پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۵
امين عباسي، قائم مقام دبير حزب مردم‌سالاري شعبه استان فارس در گزارش عملکرد حزب متبوع خود فعال شدن شاخه جوانان و دانشجويان را اولويت مهم برنامه‌هاي حزب دانست. حزب مردم‌سالاري شعبه استان فارس در راستاي اهداف و چارچوب‌ها‌ي تعريف شده حزب فعاليت‌ها و اقدامات گوناگوني را دنبال مي‌نمايد

امين عباسي، قائم مقام دبير حزب مردم‌سالاري شعبه استان فارس در گزارش عملکرد حزب متبوع خود فعال شدن شاخه جوانان و دانشجويان را اولويت مهم برنامه‌هاي حزب دانست. حزب مردم‌سالاري شعبه استان فارس در راستاي اهداف و چارچوب‌ها‌ي تعريف شده حزب فعاليت‌ها و اقدامات گوناگوني را دنبال مي‌نمايد که در ذيل به گوشه‌هايي از اين فعاليت‌ها در قالب عملکرد‌هاي شعبه استان فارس مي‌پردازيم:

-‌ ديدار مکرر اعضاي شوراي مرکزي استان با مسئولين استان فارس در جهت اهميت دادن به کارهاي حزبي

-‌ ديدار با نمايندگان استان فارس در مجلس شوراي اسلامي‌و تاکيد بر استفاده مسئولين از نفراتي که سابقه کار تشکيلاتي دارند در جهت توسعه سياسي و مديريتي

-‌ عضو‌گيري در مرکز استان و شهرستان‌هاي استان

-‌ فعال شدن شاخه جوانان حزب در استان از اولويت‌هاي حزب شعبه فارس است

-‌ فعال شدن شعب شهرستان‌هاي کازرون، نور‌آباد ممسني، فيروز‌آباد، شيراز، داراب، آباده

-‌ انتشار مواضع و بيانيه‌هاي متعدد در اتفاقات و فعل و انفعالات داخلي و خارجي نظير:حمايت ازشعار سال (دولت – ملت‌، همدلي و همزباني)از سوي مقام معظم رهبري- موضعگيري در خصوص مذاکرات هسته‌اي و حمايت از تيم مذاکره‌کننده کشورمان

- فعال شدن شعب دانشجويي و جوانان حزب در استان.در اين خصوص نيز با برگزاري جلسات متعدد به تشريح وظايف و عملکردها و اهميت نقش جوانان در حزب در چارچوب اهداف حزبي مي‌پردازيم.

-‌ حضور دکتر کواکبيان دبير کل حزب مردم‌سالاري در دانشگاه شيراز و مناظره با دکتر نجابت نماينده فعلي مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با موضوع دستاوردهاي نظام بعد از انقلاب اسلامي که در تالار فجر دانشگاه شيراز برگزار گرديد و مورد استقبال فراوان دانشجويان قرار گرفت. با توجه به اتفاقاتي که در سفر دکتر علي مطهري افتاده بود حضور دکتر کواکبيان بعد از آن اتفاق اولين حضور يک فرد سياسي با گرايش اصلاح‌طلبي در استان فارس بود که به قول دکتر کواکبيان تابوي حضور اصلاح طلبان بعد از آن رفتار ناشايست با دکتر مطهري در شيراز شکست . در حاشيه اين ديدار دانشجوياني از استانهاي همجوار و فعالين سياسي استان فارس با دکتر کواکبيان ملاقات و دعوتنامه‌هايي مبني بر حضور ايشان در ديگر شهرهاي استان فارس و دانشگاه‌هاي استان‌هاي همجوار تقديم دکتر کواکبيان گرديد.

-‌ ديدار قائم مقام حزب در استان با برخي از اعضاي شوراي هماهنگي اصلاحات

-‌ رايزني برخي از کانديداهاي احتمالي مجلس شوراي اسلامي در سال جاري جهت قرار گرفتن در ليست حزب

-‌ ديدار اعضاي شوراي مرکزي شعبه استاني با نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي

شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري استان فارس در نظر دارد بزودي در تمامي شهرستان‌هاي استان فارس دفتر حزب را بازگشايي و نسبت به عضوگيري در شهرستان‌ها اقدام جدي نمايد.

در حال حاضر نسبت به شناسايي کانديداهاي احتمالي مجلس در تمامي شهرستان‌هاي استان فارس اقدامات خوبي صورت گرفته و بنا بر صحبت‌هاي دبير کل حزب دکتر کواکبيان انتخابات مجلس شوراي اسلامي در وهله اول ليست مشترک شوراي هماهنگي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و به دست آوردن اکثريت کرسي‌هاي مجلس در استان فارس در دسترس خواهد بود‌، ما نيز در راستاي همين سياست‌هاي ابلاغي حزب سعي بر عملياتي کردن اين سياست‌ها خواهيم داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳