پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
اداره ورزش و جوانان کازرون نیز به عنوان متولی امر ورزش در شهرستان کازرون همواره سعی نموده است با بهره گیری از نیروهای انسانی متخصص و حرفه ای و همت مضاعف و ایجاد ارتباطات سازنده با مردم و توجه دقیق به انتقادات و پیشنهادات مردمی در جهت بسط و توسعه ورزشی و ساماندهی امور جوانان یک شود.

در سالهای اخیر وزارت ورزش و جوانان وظایف خود را در حوزه ورزش و جوانان به گونه ای تببین و تدوین نموده است که بتواند زمینه ساز توسعه و تعمیم ورزش و هماهنگ ساختن فعالیت های تربیت بدنی و تفریحات سالم باشد و با ایجاد و اداره امور مراکز ورزش و توسعه وترویج ورزش قهرمانی به منظور تحقق اهداف مورد نظر و مورد نیاز جامعه عمل نموده است تا با پرورش نیروی جسمانی و تقویت روحیه سالم در افراد در مسیر حل مسائل جوانان و اعتلاء پرورش خصوصا در نسل جوان با استفاده بهینه از استعداد های جوان ایرانی به رسالت خود عمل نماید.آنچه در حوزه وظایف بخش ورزشی جامعه می گنجد همان برنامه ریزی، سیاست گذاری و نظارت دقیق می باشد که با جمع خوردن این برنامه های راه کاری و راهبردی و عملیاتی با حوزه جوانان امید است با توجه به نگاه مثبت و دلسوزانه مردم در همکاری و حمایت از مسئولان امر بتوان هرروز شاهد توسعه و تعبیه ورزش و سلامتی در جامعه باشیم.

اداره ورزش و جوانان کازرون نیز به عنوان متولی امر ورزش در شهرستان کازرون همواره سعی نموده است با بهره گیری از نیروهای انسانی متخصص و حرفه ای و همت مضاعف و ایجاد ارتباطات سازنده با مردم و توجه دقیق به انتقادات و پیشنهادات مردمی در جهت بسط و توسعه ورزشی و ساماندهی امور جوانان یک شود.

اخیرا در رسانه های جمعی شاهد خبری بودیم مبنی بر خشک شدن چمن ورزشگاه بخش کوهمره نودان که پاره ای از مسئولان امر در این خصوص اظهار نظر نموده اند و این فرصت را نیز برای این اداره ایجاد نمود تا در این خصوص و نیز در خصوص وضعیت ورزش در این بخش در راستای تببین اذهان عمومی نکاتی را بیان نماید.

آنچه در ابتدا باید بیان نمود تأیید این خبر است ولی لازم است مجموعه اقدامات حوزه ورزش نیز در خصوص رفع این مشکل ازآغاز تا کنون پس از بیان مقدمه ای کوتاه : زمین چمن نودان قبلأ با آب چاه آبیاری می شده است که با بروز خشکسالی در منطقه و خشک شدن چاه تنها گزینه ی موجود در حفظ این مجموعه استفاده از نزدیک ترین منبع آب یا همان آب شرب نودان بود.این مشکل جدی از بدو ایجاد به صورت مستمر در قالب گزارش های متعدد به استحضار مدیر کل و مسئولین امر ورزش از سوی اداره وزش و جوانان کازرون رسیده است.

باتوجه به بودجه قطره ای حوزه ورزش همواره پاسخی که به این تقاضا داده شده است این بوده است که اعتبارات اداره کل در حدی نیست که بتوان با کف شکنی چاه خشک شده را از نو احیا نمود.از این رو با توجه به مراجعات مکرر مسئولین وقت اداره ورزش و جوانان کازرون که همواره تاکنون روندی صعودی داشته است و با توجه به نظر مدیر کل ورزش فارس و موافقت این اداره مقرر شد که شهرداری و آبفای نودان تهاترآب انجام دهند و بر این اساس شهرداری و آبفا اجازه می یافتند از چاه آب استخر نودان استفاده نمایند و از آن سو آب مورد نیاز چمن را تامین نمایند که متاسفانه این نظر و تبادل با توجه به عدم استقبال مسئولین شهرداری و آبفا به نتیجه ای نرسید.

در اداره ورزش علیرغم ضعف های بودجه ای در سال 92به عنوان یکی از سخت ترین سالهای بودجه ای خود توانست مبلغ 11میلیون تومان بابت آب بها ء چمن نودان واریز نماید.

از جمله اقدامات مثبت دیگر پیرو جلسات مکرر انجام شده به نمایندگان ورزش نودان و بخشدار محترم در سال 93بازگشت درآمد سالنهای ورزشی نودان به آن بخش می باشد که این اقدام با تلاش و جدیت از سوی اداره ورزش و جوانان کازرون اجرایی شد تا این بخش بتواند با استفاده از این منبع درآمدی آب بهای معوقه خود را پرداخت نماید.

در راستای همین حمایت ها اداره ورزش و جوانان کازرون علیرغم ضعفهای بسیار زیاد ورزش در نودان که ناشی از عدم برنامه ریزی صحیح درون بخشی است در سال 93مبلغ 3 میلیون تومان لوازم ورزشی به ورزشکاران این بخش اختصاص داد.

باتوجه به بازگشت درآمدی اماکن ورزشی و تایید این اداره مبنی بر بازگشت این درآمد ها به نودان این توقع برای مردم ایجاد شده است مسئولین بخش نودان با برنامه ریزی دقیق مالی و صبوری بیشتر این مشکل را رفع نمایند و مبلغ بدهی مذکور که به میزان 35 میلیون تومان می باشد را از محل همین اماکن درآمدزا پرداخت نمایند تا شاهد خشکی زمین چمن نباشیم

از جمله اقدامات مثبت انجام شده در خصوص رفع این مشکل می توان به موارد زیر به صورت مختصراشاره نمود.

1-اهداء یک عدد ماشین چمن زنی به ورزشگاه نودان

2-بازگشت درآمدهای سالنهای ورزشی اماکن نودان به صورت کامل به منظور تجهیز مالی مناسب ورزشی این بخش

3-اهداء اقلام ورزشی و هدایای فرهنگی در برنامه های فرهنگی ورزشی این بخش

4-برگزاری پیاده روی خانوادگی بر اساس تقویم اجرایی هیات همگانی

5-برگزاری جلسات مکرر در خصوص رفع مشکلات ورزش نودان با حضور نماینده افتخاری این اداره در آن بخش

6-نظارت دقیق بر امور ورزش نودان با حضور نماینده رسمی این اداره در آن بخش  

برچسب ها: کازرون ، شهرنودان
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
با سلام
قابل توجه اداره ورزش و جوانان کازرون
1-حفر چاه زمین چمن ورزشگاه نودان هم از ابتدا آب در هاون کوبیدن بود چرا که در آن منطقه هیچگونه آبی وجود نداشت و به دلیل عدم مدیریت تربیت بدنی و عدم کارشناسی از محل توسط کارشناسان امور آب پول بیت المال را در دل زمین خشک به خاک سپردند و به اب هم نرسیدند و چمن ورزشگاه از همان ابتدا هم از اب شرب استفاده کرد.
2- جهت اطلاع ریاست ورزش و جوانان کازرون باید عرض کنم ایا شهرداری در محل مورد نظر و یا نزدیکی آن محل دارای آب تحت مالکیت خود می باشد که می بایست با آب چاه استخر نودان تهاتر نماید . اگر اطلاع ندارید تحقیق یا لااقل بررسی و سؤال فرمائید.
3-فاصله چاه فضای سبز شهرداری تا زمین چمن ورزشگاه حداقل یک کیلو متر بیشتر از فاصله چاه استخر تا ورزشگاه می باشد پس مقرون به صرفه تر می باشد که اداره ورزش و جوانان از چاه حت مالکیت خود (چاه استخر نودان) جهت تأمین آب زمین چمن استفاده نماید.
4- به مسئولین کشوری توصیه می شود در نصب مدیران خصوصا" ورزش و جوانان چه در شهرستان و چه در بخش ها دقت بیشتری نمایند و انسانهای باکفایت و مدبری انتخاب شود تا بتوانند گره مشکلات را باز نه اینکه بار مشکلات خود را به دوش دیگر مسئولین قراردهند چرا که هر اداره و نهادی خود وظایف و مسئولیتی در قبال مردم دارد که باید جوابگو باشند.
5- لازم است ریاست اداره ورزش و جوانان کازرون آرشیو اداره خود را بازبینی نماید و نسبت به ارائه آمار و ارقام و تجهیز تربیت بدنی نودان که به دور از واقعیت است (به عنوان مثال اهداء ماشین چمن زن که خرید آن مربوط به چندین سال است و ریاست محترم هم اطلاعی نداشته و با واقعیات هم سازگار نیست و ..... ) اظهار نظر ننماید.
نودان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
0
خرید دستگاه چمن زن مربوط به سال 1383 با پیگیری جناب آقای علامه زاده و هیئت فوتبال بخش کوهمره نودان از محل اعتبارات وزارت نفت به تربیت بدنی استان فارس خریداری شد و هیچ ارتباطی به تربیت بدنی کازرون ندارد . زشته دروغ به این بزرگی
نودان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
0
مبلغ سه میلیون تومان با پیگیری جناب دکتر جمشید نوذری و هیئت فوتبال کوهمره نودان و همکاری جناب حاج پاکدل در تربیت بدنی استان بود برای خرید لباس تیمهای ورزشی و هیچ ارتباطی به اداره ورزش کازرون ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷