پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
علی اکبر صفایی رییس اداره حفاظت محیط زیست کازرون گفت:این شهرستان یکی قطب های مهم زاد و ولد دراج در استان فارس است و باید در زمینه حفاظت از این گونه پرنده در این شهرستان توجه بیشتری کرد.

  اداره حفاظت محیط زیست کازرون با اعلام اینکه کازرون محل زاد و ولد دُرّاج است با هدف حفاظت از این پرنده،همایشی با عنوان دراج عروس پرندگان در کازرون برگزار کرد.


دراین همایش علی اکبر صفایی رییس اداره حفاظت محیط زیست کازرون گفت:این شهرستان یکی قطب های مهم زاد و ولد دراج در استان فارس است و باید در زمینه حفاظت از این گونه پرنده در این شهرستان توجه بیشتری کرد.

همچنین جمال خداپرست کارشناس مسوول محیط زیست کازرون گفت:در شهرستان کازرون پرنده دراج روبه انقراض بود که با فرهنگ سازی بین مردم واجرای پروژه های آسیب شناسی که انجام شده است در حال حاضر بیش از 10 هزار قطعه پرنده دراج درشهرستان کازرون وجود دارد. وی گفت :از این گونه ها حفاظت می شود و شهرستان کازرون در استان فارس قطب پرنده دراج معرفی شده است.

در این که همایش چهارشنبه شب در سالن کنفرانس شهرداری کازرون با حضور جمعی از مسوولان و تشکل های دوست داران دریاچه پریشان برگزار شد علی قاسمپور یکی از پرنده فروشان کازرون اعلام کرد که درحمایت از حفظ پرندگان وحشی از این تاریخ شغل پرنده فروشی را که امورش از آن می گذشت تعطیل خواهد کرد و عضو همیار افتخاری محیط زیست شد.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳