پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
شهیدیان در مورد میزان بازگشت اموال شهرداری در پرونده‌های حقوقی گفت: با جلسات متعدد استانی و شهرستانی تاکنون 10 میلیارد و 400 میلیون ریال در پلاک گاراژ موحد،37 قطعه زمین به ارزش 37 میلیارد ریال در زمین‌های مشرف‌به اداره مخابرات، زمین‌های پلاک 111 خیابان نشاط و مواردی دیگر به بیت‌المال بازگردانده شده است.

حمیدرضا شهیدیان اظهار داشت: در سال گذشته با وجود کاهش حجم ساخت‌وسازها و فروش، تنها 25 میلیارد ریال از 80 میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده به‌منظور فروش املاک محقق شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کازرون با تأکید بر نهادینه شدن فرهنگ مشارکت همگانی در مدیریت شهری گفت: به‌منظور توسعه استفاده از حمل‌ونقل عمومی اتوبوس‌های فرسوده این شهرستان بازسازی می‌شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به کمبود شدید آب در سطح شهرستان، 3 حلقه چاه آبی با موقعیت مناسب در شهر کازرون تملک شده و به‌طور کلی منابع آبیاری فضای سبز از منابع آب شرب جدا شده است.

شهیدیان در مورد میزان بازگشت اموال شهرداری در پرونده‌های حقوقی گفت: با جلسات متعدد استانی و شهرستانی تاکنون 10 میلیارد و 400 میلیون ریال در پلاک گاراژ موحد،37 قطعه زمین به ارزش 37 میلیارد ریال در زمین‌های مشرف‌به اداره مخابرات، زمین‌های پلاک 111 خیابان نشاط و مواردی دیگر به بیت‌المال بازگردانده شده است.

وی در مورد مجموعه بنکداران و نتایج آخرین جلسه در سازمان بازرسی گفت: این  مجموعه هم‌چنین دارای نواقصی همچون رفع 384 پارکینگ، انتقال 9 غرفه سهم شهرداری و پرداخت عوارضات است البته مقررشده تا 7 هزار متر زمین مجاور به‌منظور تأمین پارکینگ به مالکین فروخته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کازرون در مورد برخی تخریب‌های انجام‌شده در تپه‌های کازرون با بیان اینکه بخشی از این تپه‌ها با عنوان تعاون مسکن مهر خریداری شده است گفت: تاکنون 650 هکتار از این تپه‌ها نقشه‌برداری و مالک یا موات آن معلوم شده است.

وی تأکید کرد: اغلب این اقدامات در سال‌های 88 انجام‌شده و شهرداری تاکنون هیچ ساخت‌وساز و تفکیک زمینی را تحویل نگرفته و با این رویه مخالفت خود را اعلام کرده است.

رئیس شورای شهر کازرون در مورد ورود کامیون‌ها به شهر کازرون نیز گفت: ورود کامیون‌ها خسارت فراوانی به زیرساخت‌های حمل‌ونقل شهر کازرون وارد کرده و نامه‌ها، طومارها‌ و شکایات فراوانی از سوی شهروندان بابت ورود کامیون در سطح شهر نوشته شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله بروز تصادفات و مشکلات روانی حاصل از آن است گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده  ورود کامیون از اول  خردادماه در سطح شهر به‌طور کامل ممنوع می‌شود.

شهیدیان عنوان کرد: در سال گذشته 6 واحد مسکونی دارای هویت اصیل شهری در کازرون خریداری و مرمت‌شده و هم‌اکنون کاربری فرهنگی و گردشگری دارد.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳