پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور محمد مرحمتی مشاور فرهنگی امام جمعه محترم کازرون محمد رضا خنشا رئیس اداره ٰ سرهنگ شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و جمعی از پیشکسوتان هنری شهرستان برگزار گردید نفرات برتر معرفی شدند :

به گزارش دریافتی کازرون نما از امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، اولین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان بزرگداشت شهدای هنرمند شهرسبز سلمان فارسی از تاریخ 9 لغایت 12 اردیبهشت ماه  به مدت 3 روز در محل تالار نصراله مردانی این اداره برگزار گردید این جشنواره  با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و موسسه فرهنگی هنری برشنگ آفتاب و  انجمن فیلم و عکس و با داوری آقایان حامد علیزاده ٰ شفیعا شفیعی و مرتضی راوش   ازبین  20 اثر در بخش رقابتی و تعداد 7 اثر در بخش مهمان ( مستند و داستانی(   برگزار گردید و در تاریخ 12 اردیبهشت ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد . در مراسم  اختتامیه این جشنواره که با حضور محمد مرحمتی مشاور فرهنگی امام جمعه محترم کازرون محمد رضا خنشا رئیس اداره ٰ سرهنگ شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و جمعی از پیشکسوتان هنری شهرستان برگزار گردید نفرات برتر به ترتیب ذیل برگزیده شدند :

تقدیر ویژه :

هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه و لوح تقدیر  به خاطر استفاده  ی مناسب از رسانه در جهت اهداف الهی و انسان دوستانه از کارگردانی و نویسندگی مشترک سه بانوی گرامی در ساخت فیلم ارزشی (محک) تقدیر می نماید.

  • خانم لاله مفتون آزاد

  • خانم زهراء داودی نژاد

  • عاطفه ی هشمیان

    تقدیر ویژه هیئت داوران:

    هیئت داوران به خاطر عمری مجاهدت و صبر در راه نگهداری و تربیت فرزندانی صالح و هنرمند بر خود لازم می داند با اهداء هدیه و لوح سپاس از خانواده ی سخاوتی  و فرزندان هنرمندشان تقدیر ویژه نماید.

  • جناب آقای محمد علی سخاوتی پدر خانواده  و همسرشان (یک جلد کلام خداوند )

  • مرضیه  سخاوتی به خاطر بازی در فیلم مستند ( قفسی برای پرواز )

  • مرتضی سخاوتی به خاطر بازی در فیلم مستند ( قفسی برای پرواز )

  • مصطفی سخاوتی به خاطر بازی در فیلم مستند ( قفسی برای پرواز )

    تقدیر بازیگری خردسال: (فقط لوح تقدیر )

    محمد عرفان احمدیان (تشنه لب)– احمدرضا  نوروزی (هنوز زمین می چرخد)- سهیل گلچین و شایان عباسی ( بوی عیدی ) – اسداله پورحسین و علیرضا پرهیزکار و زهراء پرهیزکار و محمد راستی (گل )-یحیی نصیری و رامتین کریمی ( واور) – امیرحسن راوش و اسماعیل اعتمادی (کفش ) –محمد پارسا پرویزی و پارسا غلامی و مریم پرویزی ( مهربان حمایت کن) –نرگس غریبی ( هشدار نهایی )- سیدمحمد زارعی و  علی زارع (قرمز ترین لبخند ) – ساحل پیرالو (کفش های گلی ) – علیرضا سادات(خنده ی چرخ و فلک ) – علی اکبر دلپسند (پول سیاه )

    تقدیر بازیگری پیشکسوت:

     هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه و لوح تقدیر از بازیگران پیشکسوت جشنواره تقدیر به عمل می آورد .

  • استاد محمد هاشم دهقان به خاطر بازی در فیلم کوتاه   ( چرخ و فلک )

  • استاد محمد کاظم برنجی به خاطر بازی در فیلم کوتاه   (عکس )

  • استاد صبا رزمی به خاطر بازی در فیلم کوتاه  (نوستالوژی ترین حس نوستالوژی دنیا )

  • جناب آقای خراسانی به خاطر بازی در فیلم کوتاه  (کفش های گلی )

    تقدیر بازیگری زن :

  • بازیگر فیلم کوتاه (   آوای چهل  )سرکار خانم نگار شاه کرمی

  • بازیگر فیلم کوتاه ( بوی عیدی   ) سرکار خانم سمیه ی خشتی

  • بازیگر فیلم کوتاه (جایی در دل شهر )  سرکار خانم مهوش شیخی

    تقدیر صدابرداری :

    هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه و لوح تقدیر به خاطر صدابرداری  از آقای ابوذر هاشمی تقدیر ویژه به عمل می آورد .

     جلوه های ویژه و تیتراژ:

    هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه و لوح سپاس  به خاطر ساخت جلوه های ویژه و تیتراژ در فیلم های متعدد جشنواره از آقای امین ملک زاده تقدیر ویژه به عمل می آورد .

    بخش مستند :

    هئیت داوران در این بخش به خاطر انتخاب سوژه ی مناسب  با اهداء هدیه و لوح تقدیر از آقای مهدی گلچین کارگردان فیلم مستند ( قفسی برای پرواز ) تقدیر به عمل می آورد .

    بهترین فیلم مستند :

    هئیت داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره ، هدیه و لوح سپاس مقام برتر فیلم مستند اولین جشنواره ی فیلم کوتاه سکانس ظهور  را به جناب آقای علیرضا هدایتیان به خاطر مجموعه آثار مستند ایشان تقدیم می دارد .

    تدوین :

    هئیت داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره ، هدیه و لوح سپاس مقام برتر تدوین اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را  به آقای امین ملک زاده تقدیم می دارد .

    تصویربرداری :

    مقام سوم :

    هئیت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه مقام سوم تصویربرداری اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به تصویربردار فیلم کوتاه ( نوستالوژی ترین حس نوستالوژی نیا ) آقای محمود عباسی تقدیم می دارد .

    مقام دوم :

    هئیت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه مقام دوم تصویربرداری اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به تصویربردار فیلم کوتاه (  عکس ) آقای امین ملک زاده تقدیم می دارد .

    مقام برتر :

    هئیت داوران در این بخش با اهداء تندیس ،لوح سپاس و هدیه مقام اول  تصویربرداری اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به تصویربردار فیلم کوتاه ( کفش های گلی) و فیلم کوتاه (گل) آقای حمید درخشنده تقدیم می دارد .

    فیلمنامه نویسی :

    تذکرات :

    الف - هئیت داوران در این بخش ضمن تقدیر از آقای مرتضی راوش به دلیل اینکه ایشان جزء هیئت داوران می باشند اثر ایشان با نام (عکس) را مورد قضاوت قرار نمی دهد .

    ب – هیئت داوران در این بخش فیلمنامه های( نوستالوژی ترین حس نوستالوژی دنیا ) و فیلمنامه ی ( در دل شهر )را به دلیل اقتباسی بودن و عدم ذکر منبع و اجرای همان ایده بدون ایجاد فضایی متفاوت مورد قضاوت قرار نداده است .

    مقام سوم :

    هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه مقام سوم فیلمنامه نویسی اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را مشترکا و هر کدام به طور جداگانه به :

    الف ) جناب آقای امیر نصیری به خاطر فیلمنامه ی ( واور )  تقدیم می دارد.

    ب ) جناب آقای مهدی گلچین به خاطر فیلمنامه ی ( گل ) تقدیم می دارد.

    مقام دوم :

    هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه ، مقام دوم فیلمنامه نویسی اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به سرکار خانم میترا شاکرمی به خاطر فیلمنامه ی ( خنده چرخ و فلک ) تقدیم می دارد .

    مقام برتر :

    هیئت داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره ، لوح سپاس و هدیه ، مقام اول  فیلمنامه نویسی اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جناب آقای مهدی راوش  به خاطر فیلمنامه ی ( کفش های گلی  ) تقدیم می دارد .

    کارگردانی : ( هئیت داوران در این بخش یک تقدیرو سه مقام و یک جایزه ی ویژه دارد )

    تقدیر :

    هیئت داوران در این بخش با اهداء هدیه و لوح تقدیر از جناب آقای احمدرضا احمدیان کارگردان فیلم ارزشی تشنه لب تقدیر به عمل می آورد .

    مقام سوم :

    هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه ، مقام سوم کارگردانی  اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جناب  آقای امیر نصیر ی به خاطر کارگردانی فیلم کوتاه ( واور )تقدیم می دارد .

    مقام دوم :

    هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه ، مقام دوم کارگردانی  اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جناب  آقای علی آین به خاطر کارگردانی فیلم کوتاه ( 7.22 ) تقدیم می دارد .

    مقام اول :

    هیئت داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره ، لوح سپاس و هدیه ، مقام اول  کارگردانی اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جناب آقای میلاد فرهمند به خاطر کارگردانی فیلم کوتاه ( کفش های گلی ) تقدیم می دارد .

    جایزه ی ویژه ی هئیت داوران :

    هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه ، جایزه ویژه ی کارگردانی  اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جناب  آقای مهدی گلچین به خاطر کارگردانی فیلم کوتاه ( گل ) تقدیم می دارد .

    بهترین فیلم :

    هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه ، جایزه ی بهترین فیلم اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جناب آقای میلاد فرهمند به خاطر فیلم کوتاه ( کفش های گلی ) تقدیم می دارد .

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴