دیگر اجرایی نخواهد شد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
2
طرح شهاب طرحی است که اگر طبق دستور پیش برود نتایج خوبی خواهد داشت .ولی در این جا نکته ای که قابل ذکر است این هست که نه اساتید دانشگاه سلمان و نه دبیران آموزش پرورش توانایی علمی پیشبرد اهداف این طرح را ندارند، وضعیت اسفبار برگزاری المپیادهای علمی شهرستان گویای این وضعیت هست!
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
1
پولش از کجا تامین شد؟ خدایی نکرده از حق و حقوق اساتید و دانشجویان دانشگاه سلمان که به عنوان حمایت از این طرح چیزی پرداخت نشده نه؟؟؟
نه اصلاً...
فکرش را هم نکنید...
سرپرست این دانشگاه نیازی به این خود شیرینها ندارد!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
1
به حول و قوه الهی پولادی را بازنشست کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴