پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹
مجتمع درمانی روستای دیکانک از توابع بخش کوهمره نودان شهرستان کازرون که به همّت خیّر و نیکوکار محمد علی ناصری از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تکمیل و به بهره برداری رسید، طی مراسمی به مناسبت نیمه شعبان و جشن ولادت حضرت ولی عصر (عج) توسط حجت السلام خرسند امام جمعه شهرستان افتتاح شد .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مرکز آموزش 07 ارتش، در این مراسم امیر عسکری فرماندهی مرکز آموزش 07 ارتش ضمن تبریک این عید بزرگ به تاریخچه ای از تشکیل حکومت های الهی طبق روایتی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرده و گفت: آخرین حکومت الهی که در جهان تشکیل خواهد شد حکومت حضرت مهدی(عج) خواهد بود که نوید آن را هم در قرآن و هم در روایات توسط معصومین دیده و شنیده ایم.

افتتاح مجتمع درمانی روستای دیکانک توسط خیّر و نیکوکار ارتشی

وی در ادامه یکی از زمینه ساز ترین مسائل مربوط به ظهور را آمادگی جامعه برای پذیرش بقیۀ الله و حکومت عدل گستر او خواند. فرمانده مرکز آموزش 07 کازرون در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  عظمت و شکوه و تاثیر گزاری حرکت امام خمینی (ره) را حکومت ایشان بر قلب ها دانست و حضور همه جانبه مردم در تمام عرصه های انقلاب از آغاز حرکت امام تا روز خاکسپاری ایشان و حتی حضور و بیعت هر ساله با آرمان های ایشان را در روز رحلتشان تاکنون دلیل این مدعا دانست. مراسم با پذیرایی و جشن میلاد حضرت مهدی ادامه داشت.

لازم به ذکر است که این درمانگاه با ده میلیارد ریال هزینه اهدایی محمد علی ناصری از خیران کازرونی با زیر بنای 900 متر مربع در زمینی به مساحت هزار و 500 متر مربع ساخته شده است.

ناصری نیز در این باره گفت: بزودی با استقرار پزشک در این درمانگاه، درمان بیماران این روستا و سه روستای همجوار آغاز خواهد شد.

نویسنده: سعید خسروی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸