پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶
به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته مقام معلم، 13 تن از معلمان نمونه کازرون تجلیل شدند.

به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته مقام معلم، 13 تن از معلمان نمونه کازرون تجلیل شدند.

مدیر آموزش‌وپرورش کازرون عصر امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کازرون که با حضور معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و جمعی از فرهنگیان در باشگاه فرهنگیان کازرون برگزار شد در سخنانی با گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید آیت‌الله مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: یک‌بار دیگر به‌یاد معلم شهید اندیشه، استاد مرتضی مطهری جمع آمده‌ایم تا بازهم در لابه‌لای اظهار ادب‌ها، تبریک و تقدیرها به‌یاد آوریم که هنوز نیز در فرازونشیب کاستی‌ها و بی مهری‌ها، هرگز جز فرازهایی از دستان نوازشگر و لبخندهای نویدبخش برای فرزندان این آب‌وخاک نداریم.

مرتضی دیانتی‌نسب گفت: باید بیاد آوریم که آیت‌الله مرتضی مطهری نیز معلم شهید انقلاب لقب نگرفت مگر آنکه هر تهدیدی را به فرصت اندیشه‌ورزی مبدل کرد و در این راه هرگز ساحل امن تکرار و تقلید را بر شکوه فکرت خلاق و واگرا برتری نبخشید.

وی تصریح کرد: اینک در سی‌ویکمین سالگرد بزرگداشت مقام معلم، خود را به فاصله گرفتن از منطق زور، قدرت و تنبیه و روی آوردن به فضای دلنشین و سازنده خردورزی، همدلی، همزبانی و نقد منصفانه فرا می‌خوانیم.

مدیر آموزش‌وپرورش کازرون با بیان اینکه قله‌های عظمت و افتخار برای هرکسی در هر جایگاهی و برای هر جامعه‌ای در هر سطحی از مسیر عزت و اعتبار معلم می‌گذرد تصریح کرد: جز این مقوله هر احتمال دیگری نابخردانه و هر محاسبه دیگری باطل است.

دیانتی‌نسب ادامه داد: باید یادمان باشد که آن هنگام که همگی می‌افتند، معلم تنها کسی خواهد بود که برپا می‌ایستد.

وی در پایان از تلاش بی‌وقفه معلمان و مدیران و معاونان نمونه این شهر تقدیر کرد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه این آیین باشکوه نیز در سخنانی فروپاشی نظام خانواده، تضعیف باورهای دینی، بی‌اعتنایی به یافته‌های علمی در مناطق اسلامی، بی‌توجهی به مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و یافته‌های تمدن اسلامی و پرهیز از احیای آن را پنج آسیب جدی پیش روی نسل کنونی برشمرد.

غلامرضا جلالی تصریح کرد: بیشتر این آسیب‌ها ازسوی دولت‌های غرب به‌منظور جلوگیری از نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی بر بدنه فرهنگی این نظام تحمیل می‌شود.

وی گفت: موقعیت ویژه نهادهای فرهنگی به‌ویژه آموزش‌وپرورش و معلمان و اساتید دانشگاه‌ها ایجاب می‌کند که نسبت به این عوامل تهدیدکننده و سیاست‌های فرهنگی غرب در منطقه توجه بیشتری کنند و آموزش‌های لازم را در اختیار جوانان قرار دهند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
از نظر من معلمان پیر نباید تدریس کنن مثلا خانم ... که براثر کهولت سنی نمی تواند خوب تدریس کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲