پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
حجت الاسلام صنعتي مدير گروه فرهنگي ـ تبليغي سلمان فارسي خبر داد:
وي از برگزاري طرح سلوك معنوي با محوريت مباحث اخلاقي و معنوي خبر داد و گفت: در طرح سلوك معنوي بيش از 20 نفر از برادران و خواهران طلبه و روحاني كه اكثراً از فضلاي حوزه‌ي علميه‌ي قم هستند، به عنوان استاد حضور دارند.
به گزارش كازرون نما؛ حجت الاسلام رضا صنعتي مدير گروه فرهنگي ـ تبليغي سلمان فارسي از برگزاري طرح سلوك معنوي با محوريت مباحث اخلاقي و معنوي در ايام ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: اين طرح به صورت جداگانه براي خواهران و برادران اجرا مي‌شود.

وي در اين رابطه گفت: در طرح سلوك معنوي بيش از 20 نفر از برادران و خواهران طلبه و روحاني كه اكثراً از فضلاي حوزه‌ي علميه‌ي قم هستند، به عنوان استاد حضور دارند.

صنعتي در ادامه، مباحثي چون عقايد، احكام، مهدويت و تفسير را از ديگر دروسي برشمرد كه در قالب كلاس‌ براي شركت كنندگان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وي از جمله ويژگي‌هاي اين طرح را برگزاري «گردشگري معنوي» به صورت يك روز در هفته و برگزاري جلسات «پرسش و پاسخ»، «مناظره» و «تريبون آزاد» برشمرد. 

اجراي طرح سلوك معنوي با محوريت مباحث اخلاقي / اجراي گردشگري معنوي در قالب طرح

حجت الاسلام صنعتي از برگزاري مراسم افتتاحيه‌ اين طرح از روز شنبه خبر داد و از همكاري امام جمعه محترم، حوزه‌هاي علميه‌ي برادران و خواهران، ناحيه مقاومت بسيج سپاه و اداره آموزش و پرورش كازرون در اجراي آن تشكر كرد.

طرح «سلوك معنوي» هر روز صبح از ساعت 10 تا 12 در مكتب الزهرا (خيابان شريعتي) براي خواهران و از ساعت 18 تا 20 در حوزه علميه مكتب الصادق (خيابان قدمگاه) براي برادران به اجرا گذاشته مي‌شود و شركت عموم افراد بالاي 14 سال در آن آزاد است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳