پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۵
امام جمعه کازرون:
وی مرگ بر آمریکا را در زمان کنونی تقرب به خدا دانست و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز دست از مبارزه با استکبار جهانی بر نخواهد داشت.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه ملت ایران دست از مبارزه با استکبار برنخواهد داشت گفت: امروز «مرگ بر آمریکا» راهی برای تقرب به خدا است.

حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تسلیت سالروز شهادت امام کاظم (ع)، که مصادف با پنج‌شنبه آینده است اظهار داشت: امروز 18 اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است که به تمام امدادگران تلاشگر در این مجموعه خداقوت می‌گوییم و از آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: جنایتکاران آل سعود از کمک‌های جمعیت هلال احمر کشورمان به مردم مظلوم یمن جلوگیری کردند که امروز نیز مردم غیور ایران اسلامی پس از نماز جمعه اقدام به کمک به مردم یمن و راهپیمایی علیه آل سعود خواهند کرد.

خطیب جمعه کازرون با طرح این پرسش که‌ آیا آل سعود متولی امور یمن است، تصریح کرد: مردم یک کشور رئیس جمهور تحمیلی نمی‌خواهند و حاکمیت او را قبول ندارند به‌همین دلیل از زمین و آسمان مورد حمله و تجاوز قرار می‌گیرند.

خرسند اضافه کرد: عربستان علیه رژیم صهیونیستی در تجاوز به مردم فلسطین حتی یک دلار هزینه نکرده اما امروز مردم بی‌دفاع یمن را به خاک‌وخون می‌کشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مبارزه جدی با فساد گفت: با سخنرانی کردن فساد ازبین نمی‌رود به‌ویژه در مسائل مالی که لازم است اقدامات به‌موقع و ضروری انجام شود.

خرسند همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد معلمان خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید در زمینه معیشت معلمان چاره‌اندیشی کنند که البته فرهنگیان نیز لازم است با درایت عمل کرده تا بهانه به دست دشمنان نظام اسلامی نیفتد.

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: مذاکره یعنی منطق و تهدید به معنای بی‌منطقی است و ملت ایران نشان داده که زیر بار تهدید نخواهد رفت.

وی مرگ بر آمریکا را در زمان کنونی تقرب به خدا دانست و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز دست از مبارزه با استکبار جهانی بر نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کازرنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
0
1
کازرونما خبرهای حقوقی را منعکس نمی کند تودیع و معارفه دادستان بود جهت اطلاع ..........
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
1
3
اگر راست می گویند مشکلات معلمان را حل کنند تا بهانه به دست دشمن نیفتد . شعار دادن مشکل را حل نمی کند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶