پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۵۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
روشنایی تونل به دو پیمانکار سپرده شده که انتقال برق به مسافت حدود دوکیلومتر با اعتبار400 میلیون تومان ونصب روشنایی داخل تونل به پیمانکاردیگر با اعتبار 300 میلیون تومان واگذار شده است.

پس از گذشت 10 سال از افتتاح جاده جدید کازرون به شیراز، هنوز یکی از تونل های این مسیر به طول 650 متر، تاریک و بدون روشنایی است.

  چند نفر از رانندگانی که از این مسیر رفت و آمد کرده اند گفتند:نبود روشنایی در این تونل باعث تصادفاتی شده است.

آنان اعلام کردند: چون از نور روشن بیرون از تونل یک دفعه وارد تاریکی می شویم درصورتی که با جاده آشنا نباشیم باعث از دست دادن کنترل خودرو می شویم که نتیجه آن برخورد به دیواره تونل یا انحراف به چپ خودرو است.

این رانندگان از مسوولان تقاضا کردند روشنایی تونل این مسیر را که محل دسترسی و اتصال سه استان فارس ، بوشهر و خوزستان است ، تامین کنند.

برای اطلاع از اقدامات اداره راه وشهرسازی کازرون در تامین روشنایی این تونل با محمدرضا نکویی بخش رییس این اداره گفت و گو کردیم.

وی گفت: با بیش از 10 سال سابقه بهره برداری از این تونل درگذشته اقدامی برای روشن کردن آن صورت نگرفت اما با پیگیری های مسوولان شهرستان کازرون امسال با اعتباری افزون بر 700 میلیون تومان ازاعتبارات معاون راهداری وزارت راه وشهر سازی از چند ماه قبل عملیات روشن کردن این تونل شروع شده است.

نکویی بخش ادامه داد: روشنایی تونل به دو پیمانکار سپرده شده که انتقال برق به مسافت حدود دوکیلومتر با اعتبار400 میلیون تومان ونصب روشنایی داخل تونل به پیمانکاردیگر با اعتبار 300 میلیون تومان واگذار شده است.

رییس اداره راه وشهرسازی کازرون بیان کرد:خط انتقال برق تا ورودی تونل به مسافت دو کیلومتر به اتمام رسیده است و پیمانکار نصب روشنایی داخل تونل هم کار را شروع کرده است. وی افزود: یکی از مشکلاتی که داخل تونل وجود دارد و کار به کندی انجام می شود ترافیک سنگین وسایل نقلیه است که از این مسیر عبور می کنند و ممکن است خطراتی داشته باشد اما قول می دهم که تا دهه فجر امسال روشنایی این تونل به بهره برداری برسد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: تونل ، کازرون
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
0
با سلام
لطفا به تونلهایی که قبلا سیستم روشنایی آنها نصب شده است رسیدگی شود و به حال خودشان رها نشود این تونل پیشکش رییس محترم اداره راه باشد. متاسفانه در اغلب مواقع سیستم روشنایی هر شش تونل بصورت ناقص کار می کند و برخلاف اینکه هزینه سنگینی برای روشنایی آنها شده است اما همچنان تونل ها تاریک هستند بخاطر اینکه لامپ آنها خاموش است.
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
0
0
بله خب دیگه به انتخابات نزدیک میشیم و نماینده هم باید یه چیزی برای تبلیغ کردن داشته باشه
رسواگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
0
0
اينم براي تبليغات و ... و ارائه بروشور كاري نماينده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
1
کی یادش میاد یه زمانی کازرون یه نماینده ای داشت که بارها از جاده کازرون به شیراز ایراد میگرفت ولی تودوره نمایندگیش نتونست حتی توی تونل های اون لامپ هم روشن کنه.
خخخخخخخخخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹