پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۰
عباسعلی توانا رئیس هیئت ژیمناستیک استان فارس با بیان اینکه 17 هیئت ژیمناستیک در شهرستان‌های استان فارس فعال هستند اظهار داشت: داراب، جهرم، کازرون، نی‌ریز، ارسنجان از هیئت‌های فعال این رشته هستند.
عباسعلی توانا رئیس هیئت ژیمناستیک استان فارس با بیان اینکه 17 هیئت ژیمناستیک در شهرستان‌های استان فارس فعال هستند اظهار داشت: داراب، جهرم، کازرون، نی‌ریز، ارسنجان از هیئت‌های فعال این رشته هستند.

وی در مورد وضعیت سالن ژیمناستیک استان فارس گفت: سالن استاندارد ژیمناستیک در شیراز وجود ندارد و این امر در شأن استان فارس و شیراز نیست.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان فارس مهم‌ترین مشکل این هیئت را کمبود سالن عنوان کرد و افزود: تنها سالن ژیمناستیک شیراز مربوط به 50 سال پیش است که نیاز به بازسازی اساسی دارد.

وی قهرمان‌سازی در رشته ژیمناستیک را وظیفه هیئت‌ دانست و گفت: مسئولان استان باید توجه بیشتری به این رشته داشته باشند و تجهیزات و نیازهای سخت‌افزاری این رشته را تامین کنند.

نائب رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به پرورش ورزشکاران برجسته کشور در استان فارس تصریح کرد: سعید کیخا، یکی از ژیمناستیک‌کارهای این استان فارس، در حال حاضر برای شرکت در بازی‌های آسیایی و جهانی در اردوی تیم ملی حضور دارد.

وی در مورد بیمه ورزشکاران این رشته ورزشی نیز گفت: هیئت ژیمناستیک استان فارس جزو 3 هیئت ورزشی برتر استان در زمینه بیمه ورزشکاران است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳