پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر کازرون با حضور مسئولین ادارات آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امدادشهرستان کازرون پرویزشفیعی درجمع دانش آموزان دخترمدرسه استثنائی امام جعفرصادق  سن تکلیف را دروازه بندگی به سوی خدا دانست.

وی افزود: دوران بندگی انسان از دوران خلق انسان آغاز می‌شود و این دوران با تولد بشر و اتمام معرفت، به حد کمال خود می‌رسد.

مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شهرستان کازرون برگزار شد

مدیرکمیته امدادگفت، سن تکلیف یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به بشریت ارزانی داشته و در این دوران بشریت توفیق عبادت همراه با شناخت را پیدا می‌کند.

شفیعی نقش والدین در تربیت فرزندان را بسیار با اهمیت دانست و گفت: والدین به عنوان الگوهای عینی رفتاری می‌توانند فرزندان خود را به شناخت هر چه بیشتر هدایت کنند.

در این مراسم پس از اجرای مراسم حاملان قرآن و تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، ریاست اداره آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این جشن و تبریک این روز مهم به دانش آموزان، بیان داشتند: برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان در راستای ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و همچنین توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس و جامعه برگزار می شود تا روح معنوی در جامعه پرورش یابد.

مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شهرستان کازرون برگزار شد

حاج آقا عباسی مسئول زکات کمیته امداددراجمع این عزیزان گفت: یکی از رسالات خطیر آموزش و پرورش به ویژه معلمان را توجه  به گسترش فرهنگ نماز در میان دانش آموزان می باشد.

در ادامه مسول زکات شهرستان نماز را سرچشمه همه خوبی ها دانستند و عنوان داشتند انسانی که نماز می خواند، تمامی صفات خوب و نیکو در او رشد و بروز خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین با اشاره به آیه شریفه « الا بذکر الله تطمئن القلوب » اظهار داشتند: اقامه نماز باعث آرامش و تقویت روحیه انسان در مقابل سختی ها و مشکلات زندگی خواهد شد.

لازم به ذکر است قرائت مقاله و نیایش، اجرای سرود و نمایش، خواندن سوگند نامه و اهدای لوح یادبود، چادر و سجاده نماز به دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳