پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
به مناسبت اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه و طی مراسمی با حضور علوی بخشدار جره بالاده رضایی شهردار و اعضا شورای شهر بالاده و کارکنان شهرداری بالاده اولین ماشین اتش نشانی شهرداری بالاده در شهر مستقر و مشغول ارائه خدمات به همشهریان این بخش گردید
به گزارش کازرون نما، مهندس رضایی شهردار بالاده در این رابطه گفت: با توجه به ضرورت نیاز به اتومبیل آتش نشانی در منطقه، خرید این ماشین در اولویت کاری قرار گرفت که در نهایت این اتومبیل که مجهز به تمام تجهیزات ایمنی و امدادی و اطفاء حریق میباشد به قیمت 1.400.000.000 ریال خریداری گردید؛ که البته مبلغ 700.000.000 ریال آن توسط سازمان همیاری ها پرداخت شد و در این ایام مبارک به شهرداری بالاده اضافه گردید.

استقرار اولین ماشین آتش نشانی در بخش جره و بالاده

علوی بخشدار بالاده نیز در مراسم تحویل این خودرو ضمن ابراز خوشحالی از استقرار اتومبیل آتش نشانی در بخش، وجود این خدمت را با توجه به موقعیت و وسعت بخش و نیز کشاورزی بودن بخش که خود بعضا با آتش زدن کاه و کلش باقیمانده توسط کشاورزان موجب اتش سوزیهای گسترده می شود را از ضروریات منطقه دانست و از تلاشهای شهرداری و شورای شهر در این رابطه تشکر نمود.

استقرار اولین ماشین آتش نشانی در بخش جره و بالاده

علوی افزود قبل از این بعضا مشاهده می شد که برای اطفاء و خاموش کردن یک حریق کوچک می بایست از اداره آتش نشانی شهر کازرون کمک می گرفتیم که با توجه به بعد مسیر تا رسیدن اتومبیل آتش نشانی از کازرون آتش سوزی بسیار گسترش می یافت و یا هر چه بود می سوخت و تمام میشد که الحمدلله امروز این نیاز ضروری یک شهر مدرن بر آورده گردید. 
علوی بخشدار جره بالاده ضمن تشکر از تلاشهای شهرداری و پرسنل آتش نشانی شهر کاررون به خاطر ارائه خدمات در این چند مدت به بخش بالاده افزود: البته هنوز هم با توجه به وسعت زیاد بخش و وجود درختان جنگلی و منابع طبیعی گسترده در بخش و بعضا آتش سوزی های گسترده، نیاز به همکاری و کمک این عزیزان وجود دارد که انتطار میرود در مواقع ضروری به کمک بخش جره بالاده و مردم این بخش بشتابند

استقرار اولین ماشین آتش نشانی در بخش جره و بالاده

علوی همچنین ضمن ملاقات با پرسنل خدوم شهرداری بالاده از این عزیزان زحمت کش تشکر و قدردانی نمودند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲