پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱
به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت مهدی (عج)، اداره ورزش و جوانان کازرون با همکاری هیئت زورخانه ای شهرستان کازرون و با حضور پرشور پهلوانان خود و خیرین عرصه ورزش و با حضور جمعی از مسولین در دو زورخانه مولای متقیان و حیدر جشن باشکوهی برگزار نمودند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، این مراسم با شکوه در زورخانه حیدر مجموعه فرهنگی - ورزشی کشاورز ابتدا با تلاوتی چند از کلام الله قرآن مجید آغاز گردید و در ادامه حمیدرضا گرامی فرماندار محترم شهرستان کازرون با مهم برشمردن انجام چنین برنامه های فرهنگی ورزشی در شهرستان و بیان نقشهای مهم مسئولین و خیرین در توسعه و تعالی ورزشی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال همدلی و همزبانی و ...نامگذاری شده است ضمن اعلام حمایت خود از جامعه ورزشی از خدمات خیرین جامعه ورزشی تقدیر نمودند.

در ادامه برگزاری نیز از سوی رضا صداقت رئیس اداره ورزش و جوانان کازرون به پاس خدمات ارزشمند خیرین محترم حاج  حیدر کشاورز و حاج کرامت بحرانی در توسعه و تعمیم ورزشی در شهرستان تقدیر ویژه ای به عمل آمد و از خدمات مرحوم حاج عبدالحسین زهرایی نیز تقدیر بعمل آمد .حاج حیدر کشاورز خیر محترم و بانی زورخانه حیدر با بیان اهمیت نقش ویژه خیرین در توسعه و تعالی سطح زندگی و تامین رفاه عمومی جامعه علاوه بر اعلام آمادگی مجدد خود در انجام امور خیرخواهانه در ورزش کازرون در مسیرهای عمرانی سایر خیرین را نیز به این امر مقدس دعوت نمودند.

گفتنی است این مراسم  همراه با مولودی خوانی مرشدان خوش صدای زورخانه حیدر و انجام حرکات نمایشی پهلوانان کازرون همراه بود .

همچنین در زورخانه مولای متقیان (ع) نیز مراسم ویژه  فرهنگی ورزشی با حضور اقشار مردم و خصوصأ جوانان ورزشکار برگزار گردید. در طی این مراسم علاوه بر برگزاری مراسم دعا جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) ،مرشدان در مدح منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) به مولودی خوانی پرداختند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸