پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: پس از زیر نظر قراردادن مناطق جرم خیز کازرون ، ماموران انتظامی کلانتری 11 محمدیه این شهر در هنگام گشت زنی در محدوده وقوع سرقت ها ، یک نفر را که قصد سرقت از منزل یکی از شهروندان را داشت دستگیر کردند.
 روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس ، سرهنگ مهرداد مشوق اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل به شیوه های مشابه در شهر کازرون ، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:تحقیقات انجام شده بیانگراین بودکه سارقان بااطمینان ازخالی بودن منازل و درساعات مشخصی اقدام به سرقت می کردند و با تخریب قفل در ، وارد منزل مورد نظر می شدند و طلا و اموال با ارزش را به سرقت می بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: پس از زیر نظر قراردادن مناطق جرم خیز کازرون ، ماموران انتظامی کلانتری 11 محمدیه این شهر در هنگام گشت زنی در محدوده وقوع سرقت ها ، یک نفر را که قصد سرقت از منزل یکی از شهروندان را داشت دستگیر کردند.

مشوق اظهار داشت:این متهم در بازجویی های انجام شده به 11 فقره سرقت با همکاری برادر ، همسر برادر و یک نفر دیگر از بستگانش اعتراف کرد .

وی گفت:پس از دستگیری برادر و همسر برادر سارق در بازرسی از مخفیگاه این سارقان مقادیری زیورآلات طلا کشف شد و تمام مالباختگان شناسایی شدند.

مشوق ادامه داد:تلاش برای دستگیری دیگر همدستان سارقان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون به شهروندان توصیه کرد:از نگهداری وجوه نقد ، طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل اجتناب کنند و برای اطمینان بیشتر هنگام خروج ازمنزل تنها به قفل کردن درخروجی اکتفانکنند وهمه درهای داخلی ساختمان اعم از درپشت بام ، اتاق ها ، آشپزخانه ، حمام و حیاط خلوت را قفل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون همچنین در بخش دیگری از مطالب خود گفت:در ادامه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان ، چهار خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

مشوق اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این که فردی به نام ' ع . ر ' در شهر قائمیه کازرون اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود:ماموران ، فرد مورد نظر را در شهر قائمیه شناسایی و دریک اقدام غافلگیرانه متهم را دستگیر و 38 گرم هرویین از او کشف کردند .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون ادامه داد:همچنین ماموران این نیرو،سه نفر دیگر را در این شهرستان دستگیر و در بازرسی از آنان چهار گرم هرویین ، یک گرم شیشه و مقادیری تریاک کشف کردند.

مشوق گفت:متهمان یاد شده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او بیان کرد:باهدف سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت مردم،اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و طرح های مشابه آن همچنان در این شهرستان ادامه خواهد یافت و انتظار داریم مردم نیز همواره پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح ها یاری دهند.



منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷