پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون سه شنبه اظهار داشت:ماموران این نیرو یک محموله قاچاق در شهر قائمیه این شهرستان کشف و ضبط کردند.

مقادیری کالای قاچاق به ارزش بیش از چهار میلیارد و 241 میلیون ریال از چند دستگاه خودرو در شهرستان فیروزآباد و همچنین یک محموله سیگار قاچاق و تنباکو در شهر قائمیه کازرون کشف شد.

  به گزارش دریافتی ایرنا فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد ، روز سه شنبه بیان داشت:ماموران این نیرو در جاده فیروزآباد - شیراز پس از توقیف 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین در بازرسی از آنها مقادیری کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 241 میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ حسین ارجمند مزیدی ، افزود: این کالاها شامل ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی،کولرگازی، دستگاه فتوکپی، انواع تلفن همراه، انواع نوشیدنی، لوازم آرایشی، باطری های خارجی، چای ، لامپ و روغن زیتون است.

وی گفت:در ارتباط با این کالاهای قاچاق 12 نفر دستگیر شدند.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون سه شنبه اظهار داشت:ماموران این نیرو یک محموله قاچاق در شهر قائمیه این شهرستان کشف و ضبط کردند.

مهرداد مشوق افزود:این محموله که شامل دو میلیون نخ سیگار قاچاق ، دو هزار بسته تنباکو و پنج هزار بسته شمع بود از یک دستگاه کامیون ایسوزو که از جنوب کشور به سمت شیراز در حرکت بود کشف شد.

وی بیان کرد:ماموران ، راننده این کامیون را دستگیر کردند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خلیل50
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
با سلام
اجحاف در حق مردم قائمیه چه از منظر طرحهای اشتغالزا و چه از نظر توسعه منجر به بروز جرم و جنایت و قاچاق می شود. اگر مسئولین بخواهند به همین منوال بی عدالتی به خرج بدهند،آتش این جرم و جنایات روزی دامن آنها را خواهد گرفت. امیدوارم اگر آقایان مسئولین به فکر آخرت خود نیستند حداقل برای حفظ شان شهرستان و جلوگیری از آسیب به خانواده های سالم در این بخش و شهرستان غیرتی به خرج دهند و اقدامی انجام دهند.
نه کارخانه ای، نه استخری، نه اقدام زیر بنایی ، نه مرکز فرهنگی سینمایی و نه برک و شهر بازی و....
از مدیر محترم کازرون نما درخواست می شود فعالتر برخورد نماید. مطالبی را که نوشته میشود از مسئولین بخش و شهرستان بخواهد که باسخ دهند.
از تلاشهای دست اندرکاران محترم سایت کازرون نما در راستای توسعه و ارتقائ همه بخش های شهرستان سبا سگزاریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳