پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۴۳۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴
در همایش «انسان مهربان، دنیای آرام» صورت گرفت
رئیس جمهوری در همایش «انسان مهربان، دنیای آرام» و در جمع خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر از نیکوکار داوطلب از خیر کازرونی به پاس همکاری گسترده با این جمعیت تقدیر کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کازرون؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه 19 اردیبهشت ماه در همایش «انسان مهربان، دنیای آرام» از حاج حیدر پورزاد نیکوکار داوطلب و خیر کازرونی به پاس همکاری گسترده با جمعیت هلال احمر به خصوص در ساخت پایگاه امداد و نجات بین شهری دشت برم، ساخت خانه سلامت و اهدای یک دستگاه آمبولانس به ارزش جمعاً 18 میلیارد و 500 میلیون ریال تقدیر کرد.


تقدیر رئیس جمهوری از خیر کازرونی

در این همایش که همزمان با دومین روز از هفته هلال احمر و با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، از برگزیدگان این جمعیت در حوزه های امداد و نجات، داوطلبان و جوانان تقدیر به عمل آمد و درجه های چند تن از امدادگران به آنها اعطاء شد.


تقدیر رئیس جمهوری از خیر کازرونیتقدیر رئیس جمهوری از خیر کازرونی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
نودانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
1
3
درود بر حاج حیدر پورزاد خیر ارجمند که مرحوم مادر ایشان نودانی و از افتخارات نودان است
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
3
سپاس از اين انسان بزرگ كه باعث افتخار كازرون شدند والبته ممنون از مجموعه هلال احمركازرون كه انصافا در تقدير از خيراشون سنگ تموم گذاشتن.سال گذشته هم در يك برنامه باشكوه كه از شبكه يك پخش شد از خيراشون تقدير كردن .
خرسند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
2
زنده باشي مرد.درودبر غيرتت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
2
به کازرونی بودنم افتخارمیکنم.
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
3
0
باسلام
درود بر شرف انسانیت این انسان بزرگوار که واقعا نشون داده شرط خدمت کردن به خلق الله فقط به کرسی مجلس نشستن وپست ومقام گرفتن نیست.
هرکی که مدعی هست خدمت گذار مردم هست مثل این بزرگوار از مال شخصی که با زحمت به دست اورده هزینه کنه نه اینکه از مال مردم بیاره خرج خود مردم کنه برا کسب احترام وابرو ..
واما در جواب این دوست کازرونیمون باید عرض کنم این مرد بزرگوار راضی به این رفتارا وشعارها که درست مثل نژاد پرست هاست وایضا فقط تو کازرونیا دیده میشه نیست.
از قدیم تا حالا کازرونیا با دهاتی وشهری کردنشون باعث شدن هم نفاق بین مردم بیفته هم خود شهر کازرون ضربه بخوره.
مگه کازرونیا کجا رو گرفتن یا به چه جاهایی رسیدن که دهاتیا نرسیدن؟
بنده خودم تا اونجا که یاد دارم الان نزدیک به 12 ساله سکان شهرستان کازرون تو دست همین به قول شما دهاتیاست اتفاقا پیشرفتهایکه دهاتیا داشتن هیچ کازرونی نداشته.
ما دهاتیا که به دهاتی بودنمون افتخار میکنیم اگه بخوایم پیشرفتامون بریزیم وسط گود که کازرونیا توش گم میشن..
ماها تونستیم دهاتامون اباد کنیم وتبدیل به شهر کنیم وهزاران پیشرفت دیگه که درست نیست بازگو کنیم چون ریا میشه...شما کازرونی ها کازرون رو چیکارش کردین؟
جناب ناشناس که شعار میدی به کازرونی بودنم افتخار میکنم یعنی چی این حرفت؟ یعنی حاجی کازرونی هست؟
من راضی نیستم این حرفو بزنم اما چون از قدیم گفتن حرف بزرگ جواب بزرگ داره مجبورم اینو بگم..
مادر محترمه حاج حیدر پورزاد که خداوند ایشان را رحمت کند وبیامرزد یک نودانی بوده. همین نودانیکه باوجود پیشرفتهای چشمگیر شماها هنوز بهش میگین دهات.
خود حاجی زمان جوانیشون معلم بودن و تو همین شهر نودان فعلی تدریس میکردن.
دوست عزیز امیدوارم ناراحت نشده باشی بنده قصد توهین یا جسارت به هیچ قشری نداشتم فقط چون احساس کردم یه مقدار خام وبی تجربه ای اینچیزا رو گفتم که دیدتون نسبت به مسایل حاشیه ای عوض وانشاا... بازتر بشه.
موفق وموید باشید
همون ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
3
با سلام خدمت عزيزمون عدالت
منظور من از كازروني بودن،شهرستان كازرون بود.وقتي آقاي حاج پورزاد از دست رييس جمهور جايزه ميگيره،شهرستان كازرون رو به عنوان يك شهرستان داراي انسانهاي با محبت معرفي ميكنه.من با شما موافقم كه ديرگاهي است كه شهري و دهاتي كردن صدمات جبران ناپذيري به شهرستانمون زده .اعتقاد دارم وجود شهري و روستايي در كنار هم به پيشرفت كمك ميكنه.اعتقاد دارم تو اين چند سالي كه اوضاع كشاورزي روستا خراب شده ،شهري ها هم به همون نسبت متضرر شدن.اعتقاد دارم هم توي روستا و هم تو شهر آدمايي هستن كه باعث بدبيني متقابل ميشن.
من ارادت ويژه به تمام مردم پرتلاش و صميمي روستا دارم و البته دوستان با وفاي روستايي زيادي هم دارم و منظورم از كازروني بودن شهرستان كازرون بود.
دهاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
1
3
با سلام
جناب عدالت این بنده‌خدا ناشناس که گفته؛"به کازرونی بودنم افتخارمیکنم." چه معلوم که از اهالی روستاهای کازرون نباشه؟؟!!! مگه خود شما تو یه شهر دیگه حتی شیراز ازتون میپرسن که کجایی هستید؟ میگید از یکی از دهاتای کازرونم یا کازرونیم؟؟!!! این که من و شمایی که از روستاهای کازرون هستیم میگیم کازرونیم در پاسخ به کسی که می‌پرسه کجایی هستید، دلیل بر اصالتا کازرونی بودن نیست، فقط میگیم اهل کازرون یا شهرستان کازرونیم، وسلام. حالا این ناشناس هم شاید منظورش همین باشه و دلیلی بر خدای ناکرده نژادپرستی یا برتری نباشه.
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
1
باسلام
جناب همون ناشناس وبزرگوار دهاتی در یه جمله مختصر ومفید میگم (بله حق باشماست و من{مجددا} عذرخواهی میکنم)
اللهم اهدنا صراط المستقیم
سلامت باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹