پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶
امام جمعه قائمیه:
عباسی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز تصریح کرد: جانبازان سند زنده مبارزه با اهل باطل بوده به‌طوری‌که امروزه عنوان پاسداری و جانبازی و آزادگی از عناوینی به‌حساب می‌آید که بیانگر ایثار و اخلاص و مجاهدت در راه دین و اهداف متعالی زندگی اللهی است.

خطیب نماز جمعه قائمیه گفت: پاسداری از ارزش‌های دینی و اهداف انقلاب اسلامی، مرز جغرافیایی نمی‌شناسد.


حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر دیروز این بخش با تبریک اعیاد و ایام شعبانیه در سخنانی اظهار داشت: سوم شعبان که روز ولادت باسعادت چراغ هدایت و سفینه نجات حضرت ابی‌عبدالله (ع) است، به‌نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: باید همانند امام حسین (ع) پاسدار حریم دین و ارزش‌های دینی در دنیا باشیم چراکه پاسداری از دین و ارزش‌های دینی و اهداف انقلابی مرز جغرافیایی نمی‌شناسد.

امام‌ جمعه موقت قائمیه ادامه داد: هرجا و در هر منطقه‌ای از این عالم اگر دین و ارزش‌های دینی مورد اهانت قرار گیرد پاسداران ولایت‌مدار انقلاب اسلامی مانند فرشته نجات حضور می‌یابند و آنجا را از لوث افکار پلید پاک می‌کنند.

عباسی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز تصریح کرد: جانبازان سند زنده مبارزه با اهل باطل بوده به‌طوری‌که امروزه عنوان پاسداری و جانبازی و آزادگی از عناوینی به‌حساب می‌آید که بیانگر ایثار و اخلاص و مجاهدت در راه دین و اهداف متعالی زندگی اللهی است.

وی متذکر شد: بزرگداشت سوم خرداد پیامش به دشمن زیاده‌خواه و متجاوز و مستکبران دنیا این بود که آن روز رزمندگان ما با دست ‌خالی امّا با توکل و ایمان به خدا خرمشهر را آزاد کردند و امروزه با همان ایمان و رشادت و اقتدار نظامی، جواب هر تجاوزی را سخت‌تر و کوبنده‌تر خواهیم داد.

امام جمعه قائمیه در ادامه به نهم شعبان روز ولادت حضرت علی‌اکبر به‌عنوان روز جوان اشاره کرد و افزود: جوانی ارزشمندترین سرمایه انسانی بوده بنابراین اگر کسی در جوانی قدر این سرمایه را نداند در پیری حسرت و پشیمانی آن را می‌کشد.

عباسی، از قشر جوان جامعه خواست به کسب معنویت، خودسازی و کمالات اخلاقی آراسته شوند و مایه زینت و آبروی خانواده و جامعه باشند.

وی در پایان تصریح کرد: درصد جوانان خوب و شایسته و بهره‌مند از کمالات اخلاقی و اللهی نسبت به جوانانی که از این ویژگی‌ها محروم‌اند بسیار بالا بوده و نمونه بارز آن شرکت بی‌نظیر و پرشور جوانان در نماز جمعه، مراسم اعتکاف، بزرگداشت ایام‌الله انقلاب، بسیج و ...  است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
0
ای راس ایگی بره وا داعش بجنگ تا ماهم بیویم پشت سرت
شروند قائمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
2
با سلام
مسئولین محترم شهرستان و بخش و کازرون نما- تمام اخباری که در این سایت منتشر می شود یا جرم و جنایت است و یا بخشی از صحبتهای امام جمعه محترم - نتیجه با این حرفها نه دنیای مردم آباد می شود و نه آخرت آنها لذا لازم است مسئولین محترم کارهای عمرانی و اشتغالزایی در این بخش انجام دهند تا هم جوانان مشغول به کار شوند و هم این بخش آباد شود.
مردم از حرف خسته شده اند از خدا بترسید و به معنویت و الگوسازی معنوی برای جوانان بپردازید که صد گفته به نیم کردار نیست. از بیمارستان قائمیه چه خبر؟ چرا مسیرهای منتهی به قائمیه (قائمیه دشت ارژن« قائمیه بابا میدان« قائمیه کنار تخته)چند بانده نمی شود و با وجود تردد بسیار زیاد و آمار بالای کشته و زخمی در این جاده ها اقدام موثری انجام نمی شود؟در دولت نهم و دهم و یازدهم همه فقط تصویب می کنند خبری از عمل نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲