پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۷
پرویز شفیعی از جذب 75 حامی در ماه رجب امسال در شهرستان کازرون خبر داد و اظهار داشت: معتکفان در شهرستان کازرون در ایام اعتکاف امسال 104 نفر از ایتام را تحت حمایت خود قرار دادند.

پرویز شفیعی از جذب 75 حامی در ماه رجب امسال در شهرستان کازرون خبر داد و اظهار داشت: معتکفان در شهرستان کازرون در ایام اعتکاف امسال 104 نفر از ایتام را تحت حمایت خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در مراسم اعتکاف امسال کمیته امداد شهرستان کازرون توانست با حضور در دوازده پایگاه در سطح مساجد شهرستان کازرون، قائمیه و خشت‌ و کمارج 29 حامی طرح اکرام را جذب کند افزود: این افراد خیّر حمایت از 43 نفر از ایتام و 46 خانواده محسنین را پذیرفتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری شهرستان کازرون در ایام اعتکاف امسال در این شهرستان مبلغ ده میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری کردند خاطرنشان کرد: حامیان معتکف متعهد شدند ماهیانه مبلغ سه میلیون ریال به خانواده‌های مورد حمایت خود پرداخت کنند.

شفیعی با بیان اینکه اعتکاف به عنوان فرصت ارزشمند برای نزدیکی به خداوند متعال و ارتقای سطح معنوی جامعه است تصریح کرد: اعتکاف از سنت‌های معمول مسلمانان است که از حضرت رسول اکرم(ص) به یادگار مانده و امروز پس از گذشت 1400 سال مردان و زنان مؤمن در ایران آن را احیاء می‌کنند.

وی با اعتکاف را آمیزه‌ای از چند عبادت پر فضیلت روزه، حضور در مسجد، حج، جهاد، نماز، ذکر و دارای برخی جنبه‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: دقت در احکام، آداب، شرایط و محرمات اعتکاف نشان می‌دهد که اعتکاف اشتراکات و مشابهت‌های قابل توجهی با عبادات یاد شده دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹