پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
مهندس حمید چیت‎چیان وزیر نیرو به نمایندگی از هیات دولت امروز صبح درسفر استانی به فارس وارد کازرون وپس از ادعای احترام به شهدا ی شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه‎ازاداسلامی این شهرستان با اقشار مردمی دیدار و سخنرانی کرد.

به گزارش دزيافتي كازرون نما از خبرنگار خبرگزاري آنا، چیت چیان نماینده ویژه دولت تدبیر و امید باحضور مسئولان استانی و کشوری،خانواده معظم شهدا ،اما جمعه ،نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار،دانشگاهیان ،جمعی از مسولان شهرستان واقشار مختلف مردمی وارد دانشگاهآزاداسلامی کازرون شدند و از نزدیک با مشکلات مردم و شهرستان آشنا شدند.

در این مراسم ابتدا فرماندار، امامجمعه و نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به نماینده دولت در سفرهای استانی به کازرون، خواهان رفع مشکلات عمرانی منطقه کازرون از جمله سد نرگسی و احیاء دریاچه پریشان و مشکلات جادهای، راهآهن و...شهرستان شدند.

سخنراني نماينده ويژه رييس جمهور در دانشگاه آزاد كازرون

در ادامه مهندس چیتچیان وزیر نیرو ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب و روز مرد اظهار کرد : تمام خواستههای شما مردم کازرون به حق است در اولین فرصت در هیأتدولت مطرح میکنم و مشکلات آب و برق که در حوزه کاری خودم است به طور ویژه پیگیری خواهم کرد.

نماینده دولت در سفر به کازرون با بیان اینکه سفرههای آب زیرزمینی بسیار پایین رفته و امروز در بعضی از نقاط استان به 500 متر رسیده است خواهان بکار گیری روشهای نوین در مصرف آب به ویژه درصنعت وکشاورزی شدند.

سخنراني نماينده ويژه رييس جمهور در دانشگاه آزاد كازرون

در پایان مراسم وزیر نیرو عازم سد نرگسی در بخش بالاده شهرستان کازرون شد واز نزدیک این سد خاکی که حدود 35/ پیشرفت فیزیکی داشته است مورد بازدید قرار دادند
نویسنده: اصغر جوكار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
1
شو چهههههههههههههههههههههههههههههه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴