پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳
به همت انجمن علمی دانشجویان رشته پزشکی واحد کازرون و همکاری بسیج دانشجویی دانشکده علوم‎پایه اولین بازارچه خیریه به نفع کودکان سرطانی و معلول دردانشگاه‎ ‎آزاداسلامی واحد کازرون برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاري آنا: دکتر سیاوش شریفی رئیس واحد کازرون ضمن تشکر از نیت و عمل خیرخواهانه دانشجویان پزشکی که بصورت خود جوش در راستای فرهنگ سازی وکمک به بیماران خاص در این عرصه تلاش نمودند،اظهارداشت: امیدوارم این سنت حسنه در جامعه فرهنگ سازی شود تا مشکلات اقشار آسیب دیده جامعه با کمک دیگر برادران وخواهران برطرف گردد.

شریفی افزود: دراین بازارچه انواع خوارکیها و شیرینیجات خانگی و همچنین ارائه خدمات پزشکی از جمله تست گروه خونی، تعیین شاخص تودهی بدن و تستهای هپاتیت توسط دانشجویان پزشکی واحد کازرون عرضه شد.

لازم به یادآوری است این بازارچه برای اولین بار در واحد کازرون بر پا شده است و با استقبال دانشجویان و کارکنان دانشگاه همراه بود وعواید حاصل از این بازاچه صرف امور کودکان سرطانی ومعلول می گردد.

نویسنده: اصغر جوکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹