پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
فرماندار کازرون تأکید کرد:
فرماندار کازرون توجه و اعتماد سازی برای بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری را مهمترین وطیفه بخشداری‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: خرمای شهر خشت مرغوب ترین خرمای جهان است که می‌تواند با فعال سازی بخش غیردولتی برند سازی شود.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری کازرون، حمیدرضا گرامی در حاشیه بازدید برخی از پروژه های در دست اقدام بخش خشت این شهرستان بیان کرد: پیرو برنامه‌هایی که در سال گذشته داشتیم امسال به صورت سر زده مبنا را بر بازدید از بخش‌ها و پروژه‌های در دست اقدام و بررسی و تحقق مصوبات جلسات متعدد استانی و شهرستانی گذاشته‌ایم.

وی عامل موفقیت در توسعه شهرها و بخش‌های مختلف شهرستان کازرون را در وحدت، همدلی، همزبانی، انسجام و عزم و اراده‌ مسئولان برشمرد و گفت: در مواردی که مربوط به دولت است بدون شک تلاش مضاعفی خواهد شد که پروژه‌ها علی‌رغم سختی‌هایی که دارند با جدیت دنبال شوند.

فرماندار در ادامه گفت :در این بخش کارهای زیر بنائی خوبی با همکاری بخش خصوصی انجام گرفته است که از جمله آن با سرمایه گزاری بخش خصوصی کارخانه تولید مقوا وکاغذ با تولید 500 تن کاغذ و مقوا در سال و سرمایه گذاری 5 میلیارد تومان ایجادشده است که در اینده با توسعه این کارخانه سه نوع کاغذ لاینر رنگی و فولوت تولید خواهد کرد. وی افزود برای 100 نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شغل شده است.

فرماندارکازرون گفت از دیگر طرحها ایجادشده در خشت راه اندازی چند سردخانه بزرگ باظرفیت نگهداری 15 هزار تن محصول خرمای منطقه که امیدواریم تا شروع برداشت  ظرفیت سردخانه ها به 19 هزارتن افزایش پیدا کند . گرامی گفت ازدیگر تحولات بزرگی که منشاء تحول بزرگی هم برای   شهرستان و هم استان وکشور است در این بخش اتفاق خواهد افتاد آغاز عملیات پروژه نفت وگاز است که حفاری آن بزودی آغاز خواهدشد . وی همچنین گفت احداث راه  کازرون   خشت به وحدتیه و گناوه استان بوشهر و کوتاه   شدن 40 کیلومتر مسیر استان فارس به استان بوشهر تحول دیگری در این بخش است .

فرماندار کازرون توجه و اعتماد سازی برای بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری را مهمترین وطیفه بخشداری‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: خرمای شهر خشت مرغوب ترین خرمای جهان است که می‌تواند با فعال سازی  بخش غیردولتی برند سازی شود.

گرامی همچنین معتقد است هرچه بخش خصوصی قوی تر شوند، بیکاری کمتر و ارتقا امنیت همه جانبه را به دنبال خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع خشکسالی و بحران ناشی از کم‌آبی اشاره و تصریح کرد: کسی نمی‌تواند این موضوع را کتمان کند، چرا که واقعیتی غیرقابل انکار است.

فرماندار کازرون کشت‌های جایگزین و گلخانه‌ای را مناسبترین راه جهت کنترل و صرفه جوبی منابع آبی ذکر کرد.

گرامی ادامه داد: بایددر موضوع فرآوری و فرآورده‌های محصولات تلاش کنیم، چرا که برخی مواد مانند خرما خام فروشی می‌شود که اگر به موضوع بسته بندی آن توجه شود، موفقیت‌هایی حاصل خواهد شد.وی بر پیگیری جاده ورودی شهر خشت، روکش آسفالت، برق، اینترنت پرسرعت و پروژ‌های حوزه آب در دو شهر خشت و کنارتخته این شهرستان تأکید کرد. عملیات خط انتقال آب به شهر خشت از توابع کازرون آغاز شد .

خرمای شهر خشت کازرون با کمک بخش خصوصی برندسازی شود

صادق فلاح بخشدار خشت درحاشیه بازدید فرماندار کازرون توضیحاتی در مورد خط انتقال آب داد وگفت : خط انتقال جدید آبرسانی به شهرخشت بطول شش ونیم کیلومتر با اعتباری افزون بر یک میلیارد وچهار صد میلیون تومان انجام می شود . وی افزود با افتتاح این خط انتقال آب از هدر رفت آب در اثر فرسوده بودن خط انتقال قدیمی که متعلق به 42 سال قبل بود جلوگیری می شود . فلاح گفت با توجه به اینکه قبلا آب شهر خشت از چند چاه تامین می شد و بدلیل گستردگی شهر   جوابگوی مردم ومشترکین نبود با توافقی که با مجموعه وزارت نیرو انجام گرفت و   پیگیری نماینده مردم کازرون وفرمانداری اجرای این طرح تامین اعتبارشد که با افتتاح این خط آب 10 لیتر آب در ثانیه از خط انتقال خط بوشهر به آب شهر وارد خواهد شد . وی افزود این پروژ تا یکماه آینده به بهر برداری خواهد رسید. 

نویسنده: سرویس خبر
برچسب ها: کازرون ، خشت
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
باید هم فرماندار بره خشت.آخه مردم به یکی دیگه رای دادن محمد صادقی به زور فرماندارش کرد.
کدخدای خواجه جمالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
این خرما از جاده خشت به وحدتیه که 22 میلیارد اعتبار تزریق به آن پروژه شد ان شاالله به گناوه و بوشهر منتقل میگردد . قابل توجه روستای خواجه جمالی
همولاتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
0
جهت اطلاع میدان نفتی کنارتخته که با پارتی شده خشت حفاریش تمام شده وتنها 15 درصد تا به تولید رسیدن کارداره
علی صابری خشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
0
0
معنیشون جمع و حالشون خوشه
مرد حسابی کدوم حمایت دولت کدوم کشک

مسئولین شهرستان فقط حرف ... میزنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳