پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، شهرداری کازرون روز سه شنبه 15 اردیبهشت در مراسمی با حضور فرماندار ،شهردار واعضای شورای اسلامی وجمعی از مسئولین شهرکازرون از کارگران زحمتکش شهرداری تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر کازرون، در این مراسم سید مهدی مکی  ضمن تبریک روز کار و کارگر ، در سخنانی کارگران را بازوی پر توان کشور دانست که موجب رشد و شکوفایی هر جامعه می باشند.

مکی در سخنان خود این روز را به تمام کارگران زحمتکش شهرداری کازرون تبریک گفت و افزود : شهرداری کازرون با تلاش شبانه روزی شما عزیزان توانسته است رضایت خاطر شهروندان گرانقدر را فراهم نماید.

وی افزود : تکریم کارگران عزیز وظیفه تک تک ما می باشد و باید گفت از اینکه این عزیزان ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دستهای پینه بسته خود یاری می نمایند باید تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

شهردار کازرون گفت: توجه به جایگاه کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسائلی است که در نگاه معصومین (ع) نیز به وضوح تشریح و تبیین شده است و گرامیداشت روز جهانی کارگر تعظیم به کار و تلاش بندگانی است که در راه پیشرفت امور جامعه قدم بر میدارند .

مکی  گفت: پیشرفت یک کشور مرهون زحمات کارگرانی است که بعنوان پایه اصلی نظام اقتصادی کشور با دستان توانمند و زحمتکش خود خدمت رسانی می کنند.

شهردار کازرون در ادامه گفت : باید تشکر ویژه ای هم از خانواده های کارگران عزیز نمود که با سعه صدر، از این قشر زحمتکش و همیشه در صحنه جامعه حمایت می نمایند.

وی با بیان اینکه تامین رفاه کارگران اولویت اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون است، خاطرنشان کرد: با وجود داشتن شرایط کاری کارگران در عرصه خدمت رسانی به شهروندان، تامین آرامش و معیشت آنان از مهم ترین اولویت ها است که در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون می باشد.

در این مراسم فرماندار کازرون ضمن بوسیدن دست یکی از کارگران حاضر در سالن به نمایندگی از قشر کارگران شهرستان اظهار کرد:به واسطه تلاش و زحمات فداکارانه کارگران، مدیران می توانند طرح های خود را اجرایی کنند.

حمیدرضا گرامی بر توجه به معیشت و خدمات رفاهی کارگران تاکید کرد وگفت: برخی با تضییع حقوق واموال عمومی زالوصفتانه  تنها به منافع خود  توجه میکنند ومتاسفانه برخی نیز با تشویق وتمجید از این افراد حمایت میکنند.

قابل ذکر است در این مراسم از کارگران منتخب شهرداری کازرون  با اهدا لوح تقدیر وجوایز ارزشمندی تجلیل به عمل آمد.

نویسنده: رحیم زارع
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
فقط حرفه.تنها دغدغه اي كه هيچكس نداره معيشت كارگران زحمتكش شهرداريه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳