پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۳۴
تعداد نظرات: ۶۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
نماینده کازرون در مجلس که در کسوت یک پزشک در کشتی نجات حضور دارد، ابراز امیدواری کرد که بتوانند در یمن پیاده شوند و سپس به تشریح 4 هدف از حضور در کاروان کشتی نجات پرداخت.
شاهین محمدصادقی در کشتی نجات:
امیدوارم بتوانیم در یمن پیاده شویم/ 4 هدف از حضور در کاروان کشتی نجات

نماینده کازرون در مجلس که در کسوت یک پزشک در کشتی نجات حضور دارد، ابراز امیدواری کرد که بتوانند در یمن پیاده شوند و سپس به تشریح 4 هدف از حضور در کاروان کشتی نجات پرداخت.

خبرگزاری فارس: امیدوارم بتوانیم در یمن پیاده شویم/ 4 هدف از حضور در کاروان کشتی نجات

 در میان کاروان کشتی نجات ایرانی که از عصر روز دوشنبه اسکله شهد رجایی در بندرعباس را به سمت بندر حدیده یمن ترک کرد، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران هم حضور دارد: دکتر شاهین محمدصادقی. او که نمایندگی مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد، این بار نه به عنوان یک رجل سیاسی، بلکه به عنوان پزشک فوق‌تخصص پلاستیک و ترمیمی به این سفر آمده است: «درست است که من نماینده مجلس هستم اما قبل از آن یک پزشکم و وظیفه انسانی و حرفه‌ای و قسمی که خوردم، ایجاب می‌کند تا به کمک مردم بی‌پناهی برویم که اکنون زیر بمباران‌های شدید قرار دارند.»

 

 

او در خصوص سوابق گذشته‌اش در مأموریت‌های امدادی می‌گوید: «هفته دوم دفاع مقدس وقتی هنوز دانشجو نبودم، به عنوان یک بسیجی در جبهه‌های هویزه و سوسنگرد حاضر شدم و پس از ورود به دانشگاه هم به عنوان امدادگر و پزشکیار در جبهه‌های مختلف از فاو و شلمچه تا جوانرود و بیمارستان شهید بقایی خدمت کردم.»

از او درباره مأموریت‌های امدادرسانی در کشورهای دیگر هم پرسیدیم که گفت: «در سال 2002 در بیمارستان کربلا در عراق حاضر شدم و بعدها پس از جنگ 33 روزه لبنان هم به این کشور رفتم.»

دکتر محمدصادقی به همراه کاروان نجات، حالا در میانه مسیر حرکت به سمت یمن است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، کشتی نجات ایرانی در عصر روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه در بندر حدیده یمن در دریای سرخ پهلو خواهد گرفت: «یمن یکی از فقیرترین کشورهای عربی است و حتی بدون جنگ هم با مشکلاتی نظیر بهداشت و درمان و تغذیه مواجه بود و حالا باید مصیبت جنگ و بمباران‌های گسترده شهرهای یمن تسط مزدوران آل‌سعود را هم اضافه کنیم که عرصه را بر مردم بی‌پناه این کشور خصوصاً زنان و کودکان تنگ کرده است و هر کس با کمترین تعهدات اخلاقی و پزشکی این صحنه را می‌بیند باید وظیفه خود بداند که به کمک این مردم بشتابد.»

وی در خصوص نحوه ثبت‌نام برای حضور در این مأموریت نیز خاطرنشان کرد: «من خودم برای این حضور ثبت‌نام کردم و چون با مراکزی نظیر هلال‌احمر و ارگان‌های دیگر که مسئول اینگونه اعزام‌ها هستند، ارتباط دارم، متوجه شدم و ثبت‌نام کردم که خوشبختانه موافقت شد.»

او در پرواز اول هواپیمای امدادرسان ایران به یمن هم حضور داشته و در این باره می‌گوید: «بر اساس توافقی که صورت گرفته بود، علاوه بر محموله‌های غذایی و دارویی، ما هم همراه تعدادی از مجروحین یمنی که در ایران بودند، سوار هواپیما شدیم. من در کابین خلبان بودم که متوجه شدم خلبان و کمک خلبان در حال برقراری تماس‌های غیرعادی با بیرون هواپیما هستند و در همین حین خلبان از من خواست تا کابین را ترک کنم. بعد از حدود یک ساعت معطلی در آسمان، هواپیما دور زد. وقتی علت را سؤال کردیم گفتند که هواپیماهای جنگی عربستان اخطار داده‌اند که اگر برنگردید، هواپیما مورد اصابت قرار خواهد رفت. در میانه مرز عمان و یمن بودیم که هواپیما بعد از چند بار تغییر مسیر، به سمت کشور بازگشت و در بندرعباس به زمین نشست. فردا صبح مجدداً هواپیما بارگیری و مسافرین و مجروحین مجدداً برای اعزام به یمن سوار شدند که این بار قبل از پرواز، تعدادی از افراد را پیاده کردند که یکی از آنها بنده بودم و متأسفانه اصرار کردن‌هایمان هم جواب نداد.»

 

 

نماینده مردم کازرون معتقد است: «ما در مجلس هم که هستیم با نگاه دفاع از انقلاب اسلامی و عزت مردم ایران حضور داریم اما حس می‌کنم که امروز این کار بزرگ یعنی امدادرسانی به مردم مظلوم یمن بر زمین مانده و هر کس که می‌تواند باید برای انجام این کار پیشقدم شود.»

محمدصادقی تصریح کرد: «من در میان دوستان و همکارانم در مجلس، تنها این موضوع را با 4-5 نفر در میان گذاشتم و وقتی به بندرعباس رسیدم خیلی‌ها تماس گفتند تا اگر امکان دارد، آنها هم همراه این کشتی باشند. برخی از این همکاران پزشک هستند و تعدادی هم غیر پزشک و معتقدم اگر این موضوع در مجلس مطرح می‌شد، تعداد خیلی زیادی از نمایندگان آمادگی را دارند.»

او همچنین جامعه پزشکان را جزو خدوم‌ترین افراد می‌داند و به نقش آنها در دفاع مقدس اشاره کرده و می‌گوید: «این صحنه یعنی کمک‌رسانی به مظلومان عالم صحنه خوبی برای خدمت به اسلام است چون ما این موقعیت را صحنه نبرد اسلام و کفر می‌دانیم و حتی اگر اینها هم نبود، به عنوان دفاع از انسان‌های مظلوم وظیفه خودمان می‌دانستیم که در این مأموریت حضور داشته باشیم.»

درباره سختی مأموریت و مخالفت‌های احتمالی نزدیکان برای حضور در این کشتی پرسیدیم که جواب داد: «خانم بنده خیلی مانع نشد، ولی برخی نزدیکان توصیه‌هایی می‌کردند که مثلاً الان نرو که البته آن هم از سر دلسوزی و بر پایه احساسات و عواطف بود ولی ما باید به تکلیفمان عمل کنیم، تکلیفی که البته ممکن است چندان هم راحت و بی‌دردسر نباشد اما اینجا دوستان بسیار خوبی داریم که سختی این سفر را قابل تحمل می‌کنند. پزشکانی که هر کدام در رشته‌های مختلف متخصص هستند اما همه چیز خود را کنار گذاشتند و بدون هیچ چشم‌داشتی در این مأموریت حاضر شدند.»

سپس او به دستاوردهای این سفر می‌پردازد و می‌گوید: «به نظر بنده دستاوردهای این مأموریت در 4 محور قابل تبیین است، اول اینکه به واسطه حضور تعدادی از افراد خارجی ضدجنگ در این کاروان، ما به دنیا می‌گوییم که جنگ، مقوله خوبی نیست و نمی‌تواند راه حلی برای برطرف کردن مشکلات باشد.

دوم به مردم مظلوم یمن می‌گوییم که در دنیا تنها نیستند و فراوان هستند افرادی که دلشان با آنهاست و اگر فرصتی دست بدهد، حاضرند برای کمک‌رسانی به زنان و کودکان یمین هر خطری را تحمل کنند.

سوم این سفر با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف، افکار عمومی را به سمت خود جلب خواهد کرد تا نگاه‌ها به سمت یمن برگردد و همه بدانند که اوضاع در این کشور مسلمان چقدر وخیم است.

و چهارم اینکه همه اینها موجب خواهد شد تا رژیم آل‌سعود زیر فشار قرار گیرد تا شاید مجبور شود راه را برای کمک‌رسانی به مردم یمن باز کند.»

محمدصادقی در خصوص اینکه چقدر به نتیجه رسیدن این مأموریت امیدوار است، اظهار داشت: «ما موظف به انجام تکلیف هستیم چه به نتیجه مطلوب برسد و چه نرسد. البته ما امیدورایم بتوانیم طبق برنامه به همه اهداف خود که پهلوگیری در یمن و امدادرسانی دارویی و غذایی به مردم این کشور است موفق شویم تا از این طریق جامعه پزشکی یمن هم متوجه شود که در آن سوی مرزها افراد زیادی به فکر آنها هستند.»

وی افزود: «در این کشتی علاوه بر حدود 2400 تن مواد غذایی، بیش از 50 تن هم داروهای مختلف مانند سرم و آنتی‌بیوتیک و لوازم پانسمان و بخیه و اکسیژن و غیره وجود دارد که امیدورایم به مقصد برسند.»

این نماینده مجلس در پایان به حضور خبرنگاران در این مأموریت اشاره می‌کند و می‌گوید: «اینکه این تعداد خبرنگار از رسانه‌های تصویری و مکتوب و خبرگزاری‌ها با این شور و شوق و علاقه در چنین مأموریت خطیری حضور می‌یابند جای تشکر و قدردانی دارد و عملکرد آنهاست که موجب خواهد شد تا افکار عمومی در ایران و دیگر نقاط جهان به سمت موضوع یمن و گرفتاری‌های امروز مردم این کشور جلب شود.»


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۶
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
6
21
نماینده محترم جاهای دیگه هم فرصت وجا واسه خدمت ست
توروخدا دیگه از کازرون دست بردار
ممنونتیم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
17
4
درود بر شاهین محمد صادقی انشااله چشم دشمنان کور بشه .البته دشمنان داخلی هم بیشتر
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
18
4
واقعا جای تشکر دارد از نماینده شجاع استان فارس شاهین محمد صادقی
دهقان ناصر ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
12
3
ای کاش منم نماینده بودم میرفتم یمن یه کمکی میکردم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
19
4
درود بر دکتر محمد صادقی مرد فعال در تمام عرصه‌ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
4
19
برای کازرون چه کار کردی ؟؟؟ همش که به کشورهای مختلف خدمت کردی !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
8
12
ایشان برای همین کارها مناسب هستند نه نمایندگی مجلس امید داریم بعد ها هم ادامه دهنده این راه باشند
خرسند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
4
17
ای کاش برادران بسیج مدت حضور ایشان در جبهه را اعلام می نمودند. توجه داشته باشید که ایشان پزشکی خود را درست در روزهایی اخذ کرد که .... بودند!.اگر برای خدا به یمن رفته اید این همه مصاحبه و چاپ تصویر و اعلام حضور قبلی در جبهه و... برای چیست؟ ای کاش از بسیجی های گمنام یاد می گرفتیم کارمان را در پنهانی و تنها برای رضای خدا انجام دهیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
16
6
فقط دهقان ناصر اباددی. که فقط آبادی میاره ّ.مجلس آینده در اختیار اوست
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
2
4
توی جنگ حلوا تقسیم نمیکنن کسی از یک دقیقه ای دیگش خودش خبر نداره

چرا بعضی ها ی ... خود را این چنین هویدا میکنند

عربستان که سالها داعیه دار خادم الحرمین بود کسی خبر نداشت کینه و عداوت و دشمنی اش نسبت به ایران و ایرانی و شیعه در چه حدی بود و من االه کاملا برای دنیا روشن شد
حتی برای کودک حادثه جده که اصلا توی این وادی ها نبود


بابا جان فضای مجازی جای عقده گشایی وخالی کردن عصبانیت نیست

یه کم خویشتن داری کنید

حالا محمدصادقی بنده خدا گناه کرده توی این سفر 20 تا خبر نگار و تصویر بردار جان برکف همسفر او شدن تا بزرگترین واقع حال عالم را منعکس کنن

ولی من به بعضی از دوستان توصیه میکنم خودشون را حتما .... نشون بده .........
ادم دیگه به دمی بنده
کازرونی
|
United States
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
2
7
احسنت اقای خرسند حرف دل همه کازرونی ها رازدید. اگه راست میگویید {درکشورواستانوشهر خودت امداد رسان باش }البته دلت به حال مردم یمن نسوخته بلکه نقشه برای نمایندگی اینده می کشی .شما که از بالا وازهمین الان ... شدی .... برای .... مردمه .وشماو ... و ... نردبان هم هستید ... کازرونیها که شهربی صاحب گرفتار این ... شده بپرسیدتاچندسال پیش کی بودید و چه داشتید چه ... وچه ... که شما مرتکب نشدید ؟خدا بنده نیست انشااله خدا به شما می کند انچه به این مردم کردید.به ... و .... و رسولش گرفتار شوید انششششششششششششششششاللللللللللللللله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
4
10
ایشون علاقه زیادی به دوربین و مصاحبه داره،حالا با توجه به اینکه در هیلت رییسه جایی نداره و نمیتونی جلو دوربین ظاهر بشه،فرصت رو غنیمت شمرد وبه این سفر مشرف شدن
لطفعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
4
9
ای روزگار میبینی مردمونت؟ ببین واسه دو سه تا رای جمع کردن آدمات خودشونو به چه آتیشی میزنن؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
10
4
شما افتخار مایید. تا پایان تجاوزات رژیم آل سعود در یمن بمانید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
0
وصیت نامه امام خمینی .اخیراً قدرتهای شیطانی بزرگ به وسیله حکومتهای منحرفِ خارج از تعلیمات اسلامی، که خود را به دروغ به اسلام بسته‌اند، برای محو قرآن و تثبیت مقاصد شیطانی ابرقدرتها قرآن را با خط زیبا طبع می‌کنند و به اطراف می‌فرستند و با این حیله شیطانی قرآن را از صحنه خارج می‌کنند. ما همه دیدیم قرآنی را که محمدرضاخان پهلوی طبع کرد و عده‌ای را اغفال کرد و بعض آخوندهای بیخبر از مقاصد اسلامی هم مداح او بودند. و می‌بینیم که ملک فهد هر سال مقدار زیادی از ثروتهای بی‌پایان مردم را صرف طبع قرآن کریم و محالّ تبلیغاتِ مذهبِ ضد قرآنی می‌کند و وهابیت، این مذهب سراپا بی اساس و خرافاتی را ترویج می‌کند؛ و مردم و ملتهای غافل را سوق به سوی ابرقدرتها می‌دهد و از اسلام عزیز و قرآن کریم برای هدم اسلام و قرآن بهره‌برداری می‌کند.
روح اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
0
برادران! شما این اوراق را قبل از مرگ من نمی‌خوانید. ممکن است پس از من بخوانید در آن وقت من نزد شما نیستم که بخواهم به نفع خود و جلب نظرتان برای کسب مقام و قدرتی با قلبهای جوان شما بازی کنم. من برای آنکه شما جوانان شایسته‌ای هستید علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید. و از خداوند غفور می‌خواهم که شما را به راه مستقیم انسانیت هدایت کند و از گذشته ما و شما با رحمت واسعه خود بگذرد. شماها نیز در خلوتها از خداوند همین را بخواهید، که او هادی و رحمان است.
وصیت نامه امام خمینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
1
2
لطفعلی کاندیدت دیگه با پتو و ایرانسل و برنج و روغن وارد مجلس نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
1
7
الان دکتر هفته ای صد ها عمل رایگان در کازرون انجام میده / بیمارستان های فوق تخصصی کازرون نه تنها در استان و کشور بلکه در جهان اول است و کازرون هیچ مشکلی ندارد و گلستان شده /اجازه دهید دکتر یمن را هم گلستان کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
3
3
درود بر دکتر صادقی که افتخار کازرونه
حمید ج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
3
2
واقعا جای تاسف داره
دوستانی که ادعاشون میشه:
شما خودتون که حب جا و مقام ندارید حاضرید تو اون وضع عسف بار یمن جون خودتون رو کف دستتون بذارید و حتی ریسکش رو بکنید،
واقعا جای تاسف داره که یه افرادی میان یه نظراتی میدن که ادمی که یک ذره تفکر تو اون سرش باشه با خودش فک نکنه اخه نیاز ادم به کشتن خودش چیه،
اقا مگه سوریه و عراق و یمن و بقیش نیست خب شما هم بردار برو، اصلا واسه پول هم برو ، باور کن جونتو معامله نمیکنی با خروار خروار پول چه برسه خود نمایی- اصلا شما از وضعیت اونایی که اعزام میشن به همچین مناطقی خبر دارید که تو سوریه به محض پیاده شدن شما تک تبر انداز مغز سما رو بیاره پایین
بابا یخورده تنگ نظری رو بذارید کنار
حمید ج بخش 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
2
1
بدی ما ایرانیا اینه که تا یه نفر واسه شخص من کاری نکنه بهش نمیگم خوب ، بهش نمیگم بدرد بخور.
اولا که قرار نبوده و نیست که همه کمبودای تاریخ عالم این سهرستان رو اقای دکتر اونم تو چهار سال درست کنه با این هنه وضع خراب اقتصاد مملکت،
دوما ما ارمانمون محدوده به اینکه کوچمون اسفالتش ترک برداشته و شیر ابمون چکه میکنه باور کنید همه مثل ما نیستن ارمان دارن ارمان متوجهید
ارمان به کمک به همه خلق تو همه جهان ،همه جهان.
اینکه تو این موقعیت بگید تو شهرستان خودمون جا واسه خدمت زیاده راه فرار واسه خودمون گذاشته. اولا ایشون هر زمانی که اومدن تو شهرستا و حتی خارج از شهرستان جدا از کارای سیاسیشون تمام توان و کمکشون جهت رفع مشکل پزشکی مردم رو انجام دادن چه خودشون مستقیم انجام داده باشن چه از ابروی خودشون مایه گذاشته باشن. واقعا بی انصافی بعضی ها مثال زدنیه
حمید ج بخش 3
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
2
1
اقایی که اسمت تو پیام کازرونی گذاشتی جواب نفرینت رو واگذار میکنم به امام شیعیانی که الان تو یمن دارن تیکه تیکه میشن:
حضرت صادق(علیه السلام) فرمود: «إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ یَقُولُ وَ عِزَّتِی وَ جَلَالِی لَا أُجِیبُ دَعْوَةَ مَظْلُومٍ دَعَانِی فِی مَظْلِمَةٍ ظُلِمَهَا وَ لِأَحَدٍ عِنْدَهُ مِثْلُ تِلْكَ الْمَظْلِمَة» (4) خداوند می‌فرماید: به عزّت و جلالم قسم كه دعای مظلومی را كه در موردی بر او ظلم شده، در صورتی كه [خود چنان ظلمی را در حقّ دیگری انجام داده باشد و] مظلمه‌ای مثل آن برای دیگری بر او باشد، مستجاب نمی‌كنم.
حمید ج بخش پایانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
6
1
و سخن اخرم
جناب دکتر محمدصادقی همه نیتش خداست
چه تو رسته پزشکی
چه تو رسته نمایندگی
چه تو رسته رزمندگی و امداد رسانی
و همه مردم هم بدونن همه ارزوش شهادته . همه ارزوش
و شهادت هنر مردان خداست.
و فکر هم نمیکنم اونجا که بره تو ذره ضد گلوله بذارنش.
انشاله که این ماموریتشم با سلامتی به پایان برسه که خدا میداند ماموریتش در کمک با همه اقشار مردم تمام ناشدنی و نا محدوده.
انشاله هر جای این کره خاکی و ابی باشه زیر پرچم اسلام با عزت پیش خدا باشه نه بنده خدا چراکه عزت رو خدا میده.
سالم باشی دکتر عزیز و نیت صاف ما
بعثت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
5
1
آفرین به مرد خدا دکتر محمدصادقی عزیز. خدا حفظت کنه. نماینده کازرون در یمن یمن یمن یادتون نره نماینده شما در یمن . شوخی نیست تهدید هواپیمای جنگنده و دزدان دریایی و ناو آمریکایی! دل شیر می خواهد و مرد کهن. سیاست را با اخلاق اشتباه نگیرید.مواظب حرفتان باشید که عذاب خدا ناگهانی است! بنده خدا آخه رای ارزش این را داره که شما اینقدر این بنده خدا را می کوبید و حرکت انقلابی ایشان را به مسائل کثیف سیاسی ربط داده و از حامیان قاچاقچیان و مواد فروشان دفاع نموده و کسانی را که تنها هنرشان آزاد کردن موادفروشان و شرکت در مجالس ترحیم است، با این مرد خدا مقایسه می نمایید؟ بترسید از عذاب خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
1
5
آقای دکتر وجدان خودت رو قاضی کن چند تا مشکل کازرون رو حل کردی که بلند شدی رفتی یمن !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
4
1
مرگ بر آل سعود سلام بر صادقي مرد نترس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
6
1
دردو بر بسیجی جان برکف دکتر شاهین محمدصادقی
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
2
0
شما در کسوت پزشکی اگه بخواهید بهتر می توانید خدمت کنید و این همه برای تبلیغ است ای وای بر ما مردم کازرون بااین نماینده مون من که در تهران مشکلی داشتم متوسل شدم به نماینده شهر های دیگر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
0
4
ایشان به چه حقی کرسی نمایندگی شهرستان کازرون رو خالی نگه داشته و به یمن رفته آقای دکتر باید از مردم کازرون اجازه میگرفتی تا دچار گناه حق الناس نمیشدی اینقدر بفکر مطرح کردن خودت نباش بزرگی رو از خدای سبحان طلب کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
5
0
درود صد درود بر مرد خشتی
حمید ج بخش اول و اخر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
5
0
ها شما درست میگی ، قطعا پست مهمتری خواهی گرفت .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
1
4
کشتی توسط دو تا ناو ایرانی اسکورت میشه2- تمام توافقات هم انجام شده که کسی بهش حمله نکنه /دکتر قبلا همه رو چک کرده و رفته .
عبرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
2
5
هدف ايشون از سفر به يمن فقط تصاحب كرسي هيات رييسه است.ايشون قبل از سوار بر كشتي نجات ،ابتدا در هيات ريسه ثبت نام كرده و سپس سوار بر كشتي شده و به خيال خودش كشتي نجات باعث نجات خودش از صندلي پايين مجلس ميشه،ايشون همه دغدغهش هيات رييسه است و از رو كشتي با تماس با نمايندكان درخواست اعتماد به خود و راي دادن ميكنه،پسر خوب ديگه حنات رنگي نه براي نماينده ها داره نه براي كازرونيها،بجاي اين ... سعي در تغيير رفتار و كردارت كن.
ميثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
1
0
باسلام بسيار كار خوبي است ... اگه همه مسئولين مااينچنين فكر وعمل ميكردندكشورهاي همسايه ما بخصوص كشورهاي عربي...... به خودشان اجازه غلط كاري نمي دادند.
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
2
2
رفتن به يمن شجاعت مي خواد ......
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
1
3
کاش مردم فقیر کازرون هم به یمن منتقل می شدند نا هم کمکهای دولت ایران و هم خیری از نماینده شان لااقل در یمن می دیدند در کازرون که چیزی از ایشان ندیدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
1
5
برادر. صادقی و دهقان ناصر ابادی فقط دنبال کارهای خودشان هستند هیچکدام کاری برای مردم انجام ندادن صادقی که دیگه رای نداره دهقان هم برا دوتا رای داره کف پا جناح راست و چپ و همه را لیس میزنه اگرمیخای خدمت کنی برو سمت بگیر تو وزارت خانه هاو به شهرستان خدمت کندبرادر من
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
5
0
وای بر مردمی که به هر قیمتی حاضرند دیگران را تخریب کنند.
خدایی نکرده اگه در یمن اتفاقی برای دکتر محمد صادقی پیش بیاید رای مردم به کار محمد صادقی میاد؟
هر انسانی که کمی تفکر کند متوجه میشود که دلایل شما مغرزانه هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
1
6
آقا پوریا برادرزاده دکتر محمدصادقی هستن
یه کف مرتب براش بزنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
4
والا تا اونجایی که ما می دونیم کشتی رفته جیبوتی بارش خالی کرده و اومده حال موندم دکتر رفته کی بیبینه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
2
روایت‌ تکان‌دهنده فتاح از فقر و محرومیت در کشور؛ وارد خانه محرومی شدم که در یخچال چیزی نداشتند/باید از خجالت آب شویم
شهروندكنارتخته اى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
7
0
باسلام.دكترمحمدصادقى،عشقش شهادت درراه خداميباشد.عزيزان درموردعمل مثبت ديگران،واكنش منفى نشان ندهيم،كه درپيشگاه خدابايدجوابگوباشيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
4
۸۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی دوره احمدی‌نژاد صرف کدام توسعه در کشور شد؟
خدا آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
5
0
آفرین بر تو برادر ! این عمل متهورانه جنابعالی تیر خلاصی بود بر سایر رقیبان انتخاباتی /خداییش تو خال زدی /احسنت !تا کور شود هرآنکه نتواند دید!فقط لطفا نهایت احتیاط را به خرج بده سالم برگردی برا دور بعد ...لازمت داریم
کازرونی
|
Hong Kong
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
5
اینو میگم طرفداران محمد صادقی گوش کنند
از گوش و ذهنتون بیرون کنید که این ... انتخاب بشه فک کرده بارفتن به یمن و دو تا راه خاکی درست کردن مردم گول می خورند البته اینها برا چهارتا روستایی ساده دله که تاثیر آنچنانی نداره به هر حال داداشام به گوششان آویز کنند از توهم بیاین بیرون و از اینهمه سیابازی دست بردارن چون فقط خودشون رو مضحکه مردم می کنند قابل توجه خشتی های محترم
بازم کازرونی
|
Hong Kong
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
4
اینم بگم با پهلو نگرفتن کشتی نجات فقط یک نفر ضرر کرد اونم شاهین آقاست که این روزها داره خیلی بد میگذرونه خیلی بهش فشار اومده چرا که به هدف سو استفاده خودش نرسید
براش متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
4
0
جناب کازرونی شما برای خودت متاسق باش با این طرز فکرت. سوابق دکتر محمد صادقی خود نشان دهنده توانایی های ایشون هست مشکل اینجاست که متاسفانه مردم شریف کازرون توان دیدن همچین موفقیت هایی رو ندارن و کارها رو به یه سری چیزا ربط میدن که آدم خنده اش میگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
2
0
جناب کازرونی شما برای خودت متاسق باش با این طرز فکرت. سوابق دکتر محمد صادقی خود نشان دهنده توانایی های ایشون هست مشکل اینجاست که متاسفانه مردم شریف کازرون توان دیدن همچین موفقیت هایی رو ندارن و کارها رو به یه سری چیزا ربط میدن که آدم خنده اش میگیره
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
2
3
دکتر بیا جمش کن مردم شهرت اب برای خوردن نداره تو میری یمن منظورم روستای چیتی هست.واقعا برات متاسفم
کلزرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
1
1
بابا تورو خدا یکی به داد رانندگان کازرونی برسه.آخه چرا کل شهر رو کامیون ممنوع کردین؟وقتی کازرون فقط یک پایانه باربری کوچک داره که جا نداره چرا اجازه نمیدین کامیونا در حومه شهر تردد کنند؟تو تهران که پایتخت هست از ساعت 12 شب تا 6 صبح تردد کامیونا آزاده اما تو کازرون ساعت 1 شب میان جریمه میکنند.آخه راننده ها ماشیناشونو کجا پارک کنند.یعنی هیچ مسئولی نیست تو این شهر به داد این راننده های بدبخت برسه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
0
سلام
هالو مو یه ادم دارمم بزنن ادمی نیسوم و تو یه نفر رای بدوم
حالا ایخی بره تو کشتی برونش سی یمن..ایخی دس مله بزه تا برسی یمن..ایخی ترکه بازی بوکو...ایخی بک لاره بزه...ایخی نقاره بزه...ایخی کلکی بوکو...ایخی هرکاری دلتیخو بوکو اما شیر مادرت طرفل ما نیو که شرافتن ... ایکنم.. تازه بعد از چهار سال که سر رای جمع کردن سی جنابعالی با برار زنلم جر کردم و لت وپارم که کردن هیچ نزیک هم بی طلاق ددشون بوسونن صلح کردوم..
جنابعالی قبول وابیدی راتی زیر کولر گازی سی خوت نشم کردی مو خاک تو سر هم روزی سو فر چماق و من گوردم وایبی هیشکی هم نبی زیر دس پاشو دروم بیاره تا ایکه خوشو حق نفس وایبدن ولمیکردن..
ار طلاق زنم ایسدن تو ایخاسی زن و مو بدی؟؟
نه کاکا ما دا نیسیم بره یه جای دا سی رای
الودی مواد هم وابیدم جدیدا قران مابین اومدفعه ار زیر چماقلشو زنده در برم خاطروم جمعن و خماری وربیق ایزنوم
طرفل ما نیو ولی مردونه دزکی رای وت ایدوم
مو رفتم خدافظ
نخل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
1
1
علی آقا مثل این که از وضعیت کشور بی اطلاعی ایران وارد بحران که آبی شده این که آب خوردن تویه کشور گیر نمیاد مقصرش دکتر محمد صادقی نیست.
اینجوری که داره پیش میره فک کنم تا چند ماه آینده نباریدن بارون رو هم گردن دکتر محمد صادقی میندازید
چیتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
3
1
جناب علی سلام
راسی گپل خوب خوب ایزنی کا. ایسو فهمیدوم که سی چه گوو زردو (گاو زرد) کم شیر وابیده. می نونی که مقصر شاهینویه.
سی مو الان گفتوم همه تقصیرل ، گردن خوشه و خلاص.
ای اوو نی ( اگر آب نیست) . تورم . توافق 1+5 . گرونی بنزین. همش دس خوشه و بس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
2
5
دوستان عزيز به سلامتي دكتر از جيبوتي برگشت،اما از اين ناراحته كه خبرنگارا در جيبوتي از ايشون مصاحبه نكردن،اخه همه اميد ايشون مصاحبه و دوربين است.لذا براي دل به دست اوردن وي روز پنج شنبه به همراه دوربين عكاسي و فيلمبرداري به استقبال نماينده مظلوم پرور ميريم و اينقدر مصاحبه ميكنيم تا ناراحتي اونجا از دلش بيرون بره
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
2
دکتر ای سیاست بازی دیگه تمام شد برو دنبال دکتر بازی رای دیگه تمام شد تسلیت
داریوش شکیبا
|
United Kingdom
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
2
سلام هر کسی را خدادمیداند هدفش چیست اما خداوند ریا کاران را دوس نداره اگر کسی ناراحت است به خاطر اینه شهر کازرون با این سوابق ازتمام شهر های ایران پیشرفته کمتری داشته
حسن
|
United Kingdom
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
2
مردم ایران خودشان دارند گرسنگی میکشند 4نفر مثل صادقی حمایت میکنند حق مردم ایران را به یمن میدن اینقدر دادیم یاسر عرفات نتیجه را دیدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
2
هدفش از حضور در کشتی نجات که کاملا پیداست!!
ولی نجات پیدا نمی کند این دفعه
بای بای..... چیزی تا پایان مجلس نمانده
مهدی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
2
بابا کازرون کیلو چنده...
سه ماه تو ستاد دکتر ولایتی ..بیست روز تو کشتی و ده تا جای دیگه
ایشووون حزبشون از شهرشوون براشوون مهم تره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
1
0
✔صرفا جهت اطلاع دوستان کازرونی؛...
ابادگران خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
4
دکتر برو جمش کن ای دوره دیگه بای بای ٬ مردم خشت هوشیار شدن روز به روز بر طرفداران دهقان در خشت افزوده میشود ٬ خداحافظ
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
1
0
طرفداران دهقان خودشون رو واسه کسی دیگه آماده کنند دهقان تایید نمیشه اینو از الان بهتون بگم
زندگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
1
به بهانه مردم مظلوم یمن، به کام سیاست یک شهر.
هر دم از این بام بری می رسد، تازه تر از تازه تری می رسد.
چند روزی هست که خبرایی در مورد رفتن نماینده شهرمون به یمن به گوشمون میخوره.با خودم تو این فکر بودم که مگه دوره ی نمایندگی یه نماینده چند ساله!
شاید سنم زیاد قد نده ولی این دوره ی مجلسو دیگه خوب یادمه.سال اولش که گرم تبریک و جشن گرفتن پیروزی و عادت به صندلی مجلس گذشت. بعدشم که انتخابات ریاست جمهوری شروع شد و گرم تدارک ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدای ریاست جمهوری. حالا بماند ک سودی که اونجا میتونست داشته باشه ارزش اینو داشت که مردم شهرمون یه سال دیگه هم عقب تر بیوفتن یا نه! یا اینکه شهرهای دور افتاده کشورمون رفته بشه و هنوز دغدغه و مشکلات روستاهای شهر خودمون پشت گوش مسئولین عزیز قرار داشته باشه.
با همه این مسائل گفته شده و گفته نشده کم کم داریم به آخرای خط میرسیم، ولی یه نکته که منو وادار به نوشتن این نامه کرد مسئله ی مردم مظلوم یمن بود!
همون طور که رهبر عزیز کشورمون گفتند، این کار عربستان یه جنایت و نسل کشیه، و هیچ آدم عاقل و سالمی نمیتونه این مسئله رو نادیده بگیره. ولی سوالی که پیش میاد اینجاست که کار مجلس چیه؟ هر دوره مجلس مگه چند ساله؟ چرا کسی که میخواد نامزد مجلس بشه باید از شغل خودش استعفا بده؟ آخه این چهارسال چقدر دیگه ش مونده؟ چرا فقط یه نماینده مجلس باید بره؟
این سوالاتیه که ذهن منو مشغول کرده. تازگی هم متوجه شدم که یه جشن و ستاد استقبالی برا این اتفاق ترتیب داده شده.از اونجایی که من میدونم این کارا باید برای رضای خدا باشه.
حتما تو مدت باقی مونده هم باید درگیر انتخابات دور بعدی بشیم و اینجور میشه که چهار سال دیگه هم تو این شهر تموم میشه!
٬هر كس و در هر كجا كه هستيم، وجدان كار را در كارى كه به گردن گرفتيم و تعهد كرديم، رعايت كنيم.٬ مقام معظم رهبری
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
1
دلمون به چی خوشه؟خدایی دکتر هدفش چیه؟ما که این دوره حلواشو خوردیم یا دهقان یا لقمانی فرقی نداره فقط نماینده از مردم میخوایم همین
همشهری دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
0
1
دکتر کار بزرگی کرده برا خودش سوار کشتی شده رفته یمن کم کاری نکرده خوراک خوب عکسای تبلیغاتی خوب مصابحه خوب کارش خیلی بزرگ بوده٬ دکتر داخل خشت هم جایگاهی نداره٬ ای دوره شکست سنگینی میخوره٬ ای خط ای نشون٬ دهقان هم تایید میشه هم رای میاره اقای شهروند
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
0
1
به نظر من که هدفش فقط و فقط تبلیغ برای انتخابات بوده و بس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳