پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
درپی درگذشت همسر مرحوم رجبعلی طاهری، خانواده ایشان پیام تشکری از حضور مردم و مسئولین در مراسم تشییع و ترحیم ایشان ارسال کردند که به شرح زیر میباشد،

بسم الله الرحمن الرحیم

"فَسُبْحَانَ الَّذِي بِيَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَيْءٍ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ

در غروب ماه رجب، شیر زنی با اخلاص و از سلاله خوبان با لبی خندان در خانه خود میزبان سفیر حق شد، در طلیعه شعبان با نیایش و زمزمه اشک پاکان تطهیر شد و از آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین (ع) تشییع و در گلزار شهدای شیراز در کنار پیکر همسرش به خاک سپرده شد، تا جسم و روح عاشق و معشوق فقط بعد از یک سال و نیم، در شب میلاد امام حسین (ع)، دوباره به هم برسند.

مومنه‌ی بی‌ریا، مُحب و خادم اهل بیت سلام الله علیها، ساده زیستی توانمند و یاری رسان، مظلومی بی‌ادعا و پناه بی‌پناهان، همسری دلسوز و مادری مهربان. حاجیه خانم بانو سعادت ذوالفقاری، فرشته‌ای که پر زد و رفت و مهر و خاطره‌اش در قلب‌هایمان به یادگارماند. چه عمیق است درد از دست دادن یاری این چنین بی‌ریا و چه سنگین است غم از دست دادن مادر، اما چه زیباست شنیدن و دیدن تسلای اطرافیان و چه آمرزنده است قرائت فاتحه ایشان.

ای مادر! آمدند؛ از قدیم و جدید، از دور و نزدیک. آمدند؛ جمع اقوام و خویشان، مُحبان و آشنایان، عزیزان و دوستان. آمدند؛ جمعی از علما و فضلا و آنان که راهشان دورتر بود و مشغله‌هایشان بیشتر؛ دلهایشان را همراه با دعای خیر و پیام‌های تسلی بخش روانه این جمع دلسوخته نمودند. عجب جمع باشکوهی! آمدند و پس از تغسیل برای مغفرت و علودرجاتت، به درگاه الهی نماز گزاردند و شهادت دادند که عمری در راه خدا بودی و عشق اهل بیت عصمت و طهارت در وجود تو لحظه‌ای متزلزل نشد و شهادت دادند بر دین و ایمانت، بر صبر و استواریت در همه‌ی عمر و در کنار مرحوم پدر عزیزمان،زنده یاد حاج مهندس رجبعلی طاهری (رحمت ا...علیه)، بر صداقت و اخلاصت، بر شجاعت و صبرت، بر درایت و تسلیمت و ماندنت بر صراط مستقیم. در مجالس و پیام‌های مختلف، در شیراز و تهران، گفتند: که موفقیت‌های ما و مرحوم پدرمان در این دنیا و حتی آن دنیا محقق نمی‌گشت مگر به لطف ایثارها و فداکاری‌های تو. و همین شد که سرورانی از آن جمع نیکو، دوش‌هایشان را محمل تو کردند تا سوار بر بال فرشتگانت کنند، همراهانِ بدرقه‌ی راه تو شدند تا سر منزلگه مقصود، و تورا و ما را تنها نگذاشتند. وحال خوب می‌دانی که کالبد رنجورت در جوار شهیدان خونین کفن انقلاب اسلامی و شور آفرینان هشت سال دفاع مقدس، همانا که به مادران‌شان غبطه می‌خوردی، و در کنار کالبد پدر، چه پرشکوه آرمیده است.

ای مادر! می‌خواستیم که مجالس ترحیم آنگونه که شایسته توست برگزار شود؛ با عزت و پرشکوه، بی آلایش و بدور از تجملات، نه کم گذاشته باشیم و نه اسراف و تبذیری شده باشد؛ سعی نمودیم ادامه‌ی راه تو را براساس آیه شریفه «وَالَّذِینَ إِذَا أَنفَقُوا لَمْ یُسْرِفُوا وَلَمْ یَقْتُرُوا وَکَانَ بَیْنَ ذَلِکَ قَوَامًا» طی کنیم. و خدا را شاکریم که به یاری دوستانی دیرین و محبّانی بی‌ادعا و خویشانی مهربان آنگونه انجام شده باشد که تو راضی باشی و خداوند خوشنود. در این بین بسیاری دوچندان زحمت کشیدند و برخی دیگر بی‌تکلف برای شادی روح و مغفرت و علو درجاتت فاتحه خواندند و صلوات فرستادند. لازم است از تمامی آنان تشکر کنیم. از تک تک عزیزان، اقوام، آشنایان، مسئولین، علما و فضلا که در مراسم تغسیل، تشییع، تدفین و مجالس ترحیم در شیراز و تهران شرکت نمودند کمال تشکر و امتنان را داشته باشیم. حضورتان گرمی بخش دل‌های سردمان شد و قدومتان توتیای چشمانمان. خداوند مهربان به همه شما علما و فضلا، رجال و مسئولین، بزرگان و سروران، اقوام و آشنایان، دوستان و عزیزان و همچنین خانواده‌های محترمتان طول عمر همراه با عزت و سلامتی عنایت فرماید. اگرچه بی شک کلام در برابر این همه لطف و محبت قاصر است، لیکن از همگی تشکر نموده و قدردان هستیم. لذا در این پیام به نیابت تو و به نوبه‌ خود با زبان قاصر و قلم ناتوان از تمامی آنها تشکر می­نماییم و اعلام می­داریم که خوبان در حق تو و ما که داغ دار فقدانت هستیم، خوبی کردند و رجاء واثق داریم که روح جاودانه‌ات از جهان باقی بر ایشان درود می‌فرستد:

از تولیت آستان سید علاءالدین حسین(ع) که اجازه فرمودند تا مراسم تشییع در صحن مقدس برگزار شود و از تولیت مقدس آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب (دامت‌برکاته) که بزرگی نمودند و بر پیکر پاک مادر نماز اقامه داشتند و رضوان الهی را مسئلت نمودند، کمال تشکر و امتنان را داریم و طول عمر باعزت همراه با سلامتی برای این سلاله فاطمه زهرا(س) آرزو می‌نماییم.

از نماینده‌ محترم مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شهر شیراز، حضرت آیت‌الله اسدالله ایمانی (دامت‌برکاته) و همچنین از حضرت آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی (دامت‌برکاته) ، عضو معزز مجلس خبرگان رهبری، که جداگانه پیام تسلیت دادند و از خصایص بارز همسر دوست دیرین رهبر انقلاب گفتند و طلب غفران و رحمت الهی داشتند و برای آرامش ما دعا نمودند، کمال تشکر و امتنان را داریم و برای ایشان آرزوی طول عمر همراه با عزت و سلامتی می‌نماییم.

از بیانات امام جمعه‌ی سابق غرب شیراز، جناب حجت الاسلام مجدالدین تجرد، که در مجلس ترحیم با بیان خصایص بارز مرحومه، خصوصا صبر جمیلش در هنگام مبارزات مرحوم مهندس رجبعلی طاهری(رحمت ا...علیه)، نقش بارز مادر در تربیت فرزندان را به همگان متذکر شدند و موجبات تسلی ما و آرامش روح پدر و مادرمان را فراهم آوردند، کمال سپاس و تشکر را داریم و برای ایشان آرزوی طول عمر همراه با سلامتی و توفیق روز افزون می‌نماییم.

برخود واجب می‌دانیم از سایر علما و فضلا، رجال و مسئولین، ادارات، تشکل‌ها، شرکت‌ها و سایر عزیزانی که با ارسال تاج گل و پلاکارد ما را قرین محبت خود کردند و همچنین دیگر عزیرانی که با ارسال پیام و پیغام از اقصی نقاط این مرز و بوم و حتی خارج از کشور موجب تسلای بازماندگان شدند و از تمام اقوام، منسوبین، دوستان و آشنایان که بی‌تکلف و با زینت سادگی محبت نمودند و مجالس تشییع و ترحیم مادر عزیزمان را با قدوم خود زینت دادند و با قرائت فاتحه و صلوات، مجالس و دل‌های ما را جلا دادند و باعث شادی روح آن مرحومه گردیدند مراتب تشکر و سپاس خود را اعلام داریم؛ از همگی تشکر کرده و برای ایشان آرزوی ترفیع اجر الهی می‌نماییم.

در پایان لازم است از دایی‌های بزرگوارمان به ویژه آقایان مهندس منصور و مهندس حیدر ذوالفقاری که در مراسم مختلف لحظه‌ای ما را تنها نگذاشتند، تشکر نماییم. همچنین سپاس مخصوص نثار: دامادهای عزیزمان استاد شاهرخ تندروصالح، دکتر اردوان توتونچی، مهندس رضا دره‌شورزاده و مهندس سیدمیثم گلشن‌حسینی و سایر اقوامی که بسیار زحمت کشیدند و ما را مرهون محبت‌های بی‌شائبه خویش نمودند و در برگزاری مراسم مختلف یار و پشتیبان ما بودند، بسیار سپاسگزار و ممنون یکایکشان هستیم و امید است که در شادی‌هایشان بتوانیم جبران زحمات کنیم.انشاالله//

خانواده مرحوم مهندس رجبعلی طاهری

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷