پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت میلاد باسعادت اباعبدالله‌الحسین (ع) و قمر بنی‌هاشم ابوالفضل‌العباس (ع) در سخنانی اظهار داشت: آمریکای جنایت‌کار در عهدشکنی و تزویر در دنیا مشهور بوده و بنابراین کدام عاقلی است که به چنین کشوری دل ببندد.

وقت کشور صرف مذاکره با آمریکای عهدشکن نشود

خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: مسئولان به‌جای صرف وقت در مذاکره با آمریکای عهدشکن، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

 حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت میلاد باسعادت اباعبدالله‌الحسین (ع) و قمر بنی‌هاشم ابوالفضل‌العباس (ع) در سخنانی اظهار داشت: آمریکای جنایت‌کار در عهدشکنی و تزویر در دنیا مشهور بوده و بنابراین کدام عاقلی است که به چنین کشوری دل ببندد.

وی گفت: دنیای غرب به هیچ مذاکره و تعهد اخلاقی مقید نیست بنابراین دل‌خوش کردن و وقت گذاشتن در مذاکره با چنین کشورهایی، فقط تلف کردن وقت و زمان در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و حل مشکلات آنان است.

امام‌جمعه موقت کازرون ادامه داد: چنانچه مسئولان، دولت و مجلس به‌جای وقت گذاشتن در مذاکره به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کنند هرگونه تحریم اقتصادی دشمنان بی‌اثر خواهد بود.

عزمی بابیان اینکه آمریکا در حال افول و غروب است افزود: این کشور با ظلمی که به مردم خود ازجمله سیاه‌پوستان و افراد متوسط و ضعیف جامعه روا داشته در حال انفجار و ازهم‌پاشیدگی قرار گرفته است.

وی به اقتدار و عظمت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروزه به لطف اللهی و فداکاری‌های جوانان و دانشمندان کشورمان در ابعاد گوناگون علمی، صنعتی و نظامی و... به دستاوردهای عظیمی نائل شده‌اند.

امام‌جمعه موقت کازرون اقتصاد مقاومتی را راه‌حل مقابله با تحریم‌های اقتصادی دانست و افزود: مذاکره با کشور عهدشکنی مانند آمریکا تنها راه‌حل برای کم کردن فشار تحریم‌های اقتصادی نیست و فقط برای گرفتن بهانه از شیاطین است.

عزمی گفت: ملت ایران از تهدیدهای مسخره روی میز دنیای استکبار نمی‌ترسد و با استقامت و پایداری جواب محکمی به آن‌ها خواهد داد.

وی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت و تصریح کرد: سران خائن عرب با دلارهای نفتی خود در هشت سال دفاع مقدس صدام پلید را یاری تا اینکه خرمشهر را تصرف کردند اما رزمندگان عزیز ما با جان‌فشانی خود آن را از چنگ بعثی‌ها درآوردند.

امام‌جمعه موقت کازرون ادامه داد: دنیای استکبار در طول هشت سال دفاع مقدس عزت و عظمت رزمندگان اسلام را مشاهده کرد که چگونه با در اختیار نداشتن هرگونه سلاح و تجهیزات طعم تلخ شکست را به صدام چشاندند.

عزمی بابیان اینکه داعش و القاعده همان لشکریان معاویه هستند گفت: امروزه با ارتکاب فجیع‌ترین جنایات از سوی گروهک‌های داعش و القاعده پی به ویژگی‌های زشت و پلید معاویه می‌بریم که در آن دوران چگونه بوده است.

وی بیان داشت: زمانی که شجره خبیثه خلافت از سوی معاویه به دست یزید شراب‌خوار سپرده شد امام حسین (ع) با تقدیم جان مبارکش، اسلام را نجات داد.

عزمی سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به سیدالشهدا (ع) بتوانند از مرزهای کشورمان دفاع جانانه کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷