پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۸
امام جمعه قائمیه خبر داد:
حجت الاسلام قهرمان عباسی امام جمعه شهر قائمیه گفت: بیش از سه هزار نفردر بیت الاحزان شهر قائمیه مشغول فراگیری قرآن هستند.

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام قهرمان عباسی در مصاحبه با ایرنا افزود: بیت الاحزان در شهر قائمیه از سال 87 با تعداد 30 نفر قرآن آموز فعالیتش را آغاز کرد.
وی گفت:علاوه بر شهرقائمیه دو شعبه دیگر در نودان وملای انبار شروع به کار کرده و 19 نفر حافظ کل قرآن شدند و 250 نفر از یک جزء تا 26 جزء مشغول فراگیری قرآن هستند.
امام جمعه قائمیه گفت: 22 مربی مشغول فعالیت در بیت الاحزان شهر قائمیه هستند و قرآن آموزان در چندین جشنواره قرآنی شرکت کردند ومقام های خوبی بدست آوردند از جمله مسابقات قرآنی هلال احمر که مقام دوم کشوردر رشته حفظ کسب کردند و درمسابقات کشوری دانش آموزی در رشته حفظ مقام اول و دوم و چند مورد دیگر از مسابقات قرآنی در رشته حفظ مقام های دوم و سوم کسب کردند.
وی گفت: هزینه مر بوط به قرآن آموزان که تقریبا حدود هر ماه چهار میلیون تومان است از خیرین منطقه و یا از نذورات تامین می شود.
حجت الاسلام عباسی عمده مشکل را نبود مکان مناسب وعدم منابع مالی بیان کرد.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
1
هییییییی
ای شیخ ... ایگوعه جمله هفته سه تا پیرمرد ایان و یه قیلون ایکشن و ایرن
رضازاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
1
شیخ واقعا" قائمیه بیت الاحزان است. ببینید چقدر آمار تصادفات بالاست. همه مسیرهای منتهی به قائمیه هر روز یک خانواده ای عزیزاشو از دست می ده. کافیست به آرشیو کازرون نما سری بزنیم . ماهی نیست که تصادفی رخ ندهد و خانواده ای بدر خانواده یا فرزند جوانش را از دست ندهد. عوارض و مشکلات بی سربرستی خانواده،مشکلات روانی و .... همه بیامد بی تعهدی مسئولین شهرستان کازرون خصوصا" نماینده و فرماندار می باشد. این وضع فاجعه بار تا کی باید ادامه بیداکند. در تهران بل وحدت اسلامی را در آن شلوغی و ترافیک مدت 6 ماه ساختند. الان حدود 10-12 سال است که در دولت نهم تصویب شده مسیرهای دشت ارژن-قائمیه، بابا میدان-قائمیه، کنارتخته - قائمیه دو بانده شود. آقای دکتر محمد صادقی چه کار کردی در این 4 سال چرا به داد مردم نمی رسید. مردم از سیاست بازی خسته شده اند.
این همه استعداد در زمینه های قرآنی، ورزشی و علمی نیاز به برنامه ریزی و تامین امکانات دارد. امیدواریم مسئولین رسیدگی کنند.
با تشکر
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
1
وقتی شیخ بعد از عمری نون قران را خوردن هنوز نمیدونه
قران بهار دلهاست و ان را در بیت الاحزان تدریس نمیکنند وای به حال من بیسواد
و اما اقای صادقی و ... ایشان تا ابدالدهر در حضور خدا و قران و ملت ایران ... هستند و خواهند بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳