پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
وزير کشور درباره تبليغات کانديداها در فضاي مجازي از جمله تلگرام، فيسبوک و وايبر اظهار داشت: اگر تبليغات توسط کانديداها در فضاي مجازي باشد، حتما تخلف بوده و با او برخورد مي‌شود.
وزير کشور درباره تبليغات کانديداها در فضاي مجازي از جمله تلگرام، فيسبوک و وايبر اظهار داشت: اگر تبليغات توسط کانديداها در فضاي مجازي باشد، حتما تخلف بوده و با او برخورد مي‌شود.

عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که چرا تجمعات و مراسم‌هايي که از حاميان دولت هستند، لغو شده است، گفت: هيچ جا چنين چيزي نبوده است. چه در دليجان و چه در آمل هيچ مراسمي لغو نشده است. در دليجان هيچ دعوتي نبوده و در آمل هم در يک مراسم 4، 5 نفر بلند شدند و اعتراض کردند اما برنامه‌اي لغو نشده است. در مشهد هم هيچ برنامه‌اي در اين زمينه لغو نشده است.

وي در پاسخ به سوالي در خصوص تبليغات کانديداها در فضاي مجازي از جمله تلگرام، فيسبوک و وايبر اظهار داشت: اگر تبليغات توسط کانديداها در فضاي مجازي باشد، حتما تخلف بوده و با او برخورد مي‌شود.

وزير کشور در پاسخ به سوالي مبني بر تجمع گروهي موسوم به حزب‌الله در مقابل ساختمان وزارت ورزش در اعتراض به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نيز گفت: اين تجمعات غيرقانوني است و برخورد لازم صورت مي‌گيرد.

رحماني فضلي درباره صدور مجوز براي تشکل‌هايي با عنوان جبهه‌ها نيز گفت: جبهه‌ها نيز حتما بايد مجوز بگيرند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا تشکل يکتا که به تازگي اعلام موجوديت کرده است از وزارت کشور مجوز گرفته است يا خير گفت: هنوز از وزارت کشور مجوز نگرفتند و درخواستي هم نداشتند و بايد مجوز بگيرند.

خبرنگاري از وزير کشور پرسيد که آيا اين مطلب درست است که 75 درصد از مديران اجرايي وابسته به دولت گذشته هستند، گفت: خير؛ اين يک شايعه است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مجتبی
|
GERMANY
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
1
3
آفرین آفرین!!!!!!! شما که با همه چی میخواید برخورد کنید مثل تجمعات غیرقانونی و .... ولی همش جملات رو ناقص میگید و اشاره ای نمیکنید که این برخوردها فقط شامل حال اصلاح طلبها و اعتدالیون میشه نه دلواپسها و بسیجیا
محمد آقو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
1
2
آقای وزیر عزیز.
یک فکری به حال فرمانداری کازرون بفرمایید. جناب سرهنگ کجا دولت تدبیر و امید کجا.
اما در مورد تبلیغ مجازی!! برای همفکران خودتان باشه که اشکالی نداره!! مثل همین تبلیغات نماینده فعلی کازرون در رفتن به یمن!!! با مردم صادق باشید وزیر جان.
SRB
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
خبر خوبی بود
مدتها منتظر این خبر بودم که بعد از این همه انتظار منتشر شد
یعضی از رسانه های خبری (بعضی!!!) تا پای امضا قرارداد برای تبلیغات رفته بودن و داشتن میلیونر می شدن...!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹