پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ 14/02/94 ﻫﻤﺎﯾﺶ ﺗﺠﻠﯿﻞ ﺍﺯ ﻣﺮﺑﯿﺎﻥ،ﺩﺍﻭﺭﺍﻥ،ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﻫﯿﺌﺖ ﮐﺎﺭﺍﺗﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺟﻨﺎﺏﺁﻗﺎﯼ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ، ﺳﺮﻫﻨﮓ ﺷﺮﻓﯽ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻩ ﺳﭙﺎﻩ،ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺷﻬﺮ، ﺭﯾﺎﺳﺖ ﻭ ﺩﺑﯿﺮ ﻫﯿﺌﺖ ﮐﺎﺭﺍﺗﻪ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻓﺎﺭﺱ ﺟﻤﻌﯽ ﺍﺯ ﺭﻭﺳﺎ ﻭ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﺍﺩﺍﺭﺍﺕ،ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭﺍﻥ ﻭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﺎﯼ ﻭﺭﺯﺷﮑﺎﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﺗﺎﻻ‌ﺭ ﻣﺮﺩﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﮔﺮﺩﯾﺪ.

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، در ابتدا رضایی نژاد ریاست هیئت کاراته شهرستان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین از عملکرد یکساله گذشته شهرستان صحبت کردند . آقای گرامی طی سخنانی فرمودند فاکتورهای مختلفی می بایست ایجاد شود تا در امر ورزش پیشرفت حاصل گردد که یکی از این فاکتورها وجود اعتبارات است همچنین جناب سرهنگ شرفی نیز فرمودند با توجه به شعار سال دولت و ملت باید بین ورزشکاران وحدت،انسجام  و همدلی و همزبانی ایجاد شود.

ﻫﻤﺎﯾﺶ ﺗﺠﻠﯿﻞ ﺍﺯ ﻣﺮﺑﯿﺎﻥ، ﺩﺍﻭﺭﺍﻥ و ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﻫﯿﺌﺖ ﮐﺎﺭﺍﺗﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﮐﺎﺯﺭﻭﻥ برگزار شد

در این مراسم ده بزرگی ریاست هیئت کاراته استان طی سخنرانی خود و تبریک به قهرمانان و مربیان کاراته شهرستان از پتانسیل بالای کاراته شهرستان صحبت کرد و سال 93 را سالی پربار برای کاراته شهرستان از نظر قهرمانی و قهرمان پروری دانست و در ادامه آرزوی موفقیت بیشتر برای کاراته کاران شهرستان در سالهای آتی نمود. در این مراسم فروغ استواری به عنوان مربی برتر شهرستان انتخاب شدند و از ایشان تجلیل بعمل آمد خانم استواری در سال 93 توانست با تلاش و عملکرد خوب به عنوان مربی برتر کاراته استان انتخاب شود ایشان به عنوان مربی تیم منتخب فارس انتخاب شدند.

در این مراسم به قهرمانان شهرستان که عضو تیم منتخب کاراته فارس بودند و در مسابقات انتخابی تیم ملی و اردوی تیم ملی خصوصأ مصطفی ایلان کشکولی که در حال حاضر در اردوی تیم گاز زنجان است از خانواده ایشان تجلیل بعمل آمد و با اهداء جوایز و لوح تندیس قدردانی بعمل آمد. سپس به قهرمانانی که عضو تیم رب وسام کازرون بودند و توانستند در مسابقات لیگ کاراته استان مقام اول را کسب کنند حکم و جوایز دفترچه حساب پس انداز قرض الحسنه صندوق قرض الحسنه علی بن ابیطالب اهداء گردید همچنین در ادامه به کلیه مسئولان ، مربیان و دست اندرکاران و میهمانان ورزشی هدایا و لوح تقدیر اهداء گردید در پایان از اسپانسرهای هیئت کاراته شهرستان مدیرعامل شرکت رب گوجه وسام و اعضاء هیئت رئیسه و مدیرعامل صندوق قرض الحسنه علی بن ابیطالب که حامی ما و هیئت کاراته شهرستان در این مراسم بودند با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد .کاراته با کسب 4770 امتیاز در مجموع کاتا و کمیته بانوان حائز رتبه اول رنکینگ کلی در سال 93 در مجموع آقایان و بانوان با کسب امتیاز 19290 در مقام چهارم رنکینگ کلی قرار گرفتند.

نویسنده: علی گلچین
برچسب ها: کازرون ، کاراته
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳